Vi som temper

Nok er hopp.
Screenshot_20180719-064320_FF%20Mobile.jpg
 
IMG_1344.jpg


Skulle gjerne hatt et hopp istedet i dag, men holder seg høy da. 10dpo. Kjenner det klør i fingrene etter å ta en test, men skal prøve å ikke teste så tidlig denne gangen.
 
Gir opp [emoji24]ååå er så lei!!
IMG_7714.jpg
 
Noko dritt når ein har eit svar på 9 dpo. Får håpe neste pp

Jeg har aldri opplevd å få positiv test for så å få negativ, men forstår at den skuffelsen blir stor. Innstiller meg på menstruasjon her også. Har kviser som aldri før og er nokså temperamentsfull om dagen.. pleier å være slik før mens.
 
Jeg har aldri opplevd å få positiv test for så å få negativ, men forstår at den skuffelsen blir stor. Innstiller meg på menstruasjon her også. Har kviser som aldri før og er nokså temperamentsfull om dagen.. pleier å være slik før mens.
Grun til at jeg får slike tester er alder og egga er ikkje på topp lenger. Man finner fort ut når heksa nermare seg, stygge kjennetegn.
 
Da har jeg fått kjøpt på nett :hilarious:

Så da håper jeg får den snart så blir det spennende å følge opp med FF for å finne ut mer om syklusen.
Trodde jeg kjente syklusen min bedre, men blir noen ganger overasket for ett eller annet :eek::hilarious:
Så får jeg bruke temp hver dag og håper jeg får en oversikt på grafen på FF appen :joyful:
 
EL kom 3 dager før tiden! Glad jeg EL testet og fikk peak CD 11,så fikk lagt inn godt med aksjer :)
IMG_20180720_070339.png
 
Da har jeg fått kjøpt på nett :hilarious:

Så da håper jeg får den snart så blir det spennende å følge opp med FF for å finne ut mer om syklusen.
Trodde jeg kjente syklusen min bedre, men blir noen ganger overasket for ett eller annet :eek::hilarious:
Så får jeg bruke temp hver dag og håper jeg får en oversikt på grafen på FF appen :joyful:

Lykke til med det! Du lærer noe hele tiden. Jeg fikk godt utbytte av FFs kurs i begynnelsen, og brukte opplæringsdelen flittig i begynnelsen. Det er også mye læring bakover i denne tråden, selv om den nå er mange sider lang.

Spør meg gjerne hvis dere lurer på noe, skal nok ikke forlate dere helt selv om jeg har fått en spire i magen! Husker godt hvor fint det var å ha noen erfarne her da jeg var fersk på forumet.
 
Lykke til med det! Du lærer noe hele tiden. Jeg fikk godt utbytte av FFs kurs i begynnelsen, og brukte opplæringsdelen flittig i begynnelsen. Det er også mye læring bakover i denne tråden, selv om den nå er mange sider lang.

Spør meg gjerne hvis dere lurer på noe, skal nok ikke forlate dere helt selv om jeg har fått en spire i magen! Husker godt hvor fint det var å ha noen erfarne her da jeg var fersk på forumet.


Der er bra :joyful: ja, får håpe det kommer opp noe som helst av graf. Men ser det er flere her som bruker EL test samtidig som temo for å finne ut syklusen sin. Men som du skriver så finner man mye info og sånt på FF. Som at man må ha 3 høye temp for att EL skal finne sted :joyful:
 
Back
Topp