Vi som temper

Vis vedlegget 232793
Tempen forteller meg ikkje gravid må opp i 36,80. Slik har det vêr dei 3 andre graviditetene. HAR GITT OPP.

Så kjedelig da! Jeg er fortsatt litt misunnelig på el dag 11... det er en hel uke kortere ventetid enn jeg hadde forrige runde. Håper du tar feil, og at det dukker opp en babystrek, men hvis du har rett, sendes en stor klem din vei!
 
Så kjedelig da! Jeg er fortsatt litt misunnelig på el dag 11... det er en hel uke kortere ventetid enn jeg hadde forrige runde. Håper du tar feil, og at det dukker opp en babystrek, men hvis du har rett, sendes en stor klem din vei!

Det håper jeg og men har prøvd siden 2014 og ser gangen fort.
Blir lei meg pga jeg må begynne med og innsjå at jeg ikkje vil få det siste barnet.
 
Det håper jeg og men har prøvd siden 2014 og ser gangen fort.
Blir lei meg pga jeg må begynne med og innsjå at jeg ikkje vil få det siste barnet.

Skjønner at det blir et evig savn, ja. Så lenge det er el, er det vel godt håp? Har du tatt blodprøver som indikerer hvordan du ligger an i løypa? Kjenner jeg er litt panisk selv, siden de andre barna har gått så lett å få på kroken... Også har jeg en ocd-greie med partall, så hvis ikke det klaffer snart, blir nok ingen siste baby på meg heller [emoji22]
 
Skjønner at det blir et evig savn, ja. Så lenge det er el, er det vel godt håp? Har du tatt blodprøver som indikerer hvordan du ligger an i løypa? Kjenner jeg er litt panisk selv, siden de andre barna har gått så lett å få på kroken... Også har jeg en ocd-greie med partall, så hvis ikke det klaffer snart, blir nok ingen siste baby på meg heller [emoji22]

Amh var på 7 for 4 år siden. Så jeg går ut fra 1-2 no. Så sjansen min er 1 %.
 
Se der ja! Har du prøvd å legge inn dagens temp på morgendagen også, og sett om du får kryss?

Prøvde, men fikk ikke kryss.
Må nok opp på en høyere temperatur, evt en dag ekstra.
*tester litt* :hungry:
 
Prøvde, men fikk ikke kryss.
Må nok opp på en høyere temperatur, evt en dag ekstra.
*tester litt* :hungry:

Æsjda. Kanskje en dag ekstra da... jeg synes det er supergøy å teste ut litt hva den gjør hvis jeg legger i utflod, el-tester osv. Men akkurat nå er jeg bare superutålmodig. En eneste prikki hele grafen denne syklusen! CD5... verste tiden i syklusen er nå og frem til cd10 når el-testingen kan starte...
 
Amh var på 7 for 4 år siden. Så jeg går ut fra 1-2 no. Så sjansen min er 1 %.

Ta en ny amh så du får vite litt sikrere da. Jeg har aldri tatt noen hormonprøver, men må vel det hvis vi går videre med ivf i et forsøk på å få bonusbabyen [emoji1303]
 
Noen som vet hvorfor den vannrette linjen blir satt akkurat der den blir? Skjønner den loddrette, men ikke den vannrette.
 
Noen som vet hvorfor den vannrette linjen blir satt akkurat der den blir? Skjønner den loddrette, men ikke den vannrette.
På nettsiden til FF står det bare "Fertility Friend sets a reasonable coverline based on the pattern of your unique chart."
 
Men svarten da.. her er det da ikke noe håp.. :(
 

Vedlegg

  • IMG_4283.PNG
    IMG_4283.PNG
    188,4 KB · Visninger: 77
Vi får se.. jeg har virkelig ikke trua denne runden. Lite sex og mye stress. Hehe. Men kanskje helst da det skjer :)

Så herlig at noen har trua iallfall ❤️
 
Screenshot_20170921-075432.png
Sånn ser det ut så langt etter MA, vanligvis har jeg el på cd 11/12 men det ser ut til at MAen naturlig nok har forskjøvet alt.
 
Last edited:
Men svarten da.. her er det da ikke noe håp.. :(

Ville ikke bekymret meg, det er ikke unormalt at tempen stuper. Jeg hadde et skikkelig dropp 7 DPO for et par sykluser siden, dagen etter spratt tempen opp igjen. En sånn dipp i temperatur har de sett har dukket opp på 2/3 av gravid-grafene på FF, så kalles ofte festedipp. Men, dukker også opp på ikke-gravid grafer også. Er noe med at det noen dager etter EL kan komme en "østrogenbølge" som gjør at tempen faller midlertidig. Har ingenting å si for sjansene til å bli gravid. :)
 
396C4E30-4072-46A4-9564-2D72E10BB180.png
Hei! Er helt ny m tempinga, begynte denne mnd.. gidder noen å se på charten min å se hva dere tror? Skal temperaturen gå så langt ned igjen som min har gjort etter EL?
 
Yes..da er vi endelig igang igjen...mensen kom og første tablett et tatt...da er det bare å håpe at eggløsning kommer og ikke blir sein...
Screenshot_2017-09-21-11-36-33-810x1440.png
 
20170921_115541.png
20170921_115513.png

Vil vise dere hvor samkjørt pulsklokken og ff er, lett å følge syklus med pulsklokken.[emoji106] [emoji4]
 
Back
Topp