Vi som mistet i JULI, men prøver igjen...

Var på kontroll på sykehuset i dag. Ikke lovende prøver for stoffskiftet. Nå skal jeg ta en haug med blodprøver og utredes for cøliaki og kortisol-svikt. Jaujau... ble tvunget ut i halv sykemelding også de neste fire ukene. Kanskje like greit. Jeg går nok for halv maskin uansett [emoji13]. Er nok forsvinnende liten sjanse for at det har klaffet denne runden, men enn så lenge ingen tegn til tr, så jeg holder motet oppe litt til [emoji39]
 
Håper du kan få noen svar og få orden på krøllet, krølle! Frustrerende med så mye ekstra. Ta vare på deg selv nå.
 
Håper du kan få noen svar og få orden på krøllet, krølle! Frustrerende med så mye ekstra. Ta vare på deg selv nå.

Jeg håper også det ordner seg! Får god tid til å sove nå i hvertfall [emoji39]. Kanskje det er bra for en spireliten [emoji12]
 
Beklager litt ekle detaljer. Men jeg går nå å venter på EL etter en SA for ca 2 uker siden. Jeg har pleid å ha merkbart EL slim i 3 dager før EL, men tenkte jo at det kunne hende at kroppen oppførte seg litt annerledes etter SA. Men, på do i dag så tørket jeg en skikkelig klump med slim! :confused: Ville kalt det en slimpropp liksom! Var mye av det og. Andre som har opplevd dette etter SA eller ved EL???
 
Beklager litt ekle detaljer. Men jeg går nå å venter på EL etter en SA for ca 2 uker siden. Jeg har pleid å ha merkbart EL slim i 3 dager før EL, men tenkte jo at det kunne hende at kroppen oppførte seg litt annerledes etter SA. Men, på do i dag så tørket jeg en skikkelig klump med slim! :confused: Ville kalt det en slimpropp liksom! Var mye av det og. Andre som har opplevd dette etter SA eller ved EL???

Har det av og til ved el. Er jo litt hyperaktive slimhinner etter sa, så produksjonen er vel på topp. Kjør på!
 
Har det av og til ved el. Er jo litt hyperaktive slimhinner etter sa, så produksjonen er vel på topp. Kjør på!
Veldig negativ EL test i dag, mer enn i går faktisk. Veldig forvirrende!! Blir frustrert av det her. Har alltid hatt ekstremt forutsigbar og stabil syklus, så dette er uvant...
 
Veldig negativ EL test i dag, mer enn i går faktisk. Veldig forvirrende!! Blir frustrert av det her. Har alltid hatt ekstremt forutsigbar og stabil syklus, så dette er uvant...

Alltid frustrerende med første runde etter sa. Alt er nytt og ingenting som før [emoji13]
 
Æsj, bæsj! Har begynt å få litt brunlig utflod i dag. Fremdeles ingen ømme pupper. Da stålsetter jeg meg for en ny runde med tr. Pokker og. Kjenner jeg blir mer skuffet enn jeg hadde forventet, til tross for at jeg vet det nesten var umulig å få det til med så teit stoffskifte. Hjernen opprettholder liksom håp uansett [emoji53]. Blæsj, nå vil jeg bare pakke meg inn i en dyne og bli der noen dager [emoji13]
 
Alltid frustrerende med første runde etter sa. Alt er nytt og ingenting som før [emoji13]
To fra i går, to fra i dag. EL slim i dag, så da håper jeg på positiv i morgen eller lørdag :)
IMG_3494.JPG
 
Æsj, bæsj! Har begynt å få litt brunlig utflod i dag. Fremdeles ingen ømme pupper. Da stålsetter jeg meg for en ny runde med tr. Pokker og. Kjenner jeg blir mer skuffet enn jeg hadde forventet, til tross for at jeg vet det nesten var umulig å få det til med så teit stoffskifte. Hjernen opprettholder liksom håp uansett [emoji53]. Blæsj, nå vil jeg bare pakke meg inn i en dyne og bli der noen dager [emoji13]

Åhh.. Håper den utfloden gir seg!! Jeg vil at du skal ha spire :(
 
Æsj, bæsj! Har begynt å få litt brunlig utflod i dag. Fremdeles ingen ømme pupper. Da stålsetter jeg meg for en ny runde med tr. Pokker og. Kjenner jeg blir mer skuffet enn jeg hadde forventet, til tross for at jeg vet det nesten var umulig å få det til med så teit stoffskifte. Hjernen opprettholder liksom håp uansett [emoji53]. Blæsj, nå vil jeg bare pakke meg inn i en dyne og bli der noen dager [emoji13]

Forstår godt at du blir skuffet, men krysser fingrene for at det gir seg.
 
Åhh.. Håper den utfloden gir seg!! Jeg vil at du skal ha spire :(

Jeg er litt todelt. Fornuften sier at det er forsvinnende liten sjanse for suksess med så skeive blodprøver, og at det er dumt hvis det er en spire, for da er det så godt som 100% sjanse for at det går galt i løpet av kort tid. Bedre å optimalisere forholdene neste runde. Håpet i meg sier selvsagt at det MÅ være en spire, for jeg vil så gjerne ha en ny...
 
Da rykket jeg tilbake til cd1 og entrer andre prøveperiode etter MA. Litt lei meg for at det ikke gikk denne runden, samtidig litt lettet, for da kan jeg konsentrere meg om å få stoffskiftet på rett kjøl igjen. Kommende uke går med til å manøvrere seg utenom sperringene til sykkel-VM, så tiden vil forhåpentligvis gå fort.
 
Da rykket jeg tilbake til cd1 og entrer andre prøveperiode etter MA. Litt lei meg for at det ikke gikk denne runden, samtidig litt lettet, for da kan jeg konsentrere meg om å få stoffskiftet på rett kjøl igjen. Kommende uke går med til å manøvrere seg utenom sperringene til sykkel-VM, så tiden vil forhåpentligvis gå fort.

Da satser vi på at forholdene ligger bedre til rette for deg i denne prøveperioden:) bare noen korte uker til du er i dpoland igjen:) Blir spennende med sykkel VM:) ser ut til at jeg også må prøve videre, får plutselig bare negative tester:( skjønner meg ikke helt på kroppen for tiden [emoji85]
 
Da satser vi på at forholdene ligger bedre til rette for deg i denne prøveperioden:) bare noen korte uker til du er i dpoland igjen:) Blir spennende med sykkel VM:) ser ut til at jeg også må prøve videre, får plutselig bare negative tester:( skjønner meg ikke helt på kroppen for tiden [emoji85]

Lykke til ønskes din vei også! Benytter finværet til å male huset nå som det ikke er fare for å gasse ihjel noen spire likevel. Aldri så galt osv... [emoji56][emoji12]
 
Da er jeg i gang igjen jeg også [emoji4] Har el i dag, så krysser fingrene på at egget slipper fra rett side, siden jeg mangler en eggleder nå [emoji57]

Oj, ja det var også noe å tenke på. Jeg mistenker at jeg har en eggstokk på ferie, for jeg får alltid el-smerter på samme side, og når jeg er hos gyn så sier de alltid "jeg ser ikke eggstokken på den ene siden, men det betyr bare at det ikke er noen store cyster der". Jaujau... så lenge den ene fungerer, skal jeg ikke klage. Masse lykke til med jakten på gullegget!! Hold oss oppdatert om hvordan det går i de spennende dagene fremover!
 
5 dpo idag.. har null tro! Tenker: herregud,20 % sjanse for graviditet med normal fertilitet. 80% sjanse for å ikke bli gravid.

Hvordan blir folk gravide egentlig, når det er så forsvinnende stor sjanse for å IKKE bli det?!? [emoji85]
 
5 dpo idag.. har null tro! Tenker: herregud,20 % sjanse for graviditet med normal fertilitet. 80% sjanse for å ikke bli gravid.

Hvordan blir folk gravide egentlig, når det er så forsvinnende stor sjanse for å IKKE bli det?!? [emoji85]

20% er ganske mye. Vips så klaffer det [emoji1303] Lykke til med de mest spennende dagene i hele syklusen! Ønsker deg to streker om et par dager [emoji39]
 
Back
Topp