Vi som temper

IMG_20170718_173518-810x626.png
IMG_20170718_173316-2224x2965.jpg
håper på at den blir eggløsning snart nå da (fast smiley)
Skal til gynokologen imorgen..håper hun ser et eller fler gode egg...litt nervøs
 
Aldri hatt EL så sent før, men bedre sent enn aldri vel? Neste pp blir det ikke noe greier for å prøve å få tidligere EL ihvertfall.
Regner med tempen stiger mer i morgen etter to dager med positive tester, som ble negativ i dag.
9b894a6507a2182b0e1f88d4afc2faa8.jpg
 
Lykke til hos gyn i dag:)
Takk hun fant et egg..strutse egg på 26 diameter ...satt eggløsning sprøyte...så vi får se hva som skjer... men tror egget er for stort (dårlig)
 
Oi! Hvorfor så stort?
He he det har vel bare vokst og vokst..og ikke sluppet når det skulle..kunne jo delt seg i 2-3 mindre egg synes nå jeg da ha ha
 
Et lite spørsmål. Ligger tempen høyt hele svangerskapet om man eg gravid? :) Altså rundt der man ligger etter el?
 
Klaffer nok denne perioden da siden den var så lang. Krysser og håper :)
Har ikke helt troa, men ikke umulig...siste aksjene ble lagt om mandag. EL-smertene var ekstreme på tirsdag, og følte at EL var på natt til onsdag eller morgenen på onsdag, men temphoppet kom på torsdag. Vært veldig sliten på onsdag og i går pga litt nattevåk med frøkna osv.
Men nå har det ihvertfall vært, så nå er det bare å vente og se.

Enda et byks i temp i dag, men da jeg våknet igjen 2,5 time senere var den 0.2 grader lavere, men fortsatt høy nok til at EL vil bli bekreftet i morgen :)
71bb9c005d276ac47a50f246728cc015.jpg
 
Har ikke helt troa, men ikke umulig...siste aksjene ble lagt om mandag. EL-smertene var ekstreme på tirsdag, og følte at EL var på natt til onsdag eller morgenen på onsdag, men temphoppet kom på torsdag. Vært veldig sliten på onsdag og i går pga litt nattevåk med frøkna osv.
Men nå har det ihvertfall vært, så nå er det bare å vente og se.

Enda et byks i temp i dag, men da jeg våknet igjen 2,5 time senere var den 0.2 grader lavere, men fortsatt høy nok til at EL vil bli bekreftet i morgen :)
71bb9c005d276ac47a50f246728cc015.jpg

Var sikkert eggløsning onsdag kveld til torsdag. Jeg har troa at detta kan klaffe. Svømmarane lever lenge.
 
IMG_3951.jpg

Mandag er el venta og el slim er i rute. Barre og vokte og følge med.
Synest detta er den værste perioden for å få det til og klaffe.
Håper jeg har gode egg igjen, FSH testene er fortsatt negtative.
 
Var sikkert eggløsning onsdag kveld til torsdag. Jeg har troa at detta kan klaffe. Svømmarane lever lenge.
Tror faktisk det at onsdag morgen. Tempet kl 4 på onsdag og da var temp lav, men sovnet med en gang igjen og tempet 3,5 time senere. Da var den EL-høy. Tør ikke å stole på den tempen, men ifølge symptomer o.l., så var det nok tidlig på onsdag :)
Og med aksjer ved midnatt mandag/tirsdag da, så er det jo godt innafor egentlig :)
Krysser fingrene. Hadde vært gøy, siden EL-dagen nå er samme dag som termindato jeg hadde med frøkna for to år siden :)
 
Håpet jeg skulle få krysset idag... rart...?
Screenshot_2017-07-21-09-09-50-810x1440.png
 
Screenshot_20170721-082158.jpg


10/11 dpo. Høyeste temp så langt i syklusen.

OG jeg tok en babyplan graviditetstest i morges. Det var en svaaaaaaaak strek innen tidsfristen. Men så svak at man måtte studere den nøye før å se. Vises veldig dårlig på bilde også. Men det er jo helt sikkert bare en skygge! Æsj, jeg har fått opp forhåpningene nå (var innstilt på at det ikke hadde klaffet)
 
Back
Topp