Vi som temper!

Blenda i dag også. Men det er en helt übersvak skygge som ikke var der i går. Så det kan jo være spennende å se om det kommer noen svak strek i morgen.
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    619,5 KB · Visninger: 78
Vanskelig uten linjene mellom. Men kan se ut som en stigende kurve fra ca 10 januar? Evt litt senere. Ca 14. Det var litt mye opp og ned :) temper du til samme tid hver morgen etter 3timers sammenhengende søvn...?

Sover alltid sammenhengende godt over 3t og måler før jeg står opp. Ca samme tid (ila de samme 20 min) uavhengig av hverdag/helg.

Ja, den har noen plutselige avvik fra "normalen". Håper det blir tydeligere etterhvert som jeg legger inn flere målinger.

Takk for innspill, Gnisten :)
 
Sover alltid sammenhengende godt over 3t og måler før jeg står opp. Ca samme tid (ila de samme 20 min) uavhengig av hverdag/helg.

Ja, den har noen plutselige avvik fra "normalen". Håper det blir tydeligere etterhvert som jeg legger inn flere målinger.

Takk for innspill, Gnisten :)
Hvor på kroppen måler du?
 
Hei Sara! Måler under tungen i munnen. Varierer nok hvilken side under tungen. Bør ikke det være OK? To desimaler på termometeret.
Det bør det, litt avhengig av hvordan du oppbevarer termometeret og hvor kaldt rom du har. Jeg har opplevd at det varierer en del når det lå på nattbordet og av og til var så kaldt at jeg ble kald i munnen av det. Begynte å måle på motsatt side av munnen dersom første måling var uventet, pluss at jeg oppbevarer det under puta så det er temperert.
 
Hei Sara! Måler under tungen i munnen. Varierer nok hvilken side under tungen. Bør ikke det være OK? To desimaler på termometeret.
Har faktisk hørt at det kan være lurt å måle på samme plass under tungen :) og at hvis det er kaldt i rommet så kan man holde litt på den først så man ikke kjøler ned området hvor temperaturen måles.
 
Har faktisk hørt at det kan være lurt å måle på samme plass under tungen :) og at hvis det er kaldt i rommet så kan man holde litt på den først så man ikke kjøler ned området hvor temperaturen måles.

Takk for tips! De skal følges :)
 
Back
Topp