Vi som mistet nå i april

Her sitter jeg midt oppi en MA og tråler forum og nettet.. Har faktisk lest alle 10 sidene i denne tråden :hilarious:
Lengter bare etter å få starte opp å prøve igjen, få lov å begynne å håpe..
Gleder meg til den dagen jeg kan melde meg inn i en IKM-gruppe igjen!!
Også er det jo litt oppløftende å se at det er flere her det allerede har klaffet for :Heartred
Så leit at du må gjennomgå dette :( Var du langt på vei?
Håper at det klaffer for dere snart!
Er nå 8+1, og var selv på tul i går - fikk se to bankende små hjerter!
Er kjemperedd og stressa, men man nå jo bare håpe det vil ordne seg :)
Sender deg gode tanker i en vanskelig tid! :Heartred
 
Her mistet jeg i april og igjen i juni og nå sitter jeg her 11 dpo og gravid igjen! Nå krysser jeg alt før at denne spiren blir med til april [emoji173]️
Også kom jeg selvfølgelig på et spm; har dere prøvd med en gang når blødningen har stoppet eller ventet en syklus? Testet etter el? Går det an å teste etter el før nan har fått tilbake mensen (vil evt rester av gravidhormon klusse med testene)?
 
Så leit at du må gjennomgå dette :( Var du langt på vei?
Håper at det klaffer for dere snart!
Er nå 8+1, og var selv på tul i går - fikk se to bankende små hjerter!
Er kjemperedd og stressa, men man nå jo bare håpe det vil ordne seg :)
Sender deg gode tanker i en vanskelig tid! :Heartred
Tusen takk for omtanken :Heartred
Var 9+, størrelse på knøttet var riktig, så hjertet må akkurat ha sluttet å slå..
Iiiih, gratulerer med 2 stk!! :Heartred:Heartred Man må bare tro at det skal gå bra (etter beste evne), hvis ikke blir man utslitt..
 
Tusen takk for omtanken :Heartred
Var 9+, størrelse på knøttet var riktig, så hjertet må akkurat ha sluttet å slå..
Iiiih, gratulerer med 2 stk!! :Heartred:Heartred Man må bare tro at det skal gå bra (etter beste evne), hvis ikke blir man utslitt..
Så leit:( det er ikke det en venter seg når en skal på ultralyd :(
Takk :)
Ser spørsmålet ditt over, vi ventet en syklus slik at alt fikk komme ut og at kroppen fikk hente seg inn. Men ser flere inne på forumet prøver uten å ha hatt syklus imellom. Det må du kjenne på selv hva du føler for..
 
Også kom jeg selvfølgelig på et spm; har dere prøvd med en gang når blødningen har stoppet eller ventet en syklus? Testet etter el? Går det an å teste etter el før nan har fått tilbake mensen (vil evt rester av gravidhormon klusse med testene)?

Vi kjørte på med en gang etter blødningen var over, testet også etter EL. Om du har en god del HCG igjen i kroppen kan det klusse til med EL testene. Jeg var ikke så langt på vei når jeg mistet i juni så hcgen var raskt ute av kroppen.

Men jeg mistet i MA i juni 2015, og var da 9 uker på vei. Da fikk jeg eggløsning 4 uker og en dag etter aborten startet (uten mensen først) og hcgen var ute av kroppen tre uker etter aborten ca. Ble da gravid med min datter [emoji173]️
 
Vi kjørte på med en gang etter blødningen var over, testet også etter EL. Om du har en god del HCG igjen i kroppen kan det klusse til med EL testene. Jeg var ikke så langt på vei når jeg mistet i juni så hcgen var raskt ute av kroppen.

Men jeg mistet i MA i juni 2015, og var da 9 uker på vei. Da fikk jeg eggløsning 4 uker og en dag etter aborten startet (uten mensen først) og hcgen var ute av kroppen tre uker etter aborten ca. Ble da gravid med min datter [emoji173]️
Det gjør så godt å lese at det også går bra etter sa/ma, statistikken sier jo det, men andres historie treffer litt bedre enn tall :)
Får bare komme oss igjennom de neste dagene/ukene, og håpe at det etterhvert klaffer raskt igjen for oss også :Heartred
 
Så leit:( det er ikke det en venter seg når en skal på ultralyd :(
Takk :)
Ser spørsmålet ditt over, vi ventet en syklus slik at alt fikk komme ut og at kroppen fikk hente seg inn. Men ser flere inne på forumet prøver uten å ha hatt syklus imellom. Det må du kjenne på selv hva du føler for..
Nei, det er jo ikke det en ser for seg.. Men jeg er glad vi traff såpass på timingen av UL - at vi ikke kom et par dager tidligere og fikk en falsk trygghet (når hadde vi oppdaget det da..?), og at det var såpass nylig..
akkurat nå vil jeg bare prøve på nytt, være håpefull istedenfor trist.. men tenker vi først får komme oss igjennom disse dagene, og så får vi se hvordan vi føler oss.. fikk beskjed om at jeg skulle tilbake for ul-kontroll 1-2 uker etter, så da vil jeg vel få svar på om det er noen rester som evt bør ut med en mens..
 
Last edited:
Nei, det er jo ikke det en ser for seg.. Men jeg er glad vi traff såpass på timingen av UL - at vi ikke kom et par dager tidligere og fikk en falsk trygghet (når hadde vi oppdaget det da..?), og at det var såpass nylig..
akkurat nå vil jeg bare prøve på nytt, være håpefull istedenfor trist.. men tenker vi først får komme oss igjennom disse dagene, og så får vi se hvordan vi føler oss.. fikk beskjed om at jeg skulle tilbake for ul-kontroll 1-2 uker etter, så da vil jeg vel få svar på om det er noen rester som evt bør ut med en mens..
Men så bra de følger deg opp iallefall!
Jeg krysser fingrene for dere, og ønsker all hell og lykke :)
 
Back
Topp