Vi som temper!

Takk Molly <3
Så ikke at du hadde meldt deg til å lage tråd, har også meldt meg, men viss du har veldig lyst så gjør det ;)
Lykkeliten la ut en forklaring, for litt siden, litt usikker på hvilken side den ligger på.

Skjønner godt du er lei Sara, nå synes jeg at det skal bli vårres tur!
Du må gjerne ta tempetråden :-D Får ikke til noen ting på maccen :) Prøvde meg litt, men det ble bare noe tull, så sletta den etterpå :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Hei.

Da jeg laget denne tempetråden så quotet jeg hovedinnlegget i forrige tempetråd og limte det inn i en ny tråd og fjernet quote - kodene. Deretter redigerte jeg litt på teksten. Så holdt jeg av innlegg nummer to og tre.

Deretter lagde jeg ny arkivtråd hvor jeg også quotet innleggene fra den gamle arkivtråden og fjernet quote-kodene. Holdt av innlegg nummer to og tre der og. :)

I denne tråden må man nesten quote grafene i innlegg nummer to også. For det er for mange for hovedinnlegget nå.

Dersom man gjør det burde man trykke på verktøy knappen så man får kode-visning. Da vil man se at jeg bruker to forskjellige linker i de to URL adressen til nick og figur, for hvis man bruker samme så forsvinner nicket på iPad. Jeg har derfor brukt http://adressen på den første og www.adressen på den andre. :)

Husk også å legge til link til denne gamle tempetråden sammen med linkene til de andre gamle tempetrådene i hovedinnlegget. Det er jo veldig fint å kunne bla tilbake. Synes hvert fall jeg da. :) Og husk å bytte link til den nye arkivtråden.

Bare å spørre meg om det er noe. Nå har vi reist på juleferie til familien så det kan bli litt trege svar fra meg noen dager. Og det er ikke hastverk med ny tempetråd. Ta det når noen har lyst og tid. :) Jeg synes bare det er hyggelig å snike på dere i mellomtiden. :p

Og håper flere må flytte ut veldig snart. :)

*Taster på app på mobilen*
 
Anbefaler å ikke ta med (eller slette da, når man gjør som Lykkeliten sier, de som ikke melder seg i ny tråd. Sånn for å ha bare aktive grafer, det blir ellers fort veldig mange.
 
Du må gjerne ta tempetråden :-D Får ikke til noen ting på maccen :) Prøvde meg litt, men det ble bare noe tull, så sletta den etterpå :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Okei, men da skal jeg gjøre det :) dumt at maccen tulla da
 
Okei, men da skal jeg gjøre det :) dumt at maccen tulla da
Ja det var noe dritt :-( Tusen takk Liisjja, du er et knupp :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Var å henta pergotime på apoteke idag. Så nå har jeg vertfall liggende til neste pp hvis jeg tør prøve!:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Oj - spennende! Skal du i tilfelle ta ultralyd først for å se om det er flere egg som kan slippe?
 
Anbefaler å ikke ta med (eller slette da, når man gjør som Lykkeliten sier, de som ikke melder seg i ny tråd. Sånn for å ha bare aktive grafer, det blir ellers fort veldig mange.

Ja, det er sant. :) Jeg sendte pm til de som ikke hadde lagt inn temp på en stund da jeg lagde ny tråd. Det er veldig lurt å få ryddet litt innimellom. :)

God jul alle sammen!!!! :)

*Taster på app på mobilen*
 
Ja, det er sant. :) Jeg sendte pm til de som ikke hadde lagt inn temp på en stund da jeg lagde ny tråd. Det er veldig lurt å få ryddet litt innimellom. :)

God jul alle sammen!!!! :)

*Taster på app på mobilen*
Ser du har flyttet grafen min Lykkeliten, men du må gjerne putte den under "gravid-grafer" og ikke "inaktive" ;) Ikke at det spiller så stor rolle, men når vi først har et arkiv så vil jeg gjerne være på "rett" plass :p
 
Oj - spennende! Skal du i tilfelle ta ultralyd først for å se om det er flere egg som kan slippe?
Litt usikker. Gynekologen sa hvis vi fikk "kalde føtter", å blir redde for at det skal være flere egg. Kunne vi komme inn på cd12 for å sjekke, men hu sa det var ikke nødvendig i det hele tatt. Var ikke mange som fikk flerlingsfødsler, men det kunne jo være en litt økt sjangse for det. Spennende blir det vertfall. Ikke noe blod enda da:) Sist pp spottet jeg når jeg våknet, og fikk skikkelig blødning på 5dpo

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Ser du har flyttet grafen min Lykkeliten, men du må gjerne putte den under "gravid-grafer" og ikke "inaktive" ;) Ikke at det spiller så stor rolle, men når vi først har et arkiv så vil jeg gjerne være på "rett" plass :p

Oj jøss. Da har jeg blinksa på mobilen. Godt du sjekket det ut. Det var jo ikke meningen. :confused:

*Taster på app på mobilen*
 
Ja, da... Våknet og var utrooooolig spent på temperaturen min i dag. Tempet, og så at den ikke hadde steget noe nå heller :( Så da gikk jeg inn for at jeg nok kom til å ha en eviglang syklus uten EL og med masse surr. Dødsskuffa!

Så så jeg på telefonen, og klokka var bare 4.15! Og i morges hadde temperaturen steget med 0,5* sammenlignet med i går:D Så da er jeg forhåpentligvis dpo:p
 
Hallo med-tempere! Jeg trenger et temperåd:)

Da jeg målte tempen i morges til vanlig tid viste den 36,56 på det meste. Jeg hadde sovet med armene og skuldrene bare, og vinduet åpent, så jeg frøs en del. Vi har vinduet rett ved sengekanten, der vi har hodene, så all den kalde luften kommer rett på oss.

Jeg lukket vinduet og sov 2,5 timer til, og tempet på nytt da jeg skulle stå opp. Da viste tempen 36,96 og jeg følte at jeg var normalt varm.

Jeg er sikker på at den første temperaturen var såpass lav fordi jeg hadde vinduet åpent. Jeg er 4 DPO, så syntes det er litt tidlig at tempen skal nærme seg den temperaturen jeg pleier å ha før EL.

Kan jeg trekke noe fra den siste temperaturendring å få den til å bli slik den første tempen min egentlig skulle ha vært?

Er det 0,05 man trekker fra for hver halvtime?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Litt usikker. Gynekologen sa hvis vi fikk "kalde føtter", å blir redde for at det skal være flere egg. Kunne vi komme inn på cd12 for å sjekke, men hu sa det var ikke nødvendig i det hele tatt. Var ikke mange som fikk flerlingsfødsler, men det kunne jo være en litt økt sjangse for det. Spennende blir det vertfall. Ikke noe blod enda da:) Sist pp spottet jeg når jeg våknet, og fikk skikkelig blødning på 5dpo

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Ok :) Bra du ikke har blødninger - bank i bordet!!! Spennende blir det i alle fall :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Ja, da... Våknet og var utrooooolig spent på temperaturen min i dag. Tempet, og så at den ikke hadde steget noe nå heller :( Så da gikk jeg inn for at jeg nok kom til å ha en eviglang syklus uten EL og med masse surr. Dødsskuffa!

Så så jeg på telefonen, og klokka var bare 4.15! Og i morges hadde temperaturen steget med 0,5* sammenlignet med i går:D Så da er jeg forhåpentligvis dpo:p
Hehe :) Kjenner den spent-følelsen ja ;) Håper du er dpo nå, tipper det :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Hallo med-tempere! Jeg trenger et temperåd:)

Da jeg målte tempen i morges til vanlig tid viste den 36,56 på det meste. Jeg hadde sovet med armene og skuldrene bare, og vinduet åpent, så jeg frøs en del. Vi har vinduet rett ved sengekanten, der vi har hodene, så all den kalde luften kommer rett på oss.

Jeg lukket vinduet og sov 2,5 timer til, og tempet på nytt da jeg skulle stå opp. Da viste tempen 36,96 og jeg følte at jeg var normalt varm.

Jeg er sikker på at den første temperaturen var såpass lav fordi jeg hadde vinduet åpent. Jeg er 4 DPO, så syntes det er litt tidlig at tempen skal nærme seg den temperaturen jeg pleier å ha før EL.

Kan jeg trekke noe fra den siste temperaturendring å få den til å bli slik den første tempen min egentlig skulle ha vært?

Er det 0,05 man trekker fra for hver halvtime?


Sent from my iPhone using BV Forum
0,05 pr halvtime ja. Men tror du ikke siste temp er reell da? Eller ble det senere enn vanlig tempetid? Er på dårlig nett så vanskelig å få opp grafene nå. Du ble nok påvirket av kald luft på første måling, så jeg hadde valgt å se bort fra den. Spesielt når du bare er 4 dpo - da er det ikke noe tempfall som gir mening i alle fall :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
0,05 pr halvtime ja. Men tror du ikke siste temp er reell da? Eller ble det senere enn vanlig tempetid? Er på dårlig nett så vanskelig å få opp grafene nå. Du ble nok påvirket av kald luft på første måling, så jeg hadde valgt å se bort fra den. Spesielt når du bare er 4 dpo - da er det ikke noe tempfall som gir mening i alle fall :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Enig :)
 
Ok :) Bra du ikke har blødninger - bank i bordet!!! Spennende blir det i alle fall :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Håper håper !! Tenker jo vist jeg får en lang lutealfase nå, prøver jeg en pp til uten pergotime :) Så nå blir det spennende å se. Ingen mensmurringer heller, som jeg pleier å ha nå. *bank i borde*
 
0,05 pr halvtime ja. Men tror du ikke siste temp er reell da? Eller ble det senere enn vanlig tempetid?

Vanligvis temper jeg mellom 6:15 og 6:30, og det er da den første temperaturen er fra. Den neste ble målt kl. 9, og da har det jo gått noen timer.




Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hvis jeg da tar kl. 9-tempen og trekker ifra 0,25 får jeg en temp på 36,71 og det er mer sannsynlig ja.

Tusen takk for hjelpen :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp