"Vil betale for pupp" (link)

ikke verst 
 
ORIGINAL: *Lilla Gumman*

Ble litt redd når jeg så bildet av Jensemann sammen med overskriften..[&:][:D][:D] 

Godt å lese at politikerne ser på dette som viktig for både mor og barn!!



 
Hehehe..[:D][:D][:D]
 
Men jeg tror med de tallene de ønsker å oppnå, så må det mer satsing til enn bare dette. Å legge ned ammepoliklinikker slik det blir gjort nå, hjelper ikke på å nå disse målene!
 
ORIGINAL: *Lilla Gumman*

ORIGINAL: Nallepooh

ORIGINAL: *Lilla Gumman*

Ble litt redd når jeg så bildet av Jensemann sammen med overskriften..[&:][:D][:D] 

Godt å lese at politikerne ser på dette som viktig for både mor og barn!!




Hehehe..[:D][:D][:D]
 
Men jeg tror med de tallene de ønsker å oppnå, så må det mer satsing til enn bare dette. Å legge ned ammepoliklinikker slik det blir gjort nå, hjelper ikke på å nå disse målene!


Ja, det er sant. Hva er meningen med å legge ned slike poliklinikker hvis det skal satses på dette området. Kan ikke helt forstå at disse tallene er mulige å oppnå bare ved å gi ammefri med lønn.

Jeg etterlyser mer ammekampanjer! Fler brosjyrer om amming fra ammehjelpen eller lign. ved svangerskapskontrollene. Mange tror at det å amme er enkelt og problemfritt i begynnelsen, hvilket det ikke alltid er dessverre, og har de ikke fått tilstrekkelig med kunnskap om dette før problemene oppstår, vil de ofte velge bort ammingen til fordel for mme.

Men det vil jo heller ikke hjelpe på ammingen når klinikker, hvis mulig, skal sende mødrene hjem bare noen timer etter fødselen.

Er redd denne satsingen med ammefri med lønn blir en "plaster på såret" for at de ønsker å fjerne andre ordninger for å spare penger.

 
Jepp, helt enig i alt du skriver her ja!!
 
Back
Topp