Vil dere vite kjønnet?

jeg vill vite han sikkert ikke
 
mannen vil høre kjønn, men jeg vil ikke men tanke på jentungen så burde man vel kanskje det. heldigvis litt tenke tid.
 
Ja det er godt en ikke trenger bestemme seg idag :p
 
Vi er heldigvis enige om at vi begge vil vite kjønn:) Synes det virkeliggjør det litt mer, samt at jeg lettere kan se for meg babyen ved å planlegge navn og klær og kan kalle den han eller hun før fødsel:)
 
Jeg vil gjerne vite, det er lettere å forberede seg da, og lettere å tenke på og bli kjent med den lille i magen hvis man vet litt mer om hvem h*n er. Dessuten er det mer enn nok spenning knyttet til fødselen uansett, selv om man vet kjønnet, så det blir ikke mindre selv om man ikke har akkurat den overraskelsen, synes jeg.
 
Ja, vil gjerne vite! Synes det er så koselig å forberede seg når man vet :)
 
Ja, vi vil vite det. Gjør det litt lettere for oss når det kommer til innkjøp osv :)
 
Jeg vil vite:) Selvom innkjøpene kommer til å være sånn at det passer til begge kjønn foreløpig, så er det noen plagg som kjole osv som er bare til jenter:) (Vet ikke hvorfor men synes ikke rosa på jenter er noe søtt:p) Alt av andre ting vil være nøytralt, så egentlig ikke vits! Men da kan vi tygge på navnene vi har funnet!:)
 
Vi vil nok vite dersom han eller hun viser seg frem på ordinær ultralyd, alt for nysgjerrig til å la være... :p Men om de ikke ser det, tar jeg nok neppe ny ul for det.. Så viktig er det ikke! Har en del nøytrale klær i de minste størrelsene også, til tross for at jeg visste det var gutt sist, så har liten praktisk betydning. :)
 
Jeg ville egentlig ikke vite forrige gang, men ombestemte meg. Tror jeg har lyst til å leve litt i spenning denne gangen, og vente til fødsel, hvis jeg greier å vente da;)
 
Back
Topp