Vi som mistet i juni, men prøver igjen

Fikk påvist BO 29.juni og fikk Cytotek samme dag. To uker etter hadde fortsatt ikke alt kommet ut, så i morgen har jeg fått time på sykehuset for en utskrapning. Er så sliten og lei av alt nå. Vil bare bli ferdig med alt. Føler det aldri tar slutt..
Får håpe kroppen kommer seg raskt så du i hvertfall er ferdig med det [emoji173] Sender deg en god klem. Masse lykke til i mårra.
 
Jeg blødde vel fra senere samme dag tror jeg. Ganske mye de to første. Men, vet fortsatt ikke helt om det er/var mens eller hva. Blør fortsatt litt til og fra/har sånn mørkerødt slim bare mindre, på niende dagen nå etter at det tok seg opp. Dette tar jo aldri slutt! Hatt en eller annen form for blødning i fem uker nå, blir gal :banghead:
 
Fikk påvist BO 29.juni og fikk Cytotek samme dag. To uker etter hadde fortsatt ikke alt kommet ut, så i morgen har jeg fått time på sykehuset for en utskrapning. Er så sliten og lei av alt nå. Vil bare bli ferdig med alt. Føler det aldri tar slutt..

Huff så leit! Det er så dritt.. håper i det minste utskraping gjør at du blir ferdig med det nå så du kan gå videre! Men det er.så.slisomt når det står på. Stor klem!
 
Jeg hadde det som høres ut som det samme ved min første mens nå.. var mer mørkerødt kanskje, men ja. Hang ned! Tror det er fordi det inneholder rester som er mer sånn slimete/hinneaktig..
Så kan godt være mens du får nå. Men du skulle jo ha positiv test jo!! :(:(
Nå skjønner jeg ingenting..testen i gårkveld er positiv og testen i dag ble synlig etter 5 minutter..er svake streker på begge, nen mer synlig enn på fredag. hva er det som skjer egentlig? Blør enda.
 
Nå skjønner jeg ingenting..testen i gårkveld er positiv og testen i dag ble synlig etter 5 minutter..er svake streker på begge, nen mer synlig enn på fredag. hva er det som skjer egentlig? Blør enda.

Hmm, aner virkelig ikke, men det kan jo hende det er noe på gang likevel da? Og at livmora bare fortsatt har litt å kvitte seg med, men at noe har klart å feste seg? Eneste man kan gjøre er vel å smøre seg med tålmodighet og se hvordan testen utvikler seg da (vanskelig!), men håpet høres ikke ut til å være ute i allefall! Blir spennende å se!
 
Woho, endelig begynner det å skje noe!! :) Blinke smiley på Cb digital el testen - dag 24 etter aborten startet. Da er det bare å håpe at el kommer meget snart [emoji173]️
 
Da blir det ny kjemisk her.. har gått fra liten stigning på g-tester til negative, og nå har takvise smerter satt i gang.. bare å vente på at blødningen skal starte. Ser ikke helt mørkt på ny pp da, det blir baby i hus her også, vi får bare litt ekstra tid på å klargjøre og forberede oss [emoji4]
 
Da blir det ny kjemisk her.. har gått fra liten stigning på g-tester til negative, og nå har takvise smerter satt i gang.. bare å vente på at blødningen skal starte. Ser ikke helt mørkt på ny pp da, det blir baby i hus her også, vi får bare litt ekstra tid på å klargjøre og forberede oss [emoji4]
Leit å høre.
 
Fikk påvist BO 29.juni og fikk Cytotek samme dag. To uker etter hadde fortsatt ikke alt kommet ut, så i morgen har jeg fått time på sykehuset for en utskrapning. Er så sliten og lei av alt nå. Vil bare bli ferdig med alt. Føler det aldri tar slutt..
Kjenner følelsen. Hos meg ble det oppdaget rester 7 uker etter medisinsk abort.

Lykke til.
 
Da blir det ny kjemisk her.. har gått fra liten stigning på g-tester til negative, og nå har takvise smerter satt i gang.. bare å vente på at blødningen skal starte. Ser ikke helt mørkt på ny pp da, det blir baby i hus her også, vi får bare litt ekstra tid på å klargjøre og forberede oss [emoji4]

Uff så kjedelig da[emoji20][emoji20] babykos er bare positivt har jeg hørt, så nyt og lykke til med neste PP[emoji5]
 
Skal jaggu si at først TR etter MA er sterkere enn vanlig!! Fytti katta, aldri blødd så mye under TR før!! Må jo skifte konstant!! Men godt at kroppen er i gang igjen, og fulgte min vanlige syklus de siste 8 månedene[emoji5][emoji5] fryktet laaangt opphold før den kom tilbake! Nå blir det selvprøving en PP til, så nytt fryseforsøk på neste om vi ikke mekker en selv[emoji12]
 
Skal jaggu si at først TR etter MA er sterkere enn vanlig!! Fytti katta, aldri blødd så mye under TR før!! Må jo skifte konstant!! Men godt at kroppen er i gang igjen, og fulgte min vanlige syklus de siste 8 månedene[emoji5][emoji5] fryktet laaangt opphold før den kom tilbake! Nå blir det selvprøving en PP til, så nytt fryseforsøk på neste om vi ikke mekker en selv[emoji12]

Den er det ja?
Var det jeg fikk høre på siste ul etter sa, men har ikke fått mensen enda..
Fikk du 4 uker ca etter?
Denne uken er det 4 uker siden det begynte hos meg, så håper den kommer snart sånn at vi kan prøve skikkelig etter det [emoji4]
 
Den er det ja?
Var det jeg fikk høre på siste ul etter sa, men har ikke fått mensen enda..
Fikk du 4 uker ca etter?
Denne uken er det 4 uker siden det begynte hos meg, så håper den kommer snart sånn at vi kan prøve skikkelig etter det [emoji4]

Mye kraftigere ja!! Jeg har hatt sykluser på ca 32/33 dager siden okt/november, og nå kom den på dag 34 etter blødning starta med MA! Så sier det er innafor[emoji5] etter SA i 2015 så venta jeg 8 uker før den kom igjen! Var det jeg frykta nå også, men den kom mye tidligere heldigvis[emoji5]
 
81e3e0bf62f43aab85f5a4542b6f635f.jpg

Cb el testen blinker, og strimlene ser slik ut. Øverste er over 5 minutter, den andre innen fristen.
Syns fargen er så ujevn på de på kontrollstreken.
Flere som har opplevd det?
 
81e3e0bf62f43aab85f5a4542b6f635f.jpg

Cb el testen blinker, og strimlene ser slik ut. Øverste er over 5 minutter, den andre innen fristen.
Syns fargen er så ujevn på de på kontrollstreken.
Flere som har opplevd det?
Har ikke prøvd akkurat den typen test før, men de jeg hadde fra ebay var også veldig varierende i farge. Er visst helt normalt. Måtte altså vurdere hver enkelt test, kunne ikke alltid sammenlikne fra dag til dag [emoji57]
 
Hvor lenge er det normalt at det kan ta fra en spontanabort begynner til man får mensen tilbake? Jeg mistet 11 junDet har nå gått 37 dager (5 uker) og jeg har ikke et eneste tegn til at mensen skal komme :( Vil at den bare skal komme nå så vi kan fortsette prøvingen :)
 
Hvor lenge er det normalt at det kan ta fra en spontanabort begynner til man får mensen tilbake? Jeg mistet 11 junDet har nå gått 37 dager (5 uker) og jeg har ikke et eneste tegn til at mensen skal komme :( Vil at den bare skal komme nå så vi kan fortsette prøvingen :)

Jeg har dessverre ikke noe bra svar til deg, men håper kroppen din kommer seg inn igjen i vanlig syklus snart [emoji173]
Har du fått negative tester i ettertid?
Klem [emoji173]
 
Har ikke prøvd akkurat den typen test før, men de jeg hadde fra ebay var også veldig varierende i farge. Er visst helt normalt. Måtte altså vurdere hver enkelt test, kunne ikke alltid sammenlikne fra dag til dag [emoji57]

Ja, jeg hiver testene etter fristen. Siden de ikke kan sammenlignes dag for dag :p men ser ut til at testen øker i styrke nå, så får vi se :)
ee49a4355d8e536672d15d24fc1b6bf2.jpg

Dagens test før 5 minutter :)
 
Ja, jeg hiver testene etter fristen. Siden de ikke kan sammenlignes dag for dag :p men ser ut til at testen øker i styrke nå, så får vi se :)
ee49a4355d8e536672d15d24fc1b6bf2.jpg

Dagens test før 5 minutter :)
Der er da teststreken sterkere enn kontrollstreken vel
 
Back
Topp