Vi som temper

22C6E5BB-074D-4369-89AE-BFE61AE83171.jpeg

Eit lite hopp til.
 
36,77 i dag, men fortsatt for lavt til at jeg tror dette er noe hm
IMG_7660.jpg
 
På tur opp men.. tempet 3 kvarter tidligere enn normalt, men det har vell ikke så mye å si?
Screenshot_20180718-074006_FF%20Mobile.jpg
 
Det utgjør nok noen desimaler. Ville vært høyere senere.
Dette Sto i den gamle tempe tråden på info, "En del av oss legger til 0,05 grader per halvtime dersom vi våkner for tidlig eller trekker fra 0,05 grader per halvtime om vi våkner for sent."
Er det noe som man skal gjøre for å få riktig temp?
 
Har lest flere som har skrevet ang. digital termometer.
Har vært på forskjellige nettsider for å finne digitalt termometer som jeg har fått tips skal være to desimaler på :)
Jeg har fått tips om den babyplan sin som flere har vært fornøyd med, men har funnet andre som det også er to desimaler på. Er bare usikker på om det er samme hvilken det er så lenge det er to desimaler eller om jeg skal sikte på babyplanen sin ? :rolleyes:o_O
 
Har lest flere som har skrevet ang. digital termometer.
Har vært på forskjellige nettsider for å finne digitalt termometer som jeg har fått tips skal være to desimaler på :)
Jeg har fått tips om den babyplan sin som flere har vært fornøyd med, men har funnet andre som det også er to desimaler på. Er bare usikker på om det er samme hvilken det er så lenge det er to desimaler eller om jeg skal sikte på babyplanen sin ? :rolleyes:o_O
Det tror det er det samme hvilken så lenge den viser 2 desimaler. Jeg bestilte på eBay, det er ikke lys i bakgrunnen som er et stor minus.
 
Dette Sto i den gamle tempe tråden på info, "En del av oss legger til 0,05 grader per halvtime dersom vi våkner for tidlig eller trekker fra 0,05 grader per halvtime om vi våkner for sent."
Er det noe som man skal gjøre for å få riktig temp?

Jeg har pleid å bare legge inn faktisk klokkeslett og temp - du får hul ring, og stort sett tar appen da mindre hensyn til temp tatt på feil tid.
 
Back
Topp