Vi som venter på førstemann ❤

Skal dere gjøre noe spesielt for førstemann? Type fødselsplakat, lage fotoalbum, ta gravidshoot el?:)
Fødselsplakt blir det, og så blir det å lage album/scrapbok over milepæler osv fra det første året [emoji7] nesten som en dagbok fra første leveår[emoji177] Og nyfødtfotografering
 
Skal dere gjøre noe spesielt for førstemann? Type fødselsplakat, lage fotoalbum, ta gravidshoot el?:)

Har lyst på fødselsplakat og fotoalbum hvor vi tar bilde av barnet på samme barneteppe en gang i uken over et år. Fikk inspirasjon fra noen andre og så koselig å se utviklingen.
 
Har lyst på fødselsplakat og fotoalbum hvor vi tar bilde av barnet på samme barneteppe en gang i uken over et år. Fikk inspirasjon fra noen andre og så koselig å se utviklingen.
Åå det var en fin ide! Den må jeg kanskje stjele:angelic: et bilde i uka burde man jo klare å få gjennomført;)
 
Første her og! Mye følelser rundt dette, men mest av alt blir det utrolig koselig [emoji173]️[emoji173]️
 
Har lyst på fødselsplakat og fotoalbum hvor vi tar bilde av barnet på samme barneteppe en gang i uken over et år. Fikk inspirasjon fra noen andre og så koselig å se utviklingen.

Med seksåringen tok jeg månedsbilde - samme type hver måned, frem til han var året!

Med minstemann tok jeg bilde hver uke, gjennom appen "change" :) frem til året det også. Men lettere å "glemme" hver uke.. i starten går det bra, men så blir dagene mer hektisk.
 
Venter også min første! Utrolig spennende og nervepirrende! Hyggelig at vi er flere [emoji173][emoji173]
 
Første for meg, samboer har en fra før. Synes det er ganske vanskelig egentlig. Redd for at jeg skal være for engstelig eller nervøs, og han skal synes jeg stresser eller klager. Tenker at han har "gjort det før" og sier at alt kommer til å gå bra. Mens jeg er redd for at det skal gå galt eller at jeg skal gjøre noe feil. Og dersom jeg får mye symptomer eller blir dårlig eller noe sånn er jeg redd for at han skal sammenlikne meg med eksen sin[emoji20]

For en fæl følelse! Moren til ei venninne var sånn; du er ikke den første i verden som er gravid. MEN, det var første gangen for HENNE, og da syns jeg man skal få klage, VÆRTFALL til sine nærmeste! Snakk med samboeren din, og fortell hvordan du føler det.
 
  • Liker
Reactions: COR
Jeg venter også første :happy::happy: men har to bonuser fra før, så mannen er heldigvis i et litt mer kjent terreng enn meg:);)
 
Venter også første her[emoji173]️ veldig glade, men samtidig ikke helt skjønt det enda. Men kvalmen er her, så får se hvor lenge vi klarer å holde det skjult... er 5+6 idag, og tenkte vente litt til med å si det.
 
Her var det lenge siden vi hadde skrevet! Tenk da var vi helt i starten og nå er vi nære slutten:eek: hvordan går det med dere nå? Føles alt klart for å få en baby i hus for første gang?!:)
 
Her var det lenge siden vi hadde skrevet! Tenk da var vi helt i starten og nå er vi nære slutten:eek: hvordan går det med dere nå? Føles alt klart for å få en baby i hus for første gang?!:)
Jeg begynner å føle meg veldig klar[emoji4][emoji106][emoji106] Fikk inn det siste av utstyr denne uka nå så nå er det bare å organisere og skru opp møbler og klesvask[emoji7][emoji7] Redebyggemodus de siste 7 ukene nå[emoji173]
 
Her var det lenge siden vi hadde skrevet! Tenk da var vi helt i starten og nå er vi nære slutten:eek: hvordan går det med dere nå? Føles alt klart for å få en baby i hus for første gang?!:)

Oioi! Det er ikke lenge igjen nå nei. Vi har alt på plass unntatt å montere bilstol i bil og side crib. Pakket babyen sin fødebag tidligere i dag:eek:
 
Ikke helt klar [emoji6] Har det meste da, bare klær, Stelle matte og babycall igjen. Og pakke fødebagen da. Nærmer seg veldig, bare 4 uker igjen på søndag [emoji55][emoji4]
 
Ønsker meg baby nå jeg :) en mnd igjen.. og bør vente til januar for babyens skyld, som alle sier.
Men føler meg klar og vil gjerne ha han ut snart [emoji170]
 
Ønsker meg baby nå jeg :) en mnd igjen.. og bør vente til januar for babyens skyld, som alle sier.
Men føler meg klar og vil gjerne ha han ut snart [emoji170]
Er så enig! Takk og lov for at det er jul og adventstid nå i innspurten :p blir nok verre når jula er over og det fremdeles er to uker til termin:wideyed:
 
Back
Topp