Vi som venter to tette.

Her blir det 17mnd i mellom!
 
Nå i helga jobber samboer (12timers nattevakter), han er borte fra halv 7 på kvelden til 8 på morgenen og så sover han til kanskje Kl 15. I tillegg er hun pjusk og ikke i form, så kjenner at jeg er litt sliten igjen [emoji14] men benytter hver anledning jeg får til å sove ;)

Vi har bare trist og grått regnvær, så frister ikke særlig å ut heller :( men får se etterpå om vi tar en liten trilletur kanskje, det regner ikke sååå mye :)
Så du også har en mann som jobber mye ja[emoji28]
Ser jeg svarer sent[emoji23] Hvordan er formen nå da[emoji2]?
 
Så gøy at vi er flere som venter to tette![emoji7][emoji7]
Tenk så heldige vi er[emoji7][emoji108]
Er dette svangerskapet (så langt) likt som sist?
 
Så du også har en mann som jobber mye ja[emoji28]
Ser jeg svarer sent[emoji23] Hvordan er formen nå da[emoji2]?
Han jobber mandag til torsdag (lange dager) fra imorgen, så en uke fri. Så jobber han fredag til søndag, og en uke fri. Slik går turnusen hans :p er på jobb nå, og kjenner at jeg er ganske uggen (kun spist et eple idag) og verker litt i bekkenet :confused: din form da?:Heartred
 
Han jobber mandag til torsdag (lange dager) fra imorgen, så en uke fri. Så jobber han fredag til søndag, og en uke fri. Slik går turnusen hans [emoji14] er på jobb nå, og kjenner at jeg er ganske uggen (kun spist et eple idag) og verker litt i bekkenet :confused: din form da?[emoji813]red
Så godt han har litt fri innimellom slaga da![emoji2] Min samboer jobber egentlig mandag-fredag 7-15 men blir til 12-13 timer hverdag og helg likevell[emoji85]
I perioder ser vi han nesten ikke..'heldigvis' er jeg hjemmeværende da, så vi får sett han hele dagen når han får noen dager fri[emoji28]
Huff, ikke gøy når formen er slik [emoji175][emoji112] Formen min har faktisk vert bittelitt bedre de siste dagene.. Og i går sovnet jeg 19.30 da jeg skulle legge mini, så sov vi til 08.00 i dag[emoji85][emoji85][emoji7] Dødds digg![emoji7]
Har du fortalt om graviditeten på jobb[emoji4]?
 
Så godt han har litt fri innimellom slaga da![emoji2] Min samboer jobber egentlig mandag-fredag 7-15 men blir til 12-13 timer hverdag og helg likevell[emoji85]
I perioder ser vi han nesten ikke..'heldigvis' er jeg hjemmeværende da, så vi får sett han hele dagen når han får noen dager fri[emoji28]
Huff, ikke gøy når formen er slik [emoji175][emoji112] Formen min har faktisk vert bittelitt bedre de siste dagene.. Og i går sovnet jeg 19.30 da jeg skulle legge mini, så sov vi til 08.00 i dag[emoji85][emoji85][emoji7] Dødds digg![emoji7]
Har du fortalt om graviditeten på jobb[emoji4]?
Så deilig å sove lenge da :) og at formen er bedre!

Jeg har fortalt det til sjefen og et par andre også, får bare se hvor lenge jeg klarer å holde det skjult da jeg føler meg helt kjørt til tider. Glemmer så mye og er så vimsete ;)
 
Så deilig å sove lenge da :) og at formen er bedre!

Jeg har fortalt det til sjefen og et par andre også, får bare se hvor lenge jeg klarer å holde det skjult da jeg føler meg helt kjørt til tider. Glemmer så mye og er så vimsete ;)
Så bra du har fortalt det til noen ihvertfall![emoji4] godt med litt forståelse på travle dager[emoji4]
Hehe ja det er ikke så lett å holde det sjult lenge![emoji28] vi ville egentlig vente litt ekstra denne gang, men trur ikke vi klarer å holde det mer en noen uker til[emoji14]
 
Jeg skal på tul 11.mai, klarer ikke vente [emoji14] du skal snart,du?:)
Ååh, spennende!![emoji7]Hvor langt er du på vei da[emoji4]? Var du på TUL sist også?
Jaaa!!! Jeg skal på fredag!![emoji85][emoji7] Klarer nesten ikke vente, men kjenner det er bittelitt blandende følelser! [emoji85]
Jeg er 9+2 på fredag[emoji4][emoji4]
 
Ååh, spennende!![emoji7]Hvor langt er du på vei da[emoji4]? Var du på TUL sist også?
Jaaa!!! Jeg skal på fredag!![emoji85][emoji7] Klarer nesten ikke vente, men kjenner det er bittelitt blandende følelser! [emoji85]
Jeg er 9+2 på fredag[emoji4][emoji4]
Da er jeg 10+5 eller noe sånn, ikke helt regnet ordentlig :p jeg var ikke på tul sist, er nok blitt littegrann påvirket av forumet her, for merker at jeg var roligere sist og bekymret meg liksom ikke ;) var du sist?
 
Da er jeg 10+5 eller noe sånn, ikke helt regnet ordentlig [emoji14] jeg var ikke på tul sist, er nok blitt littegrann påvirket av forumet her, for merker at jeg var roligere sist og bekymret meg liksom ikke ;) var du sist?
Hehe, ja man blir påvirket av forumet ihvertfall!![emoji28][emoji23][emoji23] Jeg var på både babyverden og termin gruppe på Facebook sist, så var livredd da også[emoji28][emoji85] Hadde Tul 8+3 og 13+1, og hadde ett angstanfall på venterommet begge gangene! En blir jo livredd når noen forsvinner med jevne mellomrom, og vi virkelig får sett hvor vanlig det er at ting går galt![emoji85]
Hadde du kun OUL sist gang da? Må vær deilig å ha ett så avslappet forhold til det da!! Merker du stor forskjell på nervene nå enn sist?[emoji175]
 
Hehe, ja man blir påvirket av forumet ihvertfall!![emoji28][emoji23][emoji23] Jeg var på både babyverden og termin gruppe på Facebook sist, så var livredd da også[emoji28][emoji85] Hadde Tul 8+3 og 13+1, og hadde ett angstanfall på venterommet begge gangene! En blir jo livredd når noen forsvinner med jevne mellomrom, og vi virkelig får sett hvor vanlig det er at ting går galt![emoji85]
Hadde du kun OUL sist gang da? Må vær deilig å ha ett så avslappet forhold til det da!! Merker du stor forskjell på nervene nå enn sist?[emoji175]
Jeg hadde bare time til fastlege/jordmor for dette skjemaet før oul sist, og var veldig avslappet :) jeg kjenner (og samboer merker) at jeg er littegrann reservert enda, har liksom ikke noe forhåpninger før jeg har sett liv :) jeg var ikke klar over hvor vanlig sa/ma og de tingene var da :eek: skulle gjerne vært så avslappet nå også ;)
 
Jeg hadde bare time til fastlege/jordmor for dette skjemaet før oul sist, og var veldig avslappet :) jeg kjenner (og samboer merker) at jeg er littegrann reservert enda, har liksom ikke noe forhåpninger før jeg har sett liv :) jeg var ikke klar over hvor vanlig sa/ma og de tingene var da :eek: skulle gjerne vært så avslappet nå også ;)
Jeg kunne også tenkt meg og vore litt mer avslappet i forhold til det...håper roen senker seg når vi har fått sett en bitteliten baby på ul[emoji175][emoji175]
Jeg kommer nokk til å bestille en ny tul i uke 13-14 for å bekrefte at ting fortsatt ser bra ut, og for å få vite om det blir en lillebror eller lillesøster[emoji4][emoji175]
Kunne egentlig mest tenkt meg en kl hver uke, men det blir alt for dyrt!![emoji23][emoji23] men ville vore utrolig betryggende[emoji6][emoji108]
 
Fikk en sønn i slutten av november 2016, og har termin 27.desember[emoji4] Hadde termin i slutten av desember med forrige også, men fikk 20 dager før termin!
Blir spennende å se om det blir 12 eller 13 mnd i mellom [emoji2]
 
Fikk en sønn i slutten av november 2016, og har termin 27.desember[emoji4] Hadde termin i slutten av desember med forrige også, men fikk 20 dager før termin!
Blir spennende å se om det blir 12 eller 13 mnd i mellom [emoji2]
Ja, det kan du si [emoji14] hva tenker du om så tette?
 
Fikk en sønn i slutten av november 2016, og har termin 27.desember[emoji4] Hadde termin i slutten av desember med forrige også, men fikk 20 dager før termin!
Blir spennende å se om det blir 12 eller 13 mnd i mellom [emoji2]
Imponerende![emoji2]
Vi ville også ha tettest mulig, men fikk ikke menstrasjonen igjen før 9 mnd etter fødsel, klaffet på første forsøk og blir 19 mnd mellom mine[emoji4][emoji4]
Kan jeg spørre om det var planlagt[emoji4]?[emoji175]
 
Fikk en sønn i slutten av november 2016, og har termin 27.desember[emoji4] Hadde termin i slutten av desember med forrige også, men fikk 20 dager før termin!
Blir spennende å se om det blir 12 eller 13 mnd i mellom [emoji2]
Akkurat
 
Last edited:
Back
Topp