Vi som mistet nå i april

Har også kjent det.. teite kroppen.
Og kjenner følelsen av å ikke ville se andre gravide. Føler det tyter rundt her. Og det gjør det. I tillegg til meg var det 8 andre her jeg bor - og magene bare popper ut nå.. bare å gå i barnehagen er en pine...

Måtte vi bli supergravide kjempefort, med store struttende mager!

Oddsen for at jeg skal oppleve en vellykket graviditet igjen er vel ikke så stor [emoji17] 40 år med en eggleder og i tillegg greier jeg ikke slanke meg. Er ganske overvektig. Det gjør alt bare enda vondere. Jeg må i tillegg forholde meg til mange gravide i det daglige i jobb sammenheng. Syns det er så sårt når kroppen viser tegn til å være gravid. I morgen er det 1 måned siden jeg fikk den vonde beskjeden[emoji25]
 
Oddsen for at jeg skal oppleve en vellykket graviditet igjen er vel ikke så stor [emoji17] 40 år med en eggleder og i tillegg greier jeg ikke slanke meg. Er ganske overvektig. Det gjør alt bare enda vondere. Jeg må i tillegg forholde meg til mange gravide i det daglige i jobb sammenheng. Syns det er så sårt når kroppen viser tegn til å være gravid. I morgen er det 1 måned siden jeg fikk den vonde beskjeden[emoji25]

Off... vi får bare krysse alt vi har [emoji173]️
Av erfaring vet jeg at smerten blir noe mindre med tiden... men det tar tid. Er glad vi har hverandre her inne - det hjelper [emoji8]
 
Ja, det er jeg også. Føler meg så ensom med den sorgen, hjelper å ha dere[emoji9] syns kroppen oppfører seg rart. Syns mensen burde kommet. Men hadde symptomer på el i helgen..
 
Åååå ER SÅ GLAD!!! Negativ gtest idag ,3 uker etter abort! Jeg er så glaaaad !! :D
 
Tenk at en negativ test plutselig er en positiv nyhet! Men hurra, endelig!
Ja det er helt absurd å bli så glad for noe som skal være verdens beste syn! men er vant til det nå,var verre i starten da jeg gråt flere ganger når jeg gjorde det :) Heldigvis kommer man over det :)
 
Nå begynner jeg å bli veldig utålmodig. Tok første cytotec behandling 3 april og hadde en stor blødning så stoppet det opp. Ul avdekket at jeg fortsatt var gravid. Tok en cytotec behandling til 6 april, med sparsom blødning. Endte derfor med utskrapning 9 april. Har enda ikke fått tilbake tr. Jeg har vanligvis en syklus på 26 dager. Nå har jeg på følelsen at det er kluss. Kjedelig å vente på tanta som ikke kommer
 
Jeg fikk de triste nyhetene på tul i uke 12, det er nå snart 3 uker siden. Ingen hjertelyd, og størrelsen viste at babyen hadde vært død i nesten 2 uker:( Jeg fikk time på Ullevål neste morgen og valgte utskraping (har hørt noen skrekkhistorier om medisink abort så orket ikke det). Det gikk ganske greit, jeg har heldigvis ikke hatt noen smerter i det hele tatt. Men jeg blødde endel i 2 uker, og har fortsatt brun utflod/slim. Og så er jeg så sliten hele tiden. Den første uken var selvfølgelig verst, sov dårlig og klarte ikke å konsentrere meg om noe. Det ble ekstra tøft da samboeren min som jobber offshore måtte dra avgårde på jobb noen uker. Tiden snegler seg forbi. Jeg vil bare bli ferdig med dette og at han skal komme hjem så vi kan begynne å prøve på nytt. Ikke ofte man går og håper på at mensen skal komme..
På den ene siden tenker jeg at vi burde vente litt, for hvis jeg blir gravid nå så blir det termin midt på vinteren og maks krise ift barnehageplass. Et halvt år med ulønnet permisjon er dyrt. Men jeg tør ikke vente. Det tok nesten 1 år å bli gravid første gang, så umulig å vite hvor lang tid det vil ta denne gangen.
 
Jeg fikk de triste nyhetene på tul i uke 12, det er nå snart 3 uker siden. Ingen hjertelyd, og størrelsen viste at babyen hadde vært død i nesten 2 uker:( .
Så leit å høre :( Når dere er psykisk klare for det, er det bare å sette igang igjen.
Håper at den neste sitter :)
 
Rosa på papiret i kveld, jeg jubler om dette er starten på et tante besøk. Da kan man i det minste begynne å vurdere å ta opp igjen prøvingen. Jeg greier egentlig ikke tanken på noe mer sorg og smerte. Men så har vi så lyst på et barn til.. Har jo ikke tid å miste heller.
 
Rosa på papiret i kveld, jeg jubler om dette er starten på et tante besøk. Da kan man i det minste begynne å vurdere å ta opp igjen prøvingen. Jeg greier egentlig ikke tanken på noe mer sorg og smerte. Men så har vi så lyst på et barn til.. Har jo ikke tid å miste heller.
Fått noe mer..??
Begynte sånn hos meg.. veeeeeeldig smått og tok nesten 2 dager før den tok seg kraftig opp!
 
Fått noe mer..??
Begynte sånn hos meg.. veeeeeeldig smått og tok nesten 2 dager før den tok seg kraftig opp!

Minimalt, gått over til å være mer brunt. Lette magesmerter, kommer vel for fullt i løpet av et par dager forhåpentligvis. Tenk å ønske seg mensen da.. Egentlig skulle jeg vært gravid og super glad. Når skal jeg bli skikkelig glad igjen. Sorgen ligger å murrer i bakhodet hele tiden. Gråten sitter lett.
 
Minimalt, gått over til å være mer brunt. Lette magesmerter, kommer vel for fullt i løpet av et par dager forhåpentligvis. Tenk å ønske seg mensen da.. Egentlig skulle jeg vært gravid og super glad. Når skal jeg bli skikkelig glad igjen. Sorgen ligger å murrer i bakhodet hele tiden. Gråten sitter lett.
Ja kjenner til det.. det ble mye lettere for meg når mensen kom.. da øynet man litt håp liksom.. jeg håper det blir det samme for deg! Snart kommer den :)
 
Idag skulle jeg vært 12 uker.... :-(
Fyfaen, føles som vi aldri kommer ril å komme i mål!!!!
Hvorfor i huleste skal det gå bra neste gang når det har gått på trynet 3 ggr lissom???
 
Idag skulle jeg vært 12 uker.... :-(
Fyfaen, føles som vi aldri kommer ril å komme i mål!!!!
Hvorfor i huleste skal det gå bra neste gang når det har gått på trynet 3 ggr lissom???
Føler veldig med dere.. jeg har bare opplevd det en gang, så kan bare forestille meg hvor hardt det må være for dere. Krysser fingre og tær for at dere lykkes snart <3
 
Idag skulle jeg vært 12 uker.... :-(
Fyfaen, føles som vi aldri kommer ril å komme i mål!!!!
Hvorfor i huleste skal det gå bra neste gang når det har gått på trynet 3 ggr lissom???

Føler med deg[emoji173]️ Jeg skulle vært fullgått 13 uker i går. Har samme tankegang som deg. Jeg har mistet troen på å lykkes etter mine aborter.. Er veldig i tvil om jeg orker å utsette meg for mer nå.
 
Jeg er så lei av å se blod når jeg tørker meg! Trenger ikke bind lenger men nesten hver gang jeg tørker meg så er det litt blod i utfloden. Så lei! Frister liksom ikke å ha sex heller da :rolleyes:
Kan ikke denne kroppen bare bli normal igjen!!
 
I dag har det vært gravide overalt! Barnevogner overalt! Jeg blir så sint, og så lei meg! Strigråt på tur til jobb i ettermiddag :(
 
Back
Topp