Vi som mistet nå i april

Det er


Det er så idiotisk å si at jeg blir helt matt...
Akkurat som folk sier til meg nå:
Prøv å ikke tenk så mye på det du..

Jo takk for det du! snakkes... IKKE!

Ikke sant... en «positiv» ting jeg har lært oppi alt dette her, er jo alt jeg IKKE skal si til folk...

Åh. Det er deilig å frese litt av seg her kjenner jeg... [emoji49]
 
Tre dager siden det ble oppdaget MA på min tidlige ultralyd, 13 uker på vei, men den lille var omtrent ni uker. Ingen mistanke om at noe var galt... Det føles som et hav av tid siden, og nå ligger jeg hjemme og venter. Skal ta tabletter imorgen, blir nok en tøff dag. Tar en dag av gangen. Føler med dere som har gått gjennom dette flere ganger, det må være uendelig vanskelig... føler sorg over den lille som ikke ble, og redsel for at dette skal skje igjen... og akkurat nå er jeg også redd for det emosjonelle rundt det som skal skje imorgen... livet ble raskt snudd på hodet...
 
Tre dager siden det ble oppdaget MA på min tidlige ultralyd, 13 uker på vei, men den lille var omtrent ni uker. Ingen mistanke om at noe var galt... Det føles som et hav av tid siden, og nå ligger jeg hjemme og venter. Skal ta tabletter imorgen, blir nok en tøff dag. Tar en dag av gangen. Føler med dere som har gått gjennom dette flere ganger, det må være uendelig vanskelig... føler sorg over den lille som ikke ble, og redsel for at dette skal skje igjen... og akkurat nå er jeg også redd for det emosjonelle rundt det som skal skje imorgen... livet ble raskt snudd på hodet...

Sender en klem, vet hvordan det er..
man er så uendelig skuffet og trist for det som ikke blir noe av likevel..
Alle tanker drømmer og planer om tiden fremover blir bare røsket vekk!
Jeg har tatt tabl 3 ggr, synes ikke det var så ille som mange skal ha det til.
Håper du har god støtte rundt deg <3
 
Tre dager siden det ble oppdaget MA på min tidlige ultralyd, 13 uker på vei, men den lille var omtrent ni uker. Ingen mistanke om at noe var galt... Det føles som et hav av tid siden, og nå ligger jeg hjemme og venter. Skal ta tabletter imorgen, blir nok en tøff dag. Tar en dag av gangen. Føler med dere som har gått gjennom dette flere ganger, det må være uendelig vanskelig... føler sorg over den lille som ikke ble, og redsel for at dette skal skje igjen... og akkurat nå er jeg også redd for det emosjonelle rundt det som skal skje imorgen... livet ble raskt snudd på hodet...
Så forferdelig leit å lese... Livet er urettferdig... :(
Forstår godt tankene dine nå..
Jeg var også utrolig redd for tablettene,...Om du lurer på noe ,er det bare å spørre !
 
Fikk meg en aha-opplevelse da jeg fant denne gruppa! Mistet nå i april jeg også. Var ganske forberedt på at dette ikke gikk veien da jeg mistet alle symptomene i slutten av uke fem, begynte å spotte litt mandagen for to uker siden og ordnet meg en UL så fort som mulig, bare for å være sikker på hva som skjedde. Fikk bekreftet at det ikke var liv. Blødde, men ganske sparsommelig fram til fredagen samme uke, ny UL forrige uke siden jeg hadde blødd så lite, men det aller meste hadde visst kommet ut og gyn mente resten vil komme ved neste mens. Så da er det bare å vente på neste mens. Veldig spent på når den kommer, da jeg har brukt letrozol for å få eggløsning. Dvs har jo eggløsning av meg selv, men syklusene mine er lange, så er aldri godt å vite når den kommer. Er glad jeg hadde en følelse på at ikke alt var riktig, for ser for meg at det hadde vært et enda større slag i trynet om jeg trodde alt var ok, men hadde tross alt hatt noen dager å forberede meg på før blødning og UL. Er allikevel veldig skuffa, da vi brukte lang tid på å bli gravide første gangen og denne gangen så det ut til at det skulle klaffe bare ila seks mnd med prøving. Krysser bare fingrene for at detta her ikke har tulla til syklusen min enda mer enn den allerede er på bærtur. Føler med alle dere andre, særlig dere som har opplevd det flere ganger:Heartred
 
Var MA hos meg, trodde jeg var 10+ 5 men utviklingen hadde stoppet 2-3 uker før. Var å så bankende hjerte 7+0, så gynekologen mente det måtte ha skjedd ganske rast etter det. Gleder oss til å starte prøvingen igjen og satser på vår- eller sommerbaby 2019! Unner virkelig ikke min værste fiende dette her, grusomt å oppleve å miste.
 
Ikke april, men ble operert for exu 26. mars. Sitter og venter på at mensen skal dukke opp, i går var det 4 uker siden operasjonen. De sa det kunne ta 4-6 uker før den kom, men kjenner meg ganske så hormonell idag så kanskje den er på vei! Er klar for å prøve igjen så blir litt utålmodig :bounce
 
Denne ventetiden er så kjip...
Jeg har faktisk begynt å kjenne antydning til de kjente el smertene idag! Strak 2 uker siden cytotec!
Håper virkelig det er det jwg kjenner for da er kroppen raskt tilbake synes jeg :)
Har lyat til å bare kjøre på, men litt kjipt at jeg fortsatt har brun utflod!
 
Denne ventetiden er så kjip...
Jeg har faktisk begynt å kjenne antydning til de kjente el smertene idag! Strak 2 uker siden cytotec!
Håper virkelig det er det jwg kjenner for da er kroppen raskt tilbake synes jeg :)
Har lyat til å bare kjøre på, men litt kjipt at jeg fortsatt har brun utflod!
Da er vi i samme båt :)
Brunt her også og straks to uker etter cytotec...imorgen faktisk... Så jeg er spent på hva som skjer i kroppen fremover nå.. om jeg får EL og mens snart..
 
Da er vi i samme båt :)
Brunt her også og straks to uker etter cytotec...imorgen faktisk... Så jeg er spent på hva som skjer i kroppen fremover nå.. om jeg får EL og mens snart..

Jeg har kommet rett inn i vanlig syklus igjen de to forrige gangene, så det virker som kroppen er rask.
Første gang hadde jeg mensen 2 ggr så ble jeg gravid på nytt og nå sist hadde jeg vel mensen 4 ggr tror jeg. Det er jo ikke lenge men føles som en evighet....
er ikke så fristende å ha sex med sånn brun gugge, selv om mannen ikke bryr seg om det.
Men likavæl!!
 
Da tråkker jeg inn her og. Hadde håpet at denne graviditeten skulle vare hele veien, men 2 MA er et faktum. Venter bare på timen min på ahus, så håper jeg på utskrapning.
 
Da tråkker jeg inn her og. Hadde håpet at denne graviditeten skulle vare hele veien, men 2 MA er et faktum. Venter bare på timen min på ahus, så håper jeg på utskrapning.

[emoji173]️
 
i dag kom en kollega innom og jeg fikk tømt meg litt igjen.. stakkars.. fikk vel nesten hull i hodet av all skravlinga mi :chicken:
Men det gjør godt...
og fikk bestilt time hos en spesialist mtp et evt nytt svangerskap, klexane, sjekk etter endometritten og alt.. :)
 
Menger meg med dere jeg også... Var hos legen og tok hcg prøve på mandag, fikk svar på den idag da jeg skulle ta nye, den fra mandag var 13, så var vel ikke akkurat vits å ta nye, men de ville nå forsikre seg. Begynte og å blø idag, så nå håper jeg bare at dette går fort over så vi kan prøve igjen...
 
Jeg begynte å blø sist onsdag, var da 6 uker på vei. Torsdag og fredag kom alt ut, og jeg har blødd lite etter det, og totalt sett har det vart kortere enn min vanlige mens, noe jeg stusser litt over. Sist mistet jeg uke 12 og da blødde jeg 15 dager.
Psykisk går over overraskende greit, jeg har vært gjennom dette før, og det var MYE verre å miste 12+0, etter å ha sett hjerteaksjon flere ganger på UL.
Idag har jeg hatt mye stikkinger på venstre side, så jeg har tenkt både i retning mulig ex.u og at kroppen forbereder ny eggløsning allerede.
 
Da tråkker jeg inn her og. Hadde håpet at denne graviditeten skulle vare hele veien, men 2 MA er et faktum. Venter bare på timen min på ahus, så håper jeg på utskrapning.
Uff...:( så lei meg på dine vegner kjære deg :(
 
Ahh, hvis EN person til skal fortelle meg hvor normalt det er å oppleve sa/ma så kommer det til å klikke for meg...

Dagens frustrasjon

(det teller ikke når dere sier det, vi er jo sammen om dette.. er mer rettet mot de som ikke har peiling på hvordan dette føles)
 
Ahh, hvis EN person til skal fortelle meg hvor normalt det er å oppleve sa/ma så kommer det til å klikke for meg...

Dagens frustrasjon

(det teller ikke når dere sier det, vi er jo sammen om dette.. er mer rettet mot de som ikke har peiling på hvordan dette føles)

Eller disse:
"jaja, da vet dere jo at dere kan bli gravide da!"
"Skjønner at du kan føle deg bitter på andre gravide, men .... Har jo prøvd mye lenger enn dere"
"Heldigvis var dere jo ikke så langt på vei!"

Kliiiiiiiiiiiikk!!!!!!!!
 
Back
Topp