Vi som temper

Lei...
79bb79078abdefad04a36d0021206442.jpg
 
Synes tempen begynner å lignr på siste sykus når jeg fikk eggløsning.

Skal til gynokologen til onsdag så vi får vel se da..håper å se et eller fler egg
IMG_20170717_091204-810x523.png
 
Temper du forsatt til forskjellige tider? Og med lite søvn?
Disse er tatt til samme tid stort sett. Litt dårlig søvn natt til i går bare, for vi var på fest på lørdag, så det kan være grunnen til høyere temp.

Fikk endelig positiv EL-test i dag da, så ser ut som EL kanskje er i dag eller i morgen :D
 
768381c8531661655b12ba6e28f84b30.jpg


Nærmer seg EL her. :) Skal til gyn i morgen for en grundig sjekk, spent på hva han ser! Håper det ligger et perfekt gullegg klart til å slippes! :D
 
Ingen i som temper som vet noe om dette?
Det var snakk om ca. 0.20 grader ned..

Har også erfart at den svinger. Svinger både opp og ned i løpet av natta. Er nok avhengig av tempen i rommet, mareritt eller urolig søvn, rolig søvn, REM søvn, diverse årsaker. Derfor måler man til ca samme tid, for å få sammnligningsgrunnlag. Det er ikke noen "fasit" kjernetemp å forholde seg til, bare en ca temp. Jeg har også opplevd høy temp tidlig på morgenen, og så sover jeg videre og har lavere temp når jeg våkner, Derfor justerer jeg aldri tempen, for man vet ikke om det er korrekt å justere opp eller ned med mindre man kjenner kroppen sin noe så utrolig godt.
 
675e67736d95d473534c4abdad91a13d.jpg


Noen som tenker noe om denne? Tempen er lik de andre pp mine i starten, men etter den droppen på 6dpo har den ligget så lavt. Andre pp har den vært 37.1 ca, før den har stupt ned før tr. Testenvar blenda i går.
Tenker at denne ser helt normal ut. Det er varierende hvordan tempen ser ut i dpo-land og ellers i syklusen. Mine grafer har aldri sett like ut fra den ene syklusen til den andre. Så det er umulig å si noe.
 
Er på ferie og deler rom med annen familie så jeg har ikke tempet på en uke [emoji85] så her her er det ikke godt å si når EL er/har vært.
EL er forventet denne helgen, men blir dårlig med aksjer. Sånn blir det på ferie [emoji12]
Snik dere unna og styr på en annen plass enn senga? [emoji87]
 
b_EAI1iB.png


Her er det vel ikke mye håp? FF satte først EL til CD11, og så flyttet den EL til CD13. Men aksjeinnlegg først på CD14 på kvelden :(
 
Tenker at denne ser helt normal ut. Det er varierende hvordan tempen ser ut i dpo-land og ellers i syklusen. Mine grafer har aldri sett like ut fra den ene syklusen til den andre. Så det er umulig å si noe.
Takk for svar. :) Det ble muligens en positiv test av denne. :)
 
IMG_4784.PNG



8 Dpo. Skjønner ingenting. Dårlig tegn??
 
2ff143965bb86fc50eae53465ca2e8c2.jpg


Håper egget slipper i dag, for nå har jeg vondt:eek: [emoji14]
 
20170718_065844.png


Hva tror dere om tempen?:woot:
Kan det være festedipp? *håpe håpe*

Den er jo ikkje så veldig markant i forhold til mange andre sine. Min brukte liksom 2 dager på å bli lav :hungover:
 
Vis vedlegget 229423

Hva tror dere om tempen?:woot:
Kan det være festedipp? *håpe håpe*

Den er jo ikkje så veldig markant i forhold til mange andre sine. Min brukte liksom 2 dager på å bli lav :hungover:

Kan være ..og ikke...jeg hadde en skikkelig dip..men var ikke gravid. Tror noen får et lite fall i løpet av de 14 dagene.
Men vi får krysse ar den holder seg langt opp utover❤
 
Back
Topp