Vi som mistet nå i april

Det er viktig med godt nettverk. Du har nok rett i at det hadde hjulpet, jeg burde nok ha hatt det. Men jeg prøvde å snakke med noen av de etter den første aborten, men ingen skjønte noe, noe som fikk meg bare til å føle meg dum for å kjenne på de følelsene jeg gjør.
Mannen min er fantastisk, men han skjønner nok ikke heller. Han er optimist og sier "neste gang går dette bra". Synes det er så vanskelig. Uffh. Jeg er sint og lei. Ser gravide overalt. Hører om folk som blir gravide og får friske barn etter one night stands på byen. Burde ikke bli sint av det, men jeg kjenner jeg blir det. Er 34 år, og vil jo gjerne ha flere barn.

Er nok vanskelig for mennene våre å sette seg ordentlig inn i det ja. Litt på samme måte som at kvinner som ikke har mistet ikke helt vet hva de skal si eller hvordan de skal reagere. Er et sårt tema som for mange er vanskelig å prate om. Man blir jo litt bitter, kjenner på det jeg også, spesielt hvis det tar lang tid å bli gravid igjen.. Håper spiren sitter for dere om ikke så lenge❤
 
Er nok vanskelig for mennene våre å sette seg ordentlig inn i det ja. Litt på samme måte som at kvinner som ikke har mistet ikke helt vet hva de skal si eller hvordan de skal reagere. Er et sårt tema som for mange er vanskelig å prate om. Man blir jo litt bitter, kjenner på det jeg også, spesielt hvis det tar lang tid å bli gravid igjen.. Håper spiren sitter for dere om ikke så lenge❤
Jeg også! Håper det samme for alle dere også - får så vondt i meg av å lese alle historiene her <3
 
Er sånn ca DRITTLEI av å vente .. jeg er så dårlig på dette, jeg blir skikkelig lei meg av å ikke vite hva som sker... :(
 
Vi har tatt opp igjen sexlivet etter den siste aborten. Tviler på jeg blir gravid igjen sånn før første mens, men da er dwt alltids en mulighet.
Det er liksom litt håp i at ingen sjanser kastes bort! + at det er bra for forholdet vårt, nå har det vært så mye styr det siste året + en 2åring så vi trenger å bare ha sex for kosens skyld :)

Hvordan er det med dere andre som er ferdig å blø og sånn? Har dere begynt å prøve igjen eller skal dere vente litt? :)
 
Hvordan er det med dere andre som er ferdig å blø og sånn? Har dere begynt å prøve igjen eller skal dere vente litt? :)

Har endelig gjenopptatt aktivitetene etter total tørke siden januar [emoji85]
Vi fikk sex-nekt de første ukene sist pga blødning så tror det hang igjen denne gangen også, helt ubevisst.
I dag murrer det godt så regner med tanta er på vei. Er jo nesten 4 uker siden aborten så blir ikke overraska.
 
ENIG! Er deittlei selv.. kommer liksom ikke videre før jeg har noe konkret å forholde meg til.
Blir sikkert lettere etter en mens :)
Klem <3
Ja det er det jeg også tenker,at etter jeg har fått mensen så blir dette MYE lettere å takle.. men frem til dess så er det bare fryktelig stressende å ikke vite... :(
 
Da var det bekreftet her også-fikk sms fra legen, hcg har sunket fra første måling:(
 
Min MA ble oppdaget på en privat ultralyd i en by et stykke fra min hjemplass, forrige lørdag. Idag fikk jeg melding fra jordmora som tok ultralyden på klinikken. Hun lurte bare på hvordan det gikk med meg, og oppfordret til å ta kontakt om det skulle være noe. Jeg ble så rørt over omtanken...
 
Min MA ble oppdaget på en privat ultralyd i en by et stykke fra min hjemplass, forrige lørdag. Idag fikk jeg melding fra jordmora som tok ultralyden på klinikken. Hun lurte bare på hvordan det gikk med meg, og oppfordret til å ta kontakt om det skulle være noe. Jeg ble så rørt over omtanken...
Så leit å høre <3
Men fantastisk av jordmora da! Synes dessverre at det har vært slapp holdning og oppfølgning av helsepersonell ang. mine aborter. Så godt å høre at du blir ivaretatt <3
 
Hei. Helt ny på forumet. Trist å lese om alle som har mistet ☹️ Mistet selv nå i helgen for 5 gang på rad. Har en sønn som blir 4 i juni fra før og ønsker sårt søsken. Har vært på utredning for habituell abort men de har ikke funnet noe galt. Blir lett gravid men mister tidligt (4 SA før uke 8 og 1 MA i uke 10). Noen andre som er i samme situasjon som meg?
 
Hei. Helt ny på forumet. Trist å lese om alle som har mistet ☹️ Mistet selv nå i helgen for 5 gang på rad. Har en sønn som blir 4 i juni fra før og ønsker sårt søsken. Har vært på utredning for habituell abort men de har ikke funnet noe galt. Blir lett gravid men mister tidligt (4 SA før uke 8 og 1 MA i uke 10). Noen andre som er i samme situasjon som meg?

Så leit å lese. Sender deg en styrkeklem❤
 
Hatt litt sånn brystspreng og i dag kommer det råmelk.. snart 1 måned etter ma. Var 9+5 når jeg hadde utskrapning, men embryoet døde rundt 7+1. Flere som har opplevd det?
 
Har i det siste også opplevd å kjenne fantomspark.. Lurer på om kroppen min fortsatt tror den er gravid.. Syns det er ganske jævelig, har det fortsatt vanskelig. Tar lett til tårer, orker egentlig ikke andre gravide eller nyfødte.
 
Har i det siste også opplevd å kjenne fantomspark.. Lurer på om kroppen min fortsatt tror den er gravid.. Syns det er ganske jævelig, har det fortsatt vanskelig. Tar lett til tårer, orker egentlig ikke andre gravide eller nyfødte.

Har også kjent det.. teite kroppen.
Og kjenner følelsen av å ikke ville se andre gravide. Føler det tyter rundt her. Og det gjør det. I tillegg til meg var det 8 andre her jeg bor - og magene bare popper ut nå.. bare å gå i barnehagen er en pine...

Måtte vi bli supergravide kjempefort, med store struttende mager!
 
Back
Topp