Vi som temper

Fin kurve egentlig , men 36,72 er for lavt i mitt hodet Den har ikke vært over 36,80 som den byrde Hm. Vondt i 1 pupp i dag men [emoji85]
IMG_7723.jpg
IMG_7722.jpg
IMG_7721.JPG
 
Negativ test idag. Eller, kom en skygge på babyplan sin når den var tørket.

Skygge på 9dpo er bra, da! Jeg var veldig usikker om min test 10 dpo var positiv eller ikke, den så helt blenda ut med en gang, men så dukket det opp en skygge etter hvert. Da den tørket var det en kjempetynn strek.

Test igjen om en dag eller to!
 
Skygge på 9dpo er bra, da! Jeg var veldig usikker om min test 10 dpo var positiv eller ikke, den så helt blenda ut med en gang, men så dukket det opp en skygge etter hvert. Da den tørket var det en kjempetynn strek.

Test igjen om en dag eller to!
Jo, fikk skygge 9 dpo sist jeg ble gravid og og litt sterkere 10 dpo, men fremdeles skygge, så ikke at det var rosa farge før 11 dpo.
 
IMG_1402.jpg


Skjønner meg ikke helt på denne syklusen. Venter mens i dag, men foreløpig ikke noe tegn til den. Mulig jeg hadde EL senere enn antatt. Tempen synker ikke helt enda, men vært litt ustabil temping pga dårlig søvn de siste nettene. Litt usikker på dagens temp.
 
Vis vedlegget 267879

Skjønner meg ikke helt på denne syklusen. Venter mens i dag, men foreløpig ikke noe tegn til den. Mulig jeg hadde EL senere enn antatt. Tempen synker ikke helt enda, men vært litt ustabil temping pga dårlig søvn de siste nettene. Litt usikker på dagens temp.

Det kan hende el har vært på cd16, men tror ikke senere enn det. Hvis tanta ikke gir noen tegn ila dagen, ville jeg tatt en test i morgen tidlig.
 
Det kan hende el har vært på cd16, men tror ikke senere enn det. Hvis tanta ikke gir noen tegn ila dagen, ville jeg tatt en test i morgen tidlig.

Tok en test i går og den var ihvertfall blendahvit. Tror egentlig ikke at jeg er gravid, men rart at jeg ikke har fått menstruasjon. Pleier å spotte 3-4 dager før mens, men ingen tegn til dette heller.
 
Sovnet veldig sent i går, tempen var 36,68 kl 06 i dag....mulig den hadde vært høyere om jeg ikke sovnet kl 02? Eller påvirker varmen mye nå??
IMG_7767.jpg
IMG_7766.JPG
 
Her er det bare å handle inn til tr..

Og 30 minutt etter at jeg la ut her så kom tr..
Screenshot_20180724-072922_FF%20Mobile.jpg
 
Last edited:
Back
Topp