Vil du være med oss å skravle?

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Om ett og hitt og litt til. Og juleforberedelsene, strikking, matlaging, dataspill (jeg skal ikke gå god for hvilket det er de diskuterer. Det får noen av spillerene kommentere) om svigermor og mamma om unger og det de sier og gjør. Om sykdom og om glede om behandling og om sorg. Om frustrasjon eller rett og slett bare været. Eller uka. Eller dagen. Eller ikke noe?

I skravletråden for november er vi godt igang med akkurat det. Skravling. Det er koselig. Men vi vil gjerne skravle med flere og bli kjent med flere som har lyst å henge der og bare skravle litt.

Bli med da, vi biter ikke
 
Opp og hoppe bli med:))
 
Men absolutt ingen som svarer at de har lyst
 
Jeg har lyst :D
 
Det er jo i vår natur å småsnakke og skravle. Og veldig hyggelig om vi har noen å skravle med.

En blanding av gravide, prøvere, mellom barn og helt ferdige. Men alle har vi lyst å bare skravle litt.
 
Lyst, men dere skravler så fort at det er vanskelig å følge med [emoji14]
 
Hei :)

Jeg har akkurat begynt å prøve, første pp er nå, faktisk :) men tror jeg får besøk av tante rød i morgen, føler det bare på meg at det ikke gikk på første forsøk.. Men dere!! Jeg er kanskje over gjennomsnittet bekymret av meg, men jeg lurer egentlig på hva som er normalt "der nede"..!? Jeg føler at jeg har murringer nesten hele tiden, og jeg bekymrer meg for at det kan være et dårlig tegn :( Jeg har begynt å kjenne eggløsningen veldig godt, også er det ofte litt småmurringer i etterkant. Så nærmer det seg rød-dager, og da kjenner jeg det. Så får jeg TR, og da kjennes det jo selvfølgelig. Ja, det er nesten hele tiden en eller annen "følelse" i livmor-området, og jeg lurer på om det er noe galt med meg eller om dette er normalt når man har rundet 30 år?

Håper dette var innafor i skravletråden
 
Jeg har en sønn på 7.5 år, så kan vel ikke kalles baby lenger ;)
Men liker å henge med her inne og se hva som skrives, svarer på spørsmål og får/gir tips og råd.
Denne uken startet litt dårlig for da ble guttungen syk, og har vært hjemme til i dag. Begynte på mandags ettermiddag. I dag er han på skolen. Han gikk glipp av halloween på tirsdag og var litt lei seg for det, men vi har ei nabodame som kom på døra vår med godteri til han pluss alt det godteriet jeg hadde kjøpt inn til å dele ut med. Bah, ikke så enkelt å bo i blokk der det bor bare pensjonister :( Men men. Satser på å gå til neste år.
 
En mnd til permisjonsstart og tenkte jeg skulle være lur og levere arbeidsbil på service. Fikk lånebil, en type jeg aldri har kjørt før! Gikk fint det fra parkeringen der, og til jobb, men når jeg skulle parkere på parkeringen på jobb... hvordan i #¤&"# får man bil i revers??!! Er vant til å dytte ned og til venstre, nå var det dra opp i stedet... Gud bedre jeg må ha sett lur ut :p
 
Hei :)

Jeg har akkurat begynt å prøve, første pp er nå, faktisk :) men tror jeg får besøk av tante rød i morgen, føler det bare på meg at det ikke gikk på første forsøk.. Men dere!! Jeg er kanskje over gjennomsnittet bekymret av meg, men jeg lurer egentlig på hva som er normalt "der nede"..!? Jeg føler at jeg har murringer nesten hele tiden, og jeg bekymrer meg for at det kan være et dårlig tegn :( Jeg har begynt å kjenne eggløsningen veldig godt, også er det ofte litt småmurringer i etterkant. Så nærmer det seg rød-dager, og da kjenner jeg det. Så får jeg TR, og da kjennes det jo selvfølgelig. Ja, det er nesten hele tiden en eller annen "følelse" i livmor-området, og jeg lurer på om det er noe galt med meg eller om dette er normalt når man har rundet 30 år?

Håper dette var innafor i skravletråden

Alt er innafor i skravletråden, men dette er egentlig ikke skravletråden. Vi kan godt skravle her også da.

Dess mer man kjenner etter. Dess mer kjenner man. Det er nok helt normalt. Men inne på underforum for "før svangerskapet" eller vi som prøver eller hva det heter. Der finner du mange i samme situasjon som deg som helst sikkert deler masse erfaring.

Ikke at du ikke kan spørre om det her også, for det kan du absolutt. Her er vi alle som en. Men det er flest prøvere på prøver-forumet.

Velkommen til bv og skravling både her og der uansett.
 
Jeg har en sønn på 7.5 år, så kan vel ikke kalles baby lenger ;)
Men liker å henge med her inne og se hva som skrives, svarer på spørsmål og får/gir tips og råd.
Denne uken startet litt dårlig for da ble guttungen syk, og har vært hjemme til i dag. Begynte på mandags ettermiddag. I dag er han på skolen. Han gikk glipp av halloween på tirsdag og var litt lei seg for det, men vi har ei nabodame som kom på døra vår med godteri til han pluss alt det godteriet jeg hadde kjøpt inn til å dele ut med. Bah, ikke så enkelt å bo i blokk der det bor bare pensjonister :( Men men. Satser på å gå til neste år.
Ikke helt baby lenger da nei.

Jeg har en på 9
Men også ei på 6,5 og ei lita på knapt 2. Ingen baby, men liker å henge her og skravle likevel.
 
En mnd til permisjonsstart og tenkte jeg skulle være lur og levere arbeidsbil på service. Fikk lånebil, en type jeg aldri har kjørt før! Gikk fint det fra parkeringen der, og til jobb, men når jeg skulle parkere på parkeringen på jobb... hvordan i #¤&"# får man bil i revers??!! Er vant til å dytte ned og til venstre, nå var det dra opp i stedet... Gud bedre jeg må ha sett lur ut :p
Hehe. Ikke alltid lett det der.

Jeg føler meg superlur når jeg får utdelt automatgir...
 
Back
Topp