Vil dere vite kjønn?

Nutte87

Forumet er livet
Desemberskatter 2016
Min 3 og samboers 4. Må si jeg har snust litt på og ha kjønnet som en overraskelse, siden dette blir vår siste [emoji4] men så er jeg så veldig nysgjerrig av meg og vet ikke om jeg klarer å la være å ikke vite [emoji23][emoji23]
 
Vil definitivt vite det! Det var en prøvelse å vente helt til Oul sist! :O Aller mest for å kunne spikre navnet faktisk!
 
Hvis det skulle gå bra; Nei, det blir siste her òg, så da skal tålmodigheten testes ;)
 
Herlighet jeg er alt for nysgjerrig til ikke å vite! Helst skulle jeg jo visst det i går[emoji23]
 
Ja :) men dersom vi får gutt denne gangen, skal 3’mann være overraskelse om vi en dag er så heldige og skulle ha en til :angelic:
 
sniker litt og håper jeg kommer inn her de nærmeste dagene..er 8 dpo i dag:nailbiting: dette blir vår siste, har fått vite kjønnet begge de andre gangene, den gangen vil jeg ikke vite det:)
 
Hadde en idé om å ikke vite. Men det klarer eg ikke. MEN! Planen er at kun jeg skal vite det denne gangen. Siden det blir jeg som likevel kjøper klær stort sett. :p alt annet av utstyr vil jeg uansett ha nøytralt. Så håper vi får det til og at jeg ikke røper noe.
 
Vi skal vite :love7
 
Jeg har veldig lyst til å vente med å vite det til fødselen men vet ikke om jeg klarer det :p er veldig nysgjerrig og spent på hvilket kjønn det er. Må tenke litt tror jeg :D
 
Back
Topp