Vi som temper

Men hvor plusser dere på når dere tar temp? Jeg pleier å ta det under armen og plusser på nesten 0.2, blir det ca. riktig da eller feil?

Så lenge du temperatur samme sted hver dag, trenger du ikke plusse på noe. Men jeg vil anbefale å tempe vaginalt, det er mye mer pålitelig.
 
Kan det vises på tempen? :bored:
Da håper jeg på det :smiley-angelic001
Men da regner jeg med at tempen bør stige igjen i morgen da, hvis det er festedipp?
Eller skal den fortsette å holde seg litt lavere?
Man kan sjå temp dipp men ingen garanti. Ein kan få slike dipp uten at det er festedipp. Så alt håp er ikkje ute :thumleft:thumright Barre tempen holder seg godt over coverline.
 
Så lenge du temperatur samme sted hver dag, trenger du ikke plusse på noe. Men jeg vil anbefale å tempe vaginalt, det er mye mer pålitelig.

Tror ikke det blir populært når både jeg og samboeren bruker den samme. Da får vi heller kjøpe en ting som jeg kan bruke til mitt bruk :hilarious::hilarious: Ble kanskje formulert litt feil :hilarious::hilarious::hilarious:
 
Tror ikke det blir populært når både jeg og samboeren bruker den samme. Da får vi heller kjøpe en ting som jeg kan bruke til mitt bruk :hilarious::hilarious: Ble kanskje formulert litt feil :hilarious::hilarious::hilarious:

Men bruker du en med en eller to desimaler? Når du skal tempe etter EL anbefales det å bruke et tempmål med to desimaler[emoji4]
 
Det er to tall , og et tall bak det :)

Da må du kjøpe ny temp måler, det blir feil med kun 1 desimal dessverre :/ Du må kjøpe et som heter basaltermometer. Vanlig feber termometer fungerer dårlig :/ stor forskjell på kurven om du plotter inn 36,2 og 36,29 for eksempel ! Da blir dine målinger lite pålitelige for og lese syklusen riktig :/
 
Da må du kjøpe ny temp måler, det blir feil med kun 1 desimal dessverre :/ Du må kjøpe et som heter basaltermometer. Vanlig feber termometer fungerer dårlig :/ stor forskjell på kurven om du plotter inn 36,2 og 36,29 for eksempel ! Da blir dine målinger lite pålitelige for og lese syklusen riktig :/

Det er vell noe man kan kjøpe på hvilket som helst apotek? Eller er det en nettside eventuelt.
 
Tror det er få som har det inne da det nok ikke selges så mye der, bedre på nett. Jeg har denne: https://www.billige-tester.no/mobil...MI7MfgktOZ3AIVEpQYCh236QVaEAQYAyABEgIgDfD_BwE Tempe vaginalt er mest nøjsktig, tilt den litt til siden slik at tuppen kommer inntil vaginaveggen, da blir det mest riktig kontra om du holde den kun rett inn :)


Er det denne? For søkte på google det du skrev det temp het :) Trodde generelt apotek hadde det meste når det gjaldt temp målere jeg. Men det var også litt overraskende att apotek ikke hadde sånne.

https://www.komplettapotek.no/produ...WR9Cd7hryMDaqpkt6WJkaAkDqEALw_wcB#productinfo
 
Er det denne? For søkte på google det du skrev det temp het :) Trodde generelt apotek hadde det meste når det gjaldt temp målere jeg. Men det var også litt overraskende att apotek ikke hadde sånne.

https://www.komplettapotek.no/produ...WR9Cd7hryMDaqpkt6WJkaAkDqEALw_wcB#productinfo

Den fungerer også, men liker at den andre har lys i displayet. Veldig praktisk siden man skal tempe raskest mulig når man våkner til samme tid, kan ikke stå opp eller gå på do i løpet av natten da tempen kan bli feil. Ikke ut av sengen før etter temp heller. Det er nok fordi de fleste ikke er klarover at dette er en fin metode og bruke for og bli gravid :)
 
Den fungerer også, men liker at den andre har lys i displayet. Veldig praktisk siden man skal tempe raskest mulig når man våkner til samme tid, kan ikke stå opp eller gå på do i løpet av natten da tempen kan bli feil. Ikke ut av sengen før etter temp heller. Det er nok fordi de fleste ikke er klarover at dette er en fin metode og bruke for og bli gravid :)

Jeg har ikke aktivt målt med temp. har prøvd å gå ut i fra når jeg cirka har EL. Har vert heldig noen ganger å være hos gynekolog når det er samme dagen eller kan skje dagen etter. Men har på en eller rar måte funnet ut at når jeg ligger flatt i senga eller sofan og trekker inn magen så mye jeg kan og det stikker i det område så er det EL snart :hilarious:
 
[emoji43][emoji43][emoji1319]
Image1531453778.506351.jpg
 
Back
Topp