"Vi som prøver" har ett skjult forum. Klikk her for å se hvordan du får tilgang.

Status
Stengt for ytterligere svar.

Ikke i bruk

Forumet er livet
Hei damer ;)


"Vi som prøver" har et skjult/hemmelig forum som kun aktive brukere kan se og delta i.


Før du får tilgang må du oppfylle disse kriteriene:

- Du må ha laget deg et nick. Se her hvordan du lager ett eget nick
- Du må ha skrevet minimum 50 innlegg på "Før svangerskap" de siste 6 månedene.
- Du må ha vært medlem på BV i minimum 2 måneder.
- Du må stå oppført på oppropslisten til "Før svangerskap"
- Ved inaktivitet/lite aktivitet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.(10 innlegg eller mindre.)

Det er de som er en del av den skjulte gruppen som til enhver tid er ansvarlig for å gi beskjed til Forumansvarlig Tamara hvis noen brukere ikke skal ha tilgang.

Hvis du mener du oppfyller disse kriteriene og vil søke om tilgang, gjør følgende:
- Send pm til Tilgangsansvarlig! VIKTIG: Send pm, ikke be om tilgang i denne tråden!

Tilgangsansvarlig for denne gruppen er MiniMe80

Når du er godkjent til gruppen vil det dukke opp en egen gruppebanner under avatarbildet ditt :) En godkjenning kan ta fra 1-3 dager! (lenger tid ved helger og ferier.)
 
Last edited by a moderator:
Kan jeg spørre om hvorfor man må ha skrevet så så mange innlegg over så så lang tid etc. for å få tilgang, når noen av oss kanskje ikke har en grunn til å skrive innlegg, men heller bare synes det er tilstrekkelig å lese i forumet? :) Bare lurer, siden vi prøver, men har ikke vært medlem mer enn en ukes tid eller noe, men vil veldig gjerne få med meg alt som kan fåes med nå i prøvetiden... Tenker at man trenger kan være veldig så aktiv på forum, selv om man ikke skriver innlegg...? :) :angelic: :happy119
 
Hei jeg er helt ny her! Er det flere som prøver her inne


Jeg er ny og prøver :) lurer også på hvorfor så mange innlegg før man får tilgang? Mene det sto 50 en dagen her men kan ha tatt feil :/
 
Snart 1 år.får lap om 2 mnd for å sjekke eggleder før evt ivf om det ikke klaffer denne mnd og neste.
 
Vi har også begynt å prøve. Har dere unger fra før?
 
Kan jeg spørre om hvorfor man må ha skrevet så så mange innlegg over så så lang tid etc. for å få tilgang, når noen av oss kanskje ikke har en grunn til å skrive innlegg, men heller bare synes det er tilstrekkelig å lese i forumet? :) Bare lurer, siden vi prøver, men har ikke vært medlem mer enn en ukes tid eller noe, men vil veldig gjerne få med meg alt som kan fåes med nå i prøvetiden... Tenker at man trenger kan være veldig så aktiv på forum, selv om man ikke skriver innlegg...? :) :angelic: :happy119

De fleste skjulte gruppene har et krav om innlegg.. Tenker det handler litt om at det kan skrives en del mer sensitiv informasjon der inne, og da vil man ikke at en hvem som helst skal lage seg bruker for å få tilgang med en gang. Og samme gjelder når man bare kikker.. Hva skal man egentlig inne på skjult da likevel..?

Poenget med skjult faller bort om man ikke skal ha litt krav for å få komme inn..

Ikke vondt ment på noe måte, mener det bare som en forklaring.
 
Hei!
I denne tråden står det at man må værd medlem i 1 mnd, men regner med det er 2 mnd som gjelder?

Neste fredag har jeg vært medlem i BV 2 mnd, spent på hva som befinner seg bak lukkede dører :nailbiting:
 
Hei! Er det mulig å få flytte dagboka over på ett termin forum? jeg ble vist plutselig gravid og har lagt meg til inne på juni gruppa :)
 
Hei Martjee,

Prøv å sende en privat melding til Forumansvarlig Tamara. Jeg vet ikke om det er mulig, men da får du nok et godt svar :)
 
Chevyheart: Hele poenget med et skjult forum faller bort om nye/ikke aktive brukere får tilgang til det skjulte forumet.
Det er som Lillafrosk forklarte meningen at man skal kunne skrive litt mer sensitive/private innlegg. Da ønsker man ikke at nye brukere surfer innom kun for å lese.

Dere andre som tydeligvis har skyhøye forhåpninger til det skjulte forumet vil nok bli rimelig skuffet når dere får tilgang... Eneste forskjellen på det åpne og det skjulte forumet er at det er skjult. Og altså har færre brukere med tilgang :)
 
Jeg har enda ikke fått tilgang - ba om det for sikkert et par måneder siden :p Jeg bruker app på tlf, vet ikke om det er annerledes på den ift det å finne det skjulte forumet?
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp