Vi som venter to tette.

Jeg fortalte dette til mannen i går. Han sa det var uaktuelt å reise før Dag 3, var vist massevis av prøver som en går glipp av hvis man reiser før[emoji53][emoji53]

Vi dro tilbake for å ta de vi[emoji5] ikke noe stress når vi bor 30 min fra sykehuset, er jo snakk om den helprøven til babyen og sånn hørseltest [emoji16] så var jo ikke massevis vil jeg si[emoji23]
 
Ååneei! Må vet grusomt å dele rom med noen som holder på slik[emoji25][emoji85]
Men hvorfor må dere dele rom? Var du på vanlig barsel?
For på barsels hotellet slipper vi ihvertfall (heldigvis) det[emoji14]

Vi delte også rom, barsel har jo 2 eller 4manns rom, hotellet får man ikke bruke ved ks ble jeg fortalt[emoji53]
 
Vi dro tilbake for å ta de vi[emoji5] ikke noe stress når vi bor 30 min fra sykehuset, er jo snakk om den helprøven til babyen og sånn hørseltest [emoji16] så var jo ikke massevis vil jeg si[emoji23]
Åja, hørte nettopp noen i barselsgruppa si de ikke fikk komme tilbake for kun prøvene. Reiste de ble de utskrevet..!
[emoji53] sikkert forskjellig praksis fra sykehus til sykehus tenker jeg.
Å? Bare to? Her var det mye mer. 3 blodprøver, legesjekk med skjekk av hofter, hjerte osv også hørselstesten.
Supert for dere som bare kan reise tilbake og ta dem da!![emoji4][emoji4]
 
Åja, hørte nettopp noen i barselsgruppa si de ikke fikk komme tilbake for kun prøvene. Reiste de ble de utskrevet..!
[emoji53] sikkert forskjellig praksis fra sykehus til sykehus tenker jeg.
Å? Bare to? Her var det mye mer. 3 blodprøver, legesjekk med skjekk av hofter, hjerte osv også hørselstesten.
Supert for dere som bare kan reise tilbake og ta dem da!![emoji4][emoji4]

Det har de ikke lov til. Her er det Vanlig for fødende å dra hjem bare timer etter fødsel, gjelder jo selvsakt vaginalfødsel da men alikevel, man har virkelig ikke lov å nekte et spedbarn nødvendige tester fordi mor ikke ønsker å være på barsel når hun er klar og i for til å dra hjem.
 
Ååneei! Må vet grusomt å dele rom med noen som holder på slik[emoji25][emoji85]
Men hvorfor må dere dele rom? Var du på vanlig barsel?
For på barsels hotellet slipper vi ihvertfall (heldigvis) det[emoji14]

Ja det var slitsomt! Jeg lå på enerom første dagen, men så var det ei som fikk tvillinger og trengte rommet mer en meg[emoji85] Så da ble det fellesrom! Familierom var ikke aktuelt når jeg trengte hjelp til forskjelligt..
 
Vi dro tilbake for å ta de vi[emoji5] ikke noe stress når vi bor 30 min fra sykehuset, er jo snakk om den helprøven til babyen og sånn hørseltest [emoji16] så var jo ikke massevis vil jeg si[emoji23]

Vi fikk ikke reise hjem når prøvene ikke var helt som de skulle..[emoji846] så vi kunne ikke reise frem og tilbake heller. Det tryggeste var da å bli på sykehuset til legene var fornøyde[emoji846][emoji1303]
 
Det har de ikke lov til. Her er det Vanlig for fødende å dra hjem bare timer etter fødsel, gjelder jo selvsakt vaginalfødsel da men alikevel, man har virkelig ikke lov å nekte et spedbarn nødvendige tester fordi mor ikke ønsker å være på barsel når hun er klar og i for til å dra hjem.
Nei det var ikke bra [emoji53] men kan ver de har mistolket det? At det kun er den der som er valgfri en ikke får om en reiser hjem.
Men skulle jo ideelt sett vert ett krav om at alle skulle hatt den testen og...og at den kunne tas hos fastlegen.
 
Ser ut som vi er ett par som venter to tette. Så gøy med en egen skravletråd![emoji4][emoji4]
Jeg har en datter som ble født 9.Mai.2016[emoji173] blir da 19 mnd mellom mine[emoji7]
Hva med dere?[emoji7]
Jeg har en datter som ble født 29.07.16 :D blir vel ca 16 mnd mellom de da tror jeg. Var egentlig ikke heeelt planlagt, ikke at vi unngikk det heller:pSå håper dette blir bra :D har en frøken på 4 år også, så nå blir det vel fart i hjemmet hvis dette går veien.
 
Jeg har en datter som ble født 29.07.16 :D blir vel ca 16 mnd mellom de da tror jeg. Var egentlig ikke heeelt planlagt, ikke at vi unngikk det heller:pSå håper dette blir bra :D har en frøken på 4 år også, så nå blir det vel fart i hjemmet hvis dette går veien.
Så gøy! Gratulerer så mye![emoji7][emoji7] 16 mnd ja, det er tett![emoji2][emoji2]
 
Jeg har en datter som ble født 29.07.16 :D blir vel ca 16 mnd mellom de da tror jeg. Var egentlig ikke heeelt planlagt, ikke at vi unngikk det heller:pSå håper dette blir bra :D har en frøken på 4 år også, så nå blir det vel fart i hjemmet hvis dette går veien.

Ikke mange dagene forskjell på prinsessene våre da, mi er født 21.07[emoji7]
 
Synes vi skal holde denne tråden gående :) vi kommer til å ha 13 mnd mellom våre. Førstemann er født nov 16 og denne kommer i des 17
 
Nettopp hatt meg en to timers lur på sofaen samtidig som frøkna sover ;) det er akkurat som om jeg blir kvalm hver gang jeg har sovet :eek: din form da?
Ååh, hørtes deiligt ut med en lur[emoji7] men drit med den kvalmen da[emoji175]
Jeg har sendt mannen ut på trilletur med mini for å få henne til å sovne. Trenger litt sofa tid[emoji28] sååå kvalm, orker ingenting lenger[emoji85][emoji85]
Gruer meg til påsken er over og mannen skal på jobben igjen. 12 timers dager i 9 dager... [emoji28][emoji28]
Hvordan tror du det kommer til å gå når du er hjemme aleine med mini?[emoji4]
 
Ååh, hørtes deiligt ut med en lur[emoji7] men drit med den kvalmen da[emoji175]
Jeg har sendt mannen ut på trilletur med mini for å få henne til å sovne. Trenger litt sofa tid[emoji28] sååå kvalm, orker ingenting lenger[emoji85][emoji85]
Gruer meg til påsken er over og mannen skal på jobben igjen. 12 timers dager i 9 dager... [emoji28][emoji28]
Hvordan tror du det kommer til å gå når du er hjemme aleine med mini?[emoji4]
Nå i helga jobber samboer (12timers nattevakter), han er borte fra halv 7 på kvelden til 8 på morgenen og så sover han til kanskje Kl 15. I tillegg er hun pjusk og ikke i form, så kjenner at jeg er litt sliten igjen :p men benytter hver anledning jeg får til å sove ;)

Vi har bare trist og grått regnvær, så frister ikke særlig å ut heller :( men får se etterpå om vi tar en liten trilletur kanskje, det regner ikke sååå mye :)
 
Back
Topp