Vi som venter vår første <3

Bukett

Forumet er livet
Assistert-jentene
Septemberhjertene 2018
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Tråden for oss som er førstegangs ;-)
 
Alt er helt nytt for meg. Har ikke peiling på utstyr osv...er vi flere?:)
 
Ja, vi er flere førstegangs :) Vi får ta til oss tips og råd fra di som har gjort dette før, så kommer vi nok i mål med utstyrslista vi også :happy:
 
Ja:) hvor langt på vei er du? Når har du tenkt å begynne å handle?
 
Jeg er også ny. :) Tenkte å begynne handlingen litt etter ordinær ultralyd. Aner ikke hva man trenger, ligger vel mye forslag ute rundt omkring.
 
Er og førstegangs:) Er så spent og gleder meg veldig til tiden som kommer! Og lurer selvfølgelig på alt som er mulig å lure på hehe.

Har alt kjøpt vogn brukt på finn.no og fikk en sprinkelseng med utstyr gratis, badekar og stellebord på gies bort, mye som koster penger så sparer der man kan:) Prøver å ikke kjøpe for mye, men innser at jeg er en redebygger, og begynte visst lenge før vi ble gravide:p
 
Lurt, tenkte å bruke Finn for hva det er verdt. Jeg har veldig mye tvillinger i familien, så tør ikke helt å handle noen vogn før vi ser om det er en eller to :eek: Men har spontanbestilt ny stasjonsvogn som kommer på lørdag. Så det blir vel den verste investeringen :dead: Hadde bare varebil fra før av..
 
Er og førstegangs:) Er så spent og gleder meg veldig til tiden som kommer! Og lurer selvfølgelig på alt som er mulig å lure på hehe.

Har alt kjøpt vogn brukt på finn.no og fikk en sprinkelseng med utstyr gratis, badekar og stellebord på gies bort, mye som koster penger så sparer der man kan:) Prøver å ikke kjøpe for mye, men innser at jeg er en redebygger, og begynte visst lenge før vi ble gravide:p

Du høres rutinert ut allerede!:) lurt å tenke på den måten:) jeg gleder meg til å begynne med innkjøp og redebygging selv :)
 
Lurt, tenkte å bruke Finn for hva det er verdt. Jeg har veldig mye tvillinger i familien, så tør ikke helt å handle noen vogn før vi ser om det er en eller to :eek: Men har spontanbestilt ny stasjonsvogn som kommer på lørdag. Så det blir vel den verste investeringen :dead: Hadde bare varebil fra før av..

Ja, jeg tenkte kanskje kjøpe vogn på Finn..kanskje spisestol og eventuelt seng! Høres lurt ut med stasjonsvogn, det har vi og:) kjøpt i 2015 så har vært klar for dette lenge :)
 
Har fått inntrykk av at det er så mange som har barn fra før her inne, fint at vi er flere nybegynnere :) syns jeg
 
Ja:) hvor langt på vei er du? Når har du tenkt å begynne å handle?
Er 12 uker i morgen :Heartred Jeg tror vi venter med det meste til etter OUL. Men har bestilt en tidlig ultralyd i uke 13+5, så visst alt fortsatt er fint da, begynner jeg gjerne sånn smått etter det :)
 
Første gangs her også, tenker at jeg venter med innkjøp til etter OUL, men vi får no se om det holder [emoji23] kommende mormor har allerede strikket to jakker og en lue, no skal hun begynne å sy sier hun, så er ikke sikkert jeg trenger å kjøpe noe i den farten hun har [emoji849][emoji23] er bare 8+0 idag, så er fortsatt lenge til endå [emoji30][emoji30]

Har ikke peiling på noe, men har vugge fra før, som både jeg og flere av mine søsken barn har brukt [emoji5] så det er noe jeg tror vil være koselig å kunne bruke [emoji2]
 
Vi må finne oss ei større leilighet, det blir første shoppingrunde. Så kjøpes det babyrelaterte i august, tenker jeg.
 
Back
Topp