Vi som mistet nå i april

Så bra at alt var i orden - håper på at kromosontesten også er som den skal! :)
Nå er det bare å kjøre på.. krysser fingrene! ;):p
Fikk du også medikamenter?

Nei, ikke noe mer.. forrige gang brukte jeg crinone og albyl-e. Gikk ikke fordet!
Men jeg tror jeg kommer til å bruke albyl igjen, har fra sist gang.
 
Nei, ikke noe mer.. forrige gang brukte jeg crinone og albyl-e. Gikk ikke fordet!
Men jeg tror jeg kommer til å bruke albyl igjen, har fra sist gang.
Jeg har i dag fått positiv graviditetstest.. men klarer ikke t det inn over meg.. håper at denne klorer seg fast!
Og at du kommer like etter :D
 
Whaaaaaat?!? Gratulerer!!!!!! [emoji173]️
Ja, er helt sjokka egentli.. trodde jo gyn kom til å se noe i går, det eneste han sa var noe om at slimhinnene gjorde seg klar til mensen. Hva nå enn det må bety? Så sitter egentli med gru og venter på å begynne å blø...
 
Ja, er helt sjokka egentli.. trodde jo gyn kom til å se noe i går, det eneste han sa var noe om at slimhinnene gjorde seg klar til mensen. Hva nå enn det må bety? Så sitter egentli med gru og venter på å begynne å blø...

Det er kanskje bare en referanse til tykkelsen på endometriet og at den er tykk og fin som rett før mensen og ved en graviditet? Jeg vet ikke! Håper hvertfall den sitter. Har du begynt med medikamentene da? Du hadde kjemisk sist pp? Husker ikke helt [emoji51]
 
Det er kanskje bare en referanse til tykkelsen på endometriet og at den er tykk og fin som rett før mensen og ved en graviditet? Jeg vet ikke! Håper hvertfall den sitter. Har du begynt med medikamentene da? Du hadde kjemisk sist pp? Husker ikke helt [emoji51]
Håper du har rett!:)
Ja, fikk beskjed om å begynne med albyl-e med engang, så det begynte jeg med i går. Crinone må jeg nok hente ut i morgen, da det skulle startes opp ved positiv test. Jeg orka jo ikke ta det ut i går etter han hadde kommentert det om mensen..
Stemmer det.. ikke noe gøy det akkurat, så derfor litt skeptisk mtp. den mensen kommentaren. Kanskje jeg ringer opp og hører med han i morgen..

Hvordan ligger det an hos deg?
 
Håper du har rett!:)
Ja, fikk beskjed om å begynne med albyl-e med engang, så det begynte jeg med i går. Crinone må jeg nok hente ut i morgen, da det skulle startes opp ved positiv test. Jeg orka jo ikke ta det ut i går etter han hadde kommentert det om mensen..
Stemmer det.. ikke noe gøy det akkurat, så derfor litt skeptisk mtp. den mensen kommentaren. Kanskje jeg ringer opp og hører med han i morgen..

Hvordan ligger det an hos deg?

5 eller 6 dpo nå som klokken har passert 12. Begynte litt på forskudd med Abyl-e og Litinus i går siden jeg hadde det liggende.

Kjenner ikke noen symptomer, men er nok litt tidlig enda. Dør av utålmodighet. Vil teste!

Har egentlig tro på at det klaffet, men jeg er alltid overbevist om at jeg er gravid på denne tiden. Blir skuffet uansett hvis jeg ikke er det så kan jo bare leve i håpet!

Håper jeg merker noen symptomer snart. De har kommet tidlig før.
 
5 eller 6 dpo nå som klokken har passert 12. Begynte litt på forskudd med Abyl-e og Litinus i går siden jeg hadde det liggende.

Kjenner ikke noen symptomer, men er nok litt tidlig enda. Dør av utålmodighet. Vil teste!

Har egentlig tro på at det klaffet, men jeg er alltid overbevist om at jeg er gravid på denne tiden. Blir skuffet uansett hvis jeg ikke er det så kan jo bare leve i håpet!

Håper jeg merker noen symptomer snart. De har kommet tidlig før.

Har ikke ett eneste symptom, også en grunn ril bekymring ..

Håper at det har klaffet for deg, og at der blir en marsspire på oss begge! :D
 
Jeg har i dag fått positiv graviditetstest.. men klarer ikke t det inn over meg.. håper at denne klorer seg fast!
Og at du kommer like etter :D

Ojojo, så utrolig bra!!!!! [emoji7][emoji7][emoji7]
Gratulerer!
Kjenner igjen følelsen, men prøv å tenke positivt! (Vet det er lett å si tilandre, men likevel)
Dette er et nytt egg og en ny sædcelle, håper det er perfect match denne gangen [emoji7]
Hurra!!!!
Håper jeg kommer etter snart ja [emoji7]
 
Ojojo, så utrolig bra!!!!! [emoji7][emoji7][emoji7]
Gratulerer!
Kjenner igjen følelsen, men prøv å tenke positivt! (Vet det er lett å si tilandre, men likevel)
Dette er et nytt egg og en ny sædcelle, håper det er perfect match denne gangen [emoji7]
Hurra!!!!
Håper jeg kommer etter snart ja [emoji7]
Takk <3
Krysser det som krysses kan :)
 
Så gyn forresten noe til deg hva som kom til å skje / gjøres når du ble gravid igjen?

Fikk beskjed om at jeg bare kan ringe rett til sykehuset og få tidlig ul når jeg har behov!
I tillegg skal jeg starte opp igjen med albyl-e.
Håper på klaff snart [emoji7]

Hvordan går det med deg?
 
Fikk beskjed om at jeg bare kan ringe rett til sykehuset og få tidlig ul når jeg har behov!
I tillegg skal jeg starte opp igjen med albyl-e.
Håper på klaff snart [emoji7]

Hvordan går det med deg?
Prøvde å ringe opp i sted ang. tidlig ul, men ikke mye hjelp å få. Måtte få henvisning fra fastlegen.. så ikke så altfor behjelpelig der nei!
Joda, uggen i magen.. om det er for at jeg er kvalm eller nervøs vites ikke..
Skal ta en ny digital om noen dager (om jeg klarer å vente!)..
Håper medisinene hjelper, og håper prøvene som ble tatt er negative :)
 
Prøvde å ringe opp i sted ang. tidlig ul, men ikke mye hjelp å få. Måtte få henvisning fra fastlegen.. så ikke så altfor behjelpelig der nei!
Joda, uggen i magen.. om det er for at jeg er kvalm eller nervøs vites ikke..
Skal ta en ny digital om noen dager (om jeg klarer å vente!)..
Håper medisinene hjelper, og håper prøvene som ble tatt er negative :)

Hvordan går det med deg nå?
Vi har fått svar på de siste prøvene (kromosomanalysene av begge) og ingen ting galt der!
Så vi prøver bare videre [emoji8][emoji4]
 
Hvordan går det med deg nå?
Vi har fått svar på de siste prøvene (kromosomanalysene av begge) og ingen ting galt der!
Så vi prøver bare videre [emoji8][emoji4]
Godt at det ikke er noe galt i allefall!
Da er en jo i den katogorien som bare er max uheldig!
Her går det fint, er vel 6+5 i dag. Ingen symptomer i det hele tatt, så litt bekymret for det.
Bestilt ved privat ultralyd neste onsdag, blir da hos en sonograf - men regner de vet hva de skal se etter :)
Har fått time til ultralyd hod det offentlige 14.08 - men synes det var lenge å vente til!
Ellers var ikke fastlegen min så innstilt på å la meg ta to dagers hcg for å roe nervene. "Vi kan ikke gjøre noe fra eller tid medisinsk", var vel det hun sa...
Enn der da? =)
 
Her sitter jeg midt oppi en MA og tråler forum og nettet.. Har faktisk lest alle 10 sidene i denne tråden :hilarious:
Lengter bare etter å få starte opp å prøve igjen, få lov å begynne å håpe..
Gleder meg til den dagen jeg kan melde meg inn i en IKM-gruppe igjen!!

Også er det jo litt oppløftende å se at det er flere her det allerede har klaffet for :Heartred
 
Her mistet jeg i april og igjen i juni og nå sitter jeg her 11 dpo og gravid igjen! Nå krysser jeg alt før at denne spiren blir med til april [emoji173]️
 
Her mistet jeg i april og igjen i juni og nå sitter jeg her 11 dpo og gravid igjen! Nå krysser jeg alt før at denne spiren blir med til april [emoji173]️
Så trist at du har mistet flere ganger!
Og også så utrolig hyggelig at du er gravid igjen :Heartred Sånt gjør meg optimistisk!!
 
Så trist at du har mistet flere ganger!
Og også så utrolig hyggelig at du er gravid igjen :Heartred Sånt gjør meg optimistisk!!

Ja, har dessverre mistet en del. Men nå øker testene fint så nå har jeg et håp [emoji7] Helt merkelig å sitte her igjen å vite at en ny spire har satt seg inni magen [emoji2]
Håper det klaffer for deg også snart, om du ikke er gravid igjen [emoji7]
 
Back
Topp