Noen som er med? Vi tar oss sammen. Husarbeid. Flylady inspirert (lang tråd, hopp gjerne til slutten

Fantastisk innsats

Jeg kom hjem og "landet" litt før 22 i går kveld. Sendt et par jobbmail og surfet litt på fb og bv og farmville, så la jeg meg...

Skal se om jeg er flinkere i dag!

Er man ikke hjemme så begrenser det seg jo veldig hva man får gjort. Blir nok ikke å få gjort så mye selv de dagene jeg jobber til 22 feks.
 
Er man ikke hjemme så begrenser det seg jo veldig hva man får gjort. Blir nok ikke å få gjort så mye selv de dagene jeg jobber til 22 feks.
Sant det. Har glidd helt ut siste uken. Må oppdater bj for da husker jeg å gjøre ting.

Vil. Så minn meg på det i kveld sånn rundt 21?
 
  • Liker
Reactions: BMC
Sant det. Har glidd helt ut siste uken. Må oppdater bj for da husker jeg å gjøre ting.

Vil. Så minn meg på det i kveld sånn rundt 21?

Påminnelse! [emoji4]
 
Oppvask tatt [emoji736]
Komfyren vasket [emoji736]
Vasken er skinnende ren [emoji736]
Ryddet litt på rotebenken (fant igjen solbrillene til minstemann som jeg leita etter de dagene vi hadde sol i mai) [emoji736]
Tenkt positive tanker [emoji736]
 
Påminnelse! [emoji4]

Det var sant ja

Har tatt meg en dusj og landet i sofaen jeg, men jeg burde ta meg sammen og gjøre det jeg skal.

Vr ren selverapi å dusje, absolutt herlig og nødvendig, men jeg vil være mer fornøyd med meg selv i morgen tidlig dersom oppgavene er gjort.
 
Det var sant ja

Har tatt meg en dusj og landet i sofaen jeg, men jeg burde ta meg sammen og gjøre det jeg skal.

Vr ren selverapi å dusje, absolutt herlig og nødvendig, men jeg vil være mer fornøyd med meg selv i morgen tidlig dersom oppgavene er gjort.

Det var helt fantastisk å stå opp i morgest til et ganske så ryddig hjem må jeg si! Passet på å tømme oppvaskmaskinen før jeg la meg i går, så slapp jeg at alt fra frokosten og matpakkelaging står strødd utover benken når vi skulle i gang med middagen.
 
I dag har ingen av oss vært hjemme, så var ikke noe å rydde i grunnen heller. Kunne sikkert tatt en slik to minutters hotspotdrill, men kjente ikke jeg orket etter 12,5 timers arbeidsdag.
 
I dag har ingen av oss vært hjemme, så var ikke noe å rydde i grunnen heller. Kunne sikkert tatt en slik to minutters hotspotdrill, men kjente ikke jeg orket etter 12,5 timers arbeidsdag.
Skjønner jeg godt.

Jeg tok av bordet da i det minste. Og litt på "den andre enden". Men må nesten begynne fra start igjen...

Neida. Jump in where you are.

Vi skal klare dette !
 
  • Liker
Reactions: BMC
Inspirasjon kan komme fra mange steder.

Bursdag i min brors hus. Min svigerinne er annerledes enn meg kan man si. Og ha romaner om å forlate et striglet hus, for det er så godt å komme hjem til.

Vi forlater aldri et nyvasket hus. Men det kunne jo være greit å forlate et ikke helt bomba et. Vi gjør ofte det. Og jeg har liksom tenkt at nå er det snart ferie så dette her får jeg ta igjen til høsten. Men nei. Motivert her og nå.

Jeg skal ta frem igjen boka mi og følge rutinene mine fra i dag. Faktisk. Inkl den fem min i gangen eller ti eller hva det er. Som jeg ikke er så flink til å gjøre egentlig. Det trengs!
 
  • Liker
Reactions: BMC
Så langt i dag.
Bestemt meg for at dette skal jeg klare.
"Fem min" i gangen. Uten klokke men sånn hotspot på klær som slenger. Trengs mer egentlig .men fremgang.
Room rescue på soverommet. Langt mer enn fem minutter, men ikke sånn lenge heller da.

Gjenstår.
Trolig ta av bordet etter ungenes kveldsmat.
Tømme oppvaskkummen og shine den
Før shining, vaske det som står på stekovnen, i alle fall ei stekepanne husker ikke hva evt mer.
Tørke av komfyren også.
2 min hotspot på enden av spisebordet

Oppdatere bj og sjekke om jeg har glemt noe

Dette skal jeg starte på når jeg har lagt lillemor .som jeg altså holder på med nå
 
  • Liker
Reactions: BMC
Lille sover. Jeg har nok både sovnet og våknet.

På tide å stå opp og vise at dette skal jeg klare! !
 
  • Liker
Reactions: BMC
Slengte meg rett på sofaen da jeg kom hjem fra jobb. Får hente frem litt motivasjon og ta litt på kjøkkenet.
 
_20180610_212038.JPG
Ikke lagt frem klær. Det skal jeg gjøre når jeg går på badet. Senest. Kanskje før. Utenom buksa som jeg har på meg da.

Man kan se at jeg lot det gli ut lenge. Ikke ideelt
Men det må jeg også stå for ,så det får se sånn ut til jeg må lage ny neste helg.
 
Har akkurat:
Satt på oppvaskmaskinen [emoji736]
Ryddet kjøkkenbenkene [emoji736]
Skuret vasken [emoji736]
Vasket over spisebordet [emoji736]


Også i det jeg setter meg ned går mannen ut og lager seg skiver. Så da er det nok smuler på benken og skitne kniver i oppvaskkummen (om de ikke ligger på fjøla, sjangsen er stor for det).
 
Sliten etter en lang dag med mye innhold men nå sover lillemor så da skal jeg stå opp og gjøre greiene mine

Det blir ikke noe Five minutte room rescue på soverommet i dag for nå sover hun der. Jaja.hsr gått i et siden jeg kom hjem
 
  • Liker
Reactions: BMC
I dag satt d langt inne å gjøre noe, men jeg har:

Satt inn i oppvaskmaskinenn og satt den på [emoji736]
Ryddet kjøkkenbenkene og tørket over dem [emoji736]
Vasket over platetoppen [emoji736]
Shinet vasken [emoji736]

Har glemt å sjekke hvor jeg egentlig er i forhold til progresjon, skal vel egentlig adde litt nye ting til lista som dagene går [emoji23] men midt i flyttekaoset får jeg si meg fornøyd med dagens innsats.
 
Sliten etter en lang dag med mye innhold men nå sover lillemor så da skal jeg stå opp og gjøre greiene mine

Det blir ikke noe Five minutte room rescue på soverommet i dag for nå sover hun der. Jaja.hsr gått i et siden jeg kom hjem

Tenker at så lenge man i alle fall gjør litt, så er det bedre enn ingenting :)
 
I dag satt d langt inne å gjøre noe, men jeg har:

Satt inn i oppvaskmaskinenn og satt den på [emoji736]
Ryddet kjøkkenbenkene og tørket over dem [emoji736]
Vasket over platetoppen [emoji736]
Shinet vasken [emoji736]

Har glemt å sjekke hvor jeg egentlig er i forhold til progresjon, skal vel egentlig adde litt nye ting til lista som dagene går [emoji23] men midt i flyttekaoset får jeg si meg fornøyd med dagens innsats.

Ikke ta kjappere progresjon enn du har kapasitet til!
 
Back
Topp