Vi som temper

Jeg håper, men det står på den ene at den er kontraindisert ved graviditet. [emoji85] Må manne meg opp og ta kontakt med endo i neste uke og bekjenne mine synder, så får jeg høre hva de sier. Venter nok til onsdag eller deromkring, som er etter ikm. Er jo slett ikke sikkert dette blir noe av, selv om testene er positive nå. De er jo veldig tidlig.

Å, håper virkelig alt ordner seg! [emoji173]️
 
Ingen av dere kloke tempere som kan hjelpe? :arghh:

Kanskje hvis du ser tempen i morgen, så blir det åpenbart hvilken som er riktig? Den siste ser mest riktig ut med tanke på den pos el-testen som burde indikere at egget har dratt nå... Noter begge tempene som notat og bestem deg i morgen [emoji1303]
 
Kanskje hvis du ser tempen i morgen, så blir det åpenbart hvilken som er riktig? Den siste ser mest riktig ut med tanke på den pos el-testen som burde indikere at egget har dratt nå... Noter begge tempene som notat og bestem deg i morgen [emoji1303]
Jamen jeg kan jo ikke vente heeelt til i morgen :hilarious: Neida, var igrunnen det jeg kom frem til, men vil vite nåå :p
 
Jamen jeg kan jo ikke vente heeelt til i morgen :hilarious: Neida, var igrunnen det jeg kom frem til, men vil vite nåå :p

[emoji41][emoji854] Da får du stikke fingeren i været og velge en, eller rope høyere etter noen som har tempet lenge... ikke spør ff, den sier alltid at du skal bruke den første [emoji85]
 
Oh, 03.30! Det var tidlig gitt! Sov godt nå med en gang:)

Tidlig ja! Men da får jeg sove 3 timer sammenhengende, før snuppa kanskje blir litt urolig! Og jeg tar tempen også sover jeg bare videre :) men ja nå skal jeg sove godt med en gang :) nattinatt [emoji4]
 
a04e5e23b1872b7a3b98271c927a7bb5.png


Ser ut som om det går mot nye høyder i dag. Håper det holder seg der oppe de neste daagene og ukene [emoji1303]
 
Her var det ned igjen og blenda tidligtester, så då er det vel bare å vente på TR. Var på reis i natt og har bare fått 3.5 timer med søvn ca. kan det ha noe å si? Ifht vanlig søvnmønster så er vel tempen tatt 3 t for tidlig, men til samme klokkeslett.vanligvis i seng til kl. 22.30 i natt ble klokka 02.30
20171125_062346.png
 
Her var det ned igjen og blenda tidligtester, så då er det vel bare å vente på TR. Var på reis i natt og har bare fått 3.5 timer med søvn ca. kan det ha noe å si? Ifht vanlig søvnmønster så er vel tempen tatt 3 t for tidlig, men til samme klokkeslett.vanligvis i seng til kl. 22.30 i natt ble klokka 02.30 Vis vedlegget 237200
Lite søvn kan absolutt redusere temp, ja. Huk av for «Sleep deprived» så tar ff mindre hensyn til den.
 
092e71ef0339c9ec36e55fe6a40e65d0.png

Her datt tempen skikkelig!! Kan neppe love godt! Og er vel bare å innse at det blir lang syklus igjen.. blir neppe max på monitoren i dag [emoji21]

Syns det var lavt, så tempet på nytt igjen med en gang og fikk 35,86.
Vet ikke hva som blir riktig?![emoji848]
 
Last edited:
092e71ef0339c9ec36e55fe6a40e65d0.png

Her datt tempen skikkelig!! Kan neppe love godt! Og er vel bare å innse at det blir lang syklus igjen.. blir neppe max på monitoren i dag [emoji21]

Syns det var lavt, så tempet på nytt igjen med en gang og fikk 35,86.
Vet ikke hva som blir riktig?![emoji848]

Noter begge tempene i notat for i dag. Se i morgen hvilken som passer best inn i kurven. Så utrolig kjedelig med lang syklus! Jeg hadde snart tatt deg igjen med en runde... det burde ikke være lov i prøvetider [emoji49]. Håper du får el en av de nærmeste dagene (kanskje derfor så lav temp i dag?) og at du får to adventstreker i kalenderen din [emoji12][emoji1303]
 
Back
Topp