Vi som mistet i April, men som prøver igjen

Tusen takk for at dere bryr dere! [emoji173]️ Dårlig følelse her nå. Trøttheten har vært fraværende i dag [emoji853] Blir overnervøs! Ny test i morgen tidlig.
 
Tusen takk for at dere bryr dere! [emoji173]️ Dårlig følelse her nå. Trøttheten har vært fraværende i dag [emoji853] Blir overnervøs! Ny test i morgen tidlig.
Håper du får en positiv overraskelse [emoji173]
 
Lykke til med testing!
 
adc7c626597c75a97cefb7ad5cca9302.jpg


[emoji846] Torsdag, lørdag, mandag. De skal vel ikke tolkes sånn, men det ser ut som de blir sterkere. Og i dag er den rosa!
 
Ser ut som fin stigning
 
Tusen takk alle sammen! [emoji846] Nå MÅ dere komme etter! [emoji173]️
 
Meg også . Sykluser som er helt på utur foresatt... første mens etter kirurgisk abort tok 8 uker før den kom, deretter 30, 40, 60, 35 og 29 dager. Helt tullete. Nå fikk jeg til og med positiv eggløsningtest, og samleie 2 dager før pluss selve dagen. Men da fikk jeg plutselig blødning 10 dager etter, deretter mens og nå har jeg holdt på i 8 dagar!!! Blir sprøøø av dette!
 
Meg også . Sykluser som er helt på utur foresatt... første mens etter kirurgisk abort tok 8 uker før den kom, deretter 30, 40, 60, 35 og 29 dager. Helt tullete. Nå fikk jeg til og med positiv eggløsningtest, og samleie 2 dager før pluss selve dagen. Men da fikk jeg plutselig blødning 10 dager etter, deretter mens og nå har jeg holdt på i 8 dagar!!! Blir sprøøø av dette!
Slitsomt.
håper det ordner seg snart
 
Godt det 2 igjen. Håper vi forsvinner fort her fra.

Godt å ikke være alene i situasjonen, selv om jeg skulle ønske det hadde klaffet for oss begge nå..
Jeg begynner å bli sliten av hele greia, skuffelsen man kjenner på måned etter måned..
Men klamrer meg til håpet...
 
Godt å ikke være alene i situasjonen, selv om jeg skulle ønske det hadde klaffet for oss begge nå..
Jeg begynner å bli sliten av hele greia, skuffelsen man kjenner på måned etter måned..
Men klamrer meg til håpet...

Klamrer meg jeg og til håpet.
Skuffelse er blitt ein vane,er så lei alle dei testane som kommer strek men stopper opp. Håper der er eit egg som vil no.

Vi 2 får slå på stor tromma med positive tester denne pp en.
 
Klamrer meg jeg og til håpet.
Skuffelse er blitt ein vane,er så lei alle dei testane som kommer strek men stopper opp. Håper der er eit egg som vil no.

Vi 2 får slå på stor tromma med positive tester denne pp en.

Jeg har slutta å teste...
Håper sammen med deg, og krysser fingrene for det neste egget ditt.

Jeg fikk TR i dag, så jeg må smøre meg med endel tålmodighet inntil videre..

Men ja, nå er det vår tur!
 
Jeg har slutta å teste...
Håper sammen med deg, og krysser fingrene for det neste egget ditt.

Jeg fikk TR i dag, så jeg må smøre meg med endel tålmodighet inntil videre..

Men ja, nå er det vår tur!

Jeg fikk heksa i går, da er det barre og håpe vi sitter med 2 positive tester om 4 uker.
 
Back
Topp