Vi som prøver har fått skjult forum. Klikk her for å se om du kan få tilgang!

Status
Stengt for ytterligere svar.

Ikke i bruk

Forumet er livet
Hei damer


Vi som prøver har et skjult/hemmelig forum som kun aktive brukere kan se og delta i.


Før du får tilgang må du oppfylle disse kriteriene:

- Du må ha laget deg et nick
- Du må ha skrevet minimum 100 innlegg på "Før svangerskap" de siste 6 månedene.
- Du må ha vært medlem på BV i minimum 2 måneder.
- Du må stå oppført på oppropslisten til "Før svangerskap"
- Ved inaktivitet/lite aktivitet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.(10 innlegg eller mindre.)

Det er de som er en del av den Skjulte gruppen som til enhver tid er ansvarlig for å gi beskjed til Administrator Tamara hvis noen brukere ikke skal ha tilgang.

Hvis du mener du oppfyller disse kriteriene og vil søke om tilgang, gjør følgende:
- Sender pm til Tilgangsansvarlig!

Tilgangsansvarlig for denne gruppen er CurlyGirl
 
Last edited:
Jippi! :)

Edit: Jeg er ikke tilgangsansvarlig (TGA) lenger. Jeg har derfor redigert dette innlegget. :)

De som vil ha tilgang må altså sende en PM/privat melding (start ny samtale) til den som er TGA. Så kan hun se om de kan få tilgang.

TGA må sjekke manuelt om du oppfyller kriteriene. TGA er ikke nødvendigvis inne og sjekker dette hver dag. Når TGA har godkjent at du oppfyller kriteriene gir hun beskjed til administrator. Administrator ordner tilgang etter at TGA har sjekket om du har oppfylt kriteriene. Administrator jobber med flere oppgaver her på BV, slik at det også kan ta noe tid før hun får gitt tilgang. Regn derfor med at det kan ta noe tid å få tilgang.

Når du har fått tilgang så får du banneren "Vi som prøver" under avataren din i nettleser. :)

Skjult gruppe ligger under "Har prøvd lenge (mer enn 1 år)" og over "Assistert befruktning".

Om man er på app må man gå ut til hovedforumlisten (Generelt, Nyeste terminklubber osv) og trykke meny-rullgardinen og velge "Oppdater". Da vil hele forumet oppdatere seg og nye forum/underforum bli synlige. Det kan jo også være kjekt å kunne når man skal inn på terminforum, hvor det ofte tar litt tid før både "Våre dagbøker", "Våre bilder" og skjulte grupper dukker opp. I tillegg til at noen av oss kanskje vil snoke på (eller flytte til) senere måneder enn siste opprettede terminforum. :) Kan derfor være lurt å oppdatere hovedforumlisten innimellom om man bare er på app.

Dersom du flytter til terminforum (skriver deg opp på en terminliste på et terminforum) så må du si ifra i Oppropslisten her inne på FS, at du må strykes av listen. Og når du strykes av Oppropslisten oppfyller du ikke lenger kriteriene for skjult gruppe her på FS - da vil du også miste tilgangen til Skjult gruppe. Husk derfor å si ifra i Oppropslisten når du flytter til terminforum, eller om du ser noen andre på terminliste som har glemt å si ifra i Oppropslisten så si ifra. Det er ikke meningen at man skal kunne være både på skjult gruppe på FS og medlem på et nytt terminforum samtidig. (Man kan fortsatt være medlem på sitt/sine gamle terminforum, fra før man begynte å prøve.)

*Taster på app på mobilen*
 
Last edited:
Hvor finner jeg den skjulte gruppa liksom, er den opprettet allerede?
 
Hvor finner jeg den skjulte gruppa liksom, er den opprettet allerede?

Du må få tilgang først, det må administrator ordne etter at jeg har sjekket om du har oppfylt kriteriene. Så det kan ta litt tid. Skjult gruppe ligger under "Har prøvd lenge (mer enn 1 år)" og over "Assistert befruktning". Om man er på app kan det være man må gå ut fra FS og oppdatere forumet før man går inn igjen på FS, men først må man ha fått godkjent tilgang.
 
Last edited:
Jippi.
Jeg vil med :)
 
Jippi!! Jeg vil være med :)

Ønsker et hjertebarn ❤
 
Jeg og vil med :D

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Mangler 100 innlegg

du har da skrevet et par hundre innlegg nå i april, hvor har du skrevet dem da?

Du tar jo ialle fall glatt 100 i kveld om du vil
 
Da skravler du heller med oss her på FS i et par dager, så er du der :)
 
Jeg vil inn :) men tror ikke jeg har registrert meg på oppropslista. Må gjøre det da :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp