Vi som temper. NY!

Jeg har sluttet helt å fortelle om EL. Da får han det rett og slett ikke til....
Problemet mitt er at mannen er så mye borte, så jeg plotter det gjerne i kalenderen hans så han kan være litt tilgjengelig de dagene ;) Men ikke alltid han er like fornøyd med det..
 
Har vært "borte" ei uke nå. Temper osv, men må bare ha litt pause. Kan noen ganger bli litt mye optimisme, og selv om jeg gleder meg STORT over positive tester her inne, gjør det meg litt mer deppa. Er nå i gang med pp19. Blæ... Og min 36 bursdag nærmer seg.... Tikk, takk, tikk, takk!!!!!! Men går og venter på utredning for ME. Kom plutselig til å tenke på at en graviditet kan evt "forstyrre" hormonene ihht blodprøver i utredningen. Kunne tenke meg å få dette unna før graviditet. Får Nav på litt avstand. Tror jeg kanskje har funnet trikse for å få med gubben på "baby-making" til rett tid, uten at han trenger vite og få prestasjonsangst. Må få fortgang på legen. Tikk, takk, tikk, takk!!!!
Plutselig tillbake. :) Er jo nysgjerrig. Hi hi.
 
Det skjønner jeg Mammelammen! Vondt å føle på at klokka går... Håper dere finner ut av det og at du får fortgang på legen :)
 
Jeg har fått klippekort på berg-og-dalbanen! Puh..
 
Venta på temp hopp siden helga jeg . Men el klarer tydeligvis ikke komme denne mnd.
Og det betyr lengere sykluser,noe jeg ikke er fornøyd med i det hele tatt.
 
Venta på temp hopp siden helga jeg . Men el klarer tydeligvis ikke komme denne mnd.
Og det betyr lengere sykluser,noe jeg ikke er fornøyd med i det hele tatt.

Plutselig kommer det vettu!! *klapp på skuldra*
Jeg håper min også kommer nå... ikke mye futt ennå.
 
De siste mnd har den vært stabil å kommet på dag 14 - 15.
I februar var den på dag 19.
Har vært syk i det siste så er vel derfor den er treig denne gangen da. Vil bare bli ferdig med denne pp jeg, siden det er prøve pause.
 
Er det noen jeg har glemt å legge til hi så skrik ut. Vet jeg har glemt å fjerne 1.
 
Jeg har begynt å tempe igjen i dag. CD 8 og tr er ordentlig ferdig, så da er det ny pp. Plan for denne pp: holde meg unna sukker og bevege meg mer. Sunnere mammakropp er bedre for en liten spire? :)
 
Tror jeg har bestemt meg for å ta en lang pause fra bv. Så om noen kan ta over tråden hadde det vært fint. Takler ikke positive tester og gravide glade folk nå. Går altfor innpå meg når jeg føler meg ubrukelig og utgått på dato. Skal tempe ferdig denne mnd så er det stopp tror jeg.
 
Whoop whoop. Venter på el i disse dager. Luuuuurer litt på om den var i går. Håper det, for jeg har fått lagt inn massevis av aksjer. Whoop whoop :)
 
Hihi.. Masse aksjer ja. Jeg har vært så opptatt av EL-perioden at den vanlige kosen vår har det på mystisk vis blitt mindre av. Så jeg tenkte egentlig å forsøke å slappe litt mer av. Det var planen min FØR vi begynte å prøve, men jeg klarte det ikke. Jeg ble så ivrig.
 
Tror jeg har bestemt meg for å ta en lang pause fra bv. Så om noen kan ta over tråden hadde det vært fint. Takler ikke positive tester og gravide glade folk nå. Går altfor innpå meg når jeg føler meg ubrukelig og utgått på dato. Skal tempe ferdig denne mnd så er det stopp tror jeg.

Huff. Så dumt at du har så vonde følelser. Vi kan helt sikkert lage en ny tempetråd når du har lyst på en pause, ikke tenk på det. Jeg håper du får en liten spire helt plutselig. <3
 
Tror ikke det blir å prøve igjen før neste år. Så da er det ikke vits i å tempe lenger eller være på førsvangerskapet :)
 
Testet? Synes grafen din ser spennende ut jeg.
Ikke testet. Tør ikke. Og har så liten tro på denne pp'en. Bortsett fra at jeg begynte å få litt håp for noen dager siden. Men tror innerst inne at det var litt for dårlig innsats denne måneden. Og jeg VIL jo så gjerne være gravid. Og har ikke lyst å bli skuffet ved en negativ test. Tester på fredag om tempen fortsatt er høy - håpehåpe :)
 
Back
Topp