Vi som har blitt gravide etter ICSI pga nedsatt sædkvalitet!

WCE

Forumet er livet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Dette er bare for moro. Og husker ikke alle av oss her inne, men ble plutselig så nysgjerrig på dette med kjønn. Har hvertfall sett et par her inne som har fått eller venter jente. Jeg selv har ei jente på snart 3 år etter og venter ei jente til. Lurer på om det er størst sjanse for jente ved ICSI ved nedsatt sædkvalitet eller om dette er tilfeldig.
 
Jeg har to gutter [emoji14]
 
Jeg sniker litt, har lest at statistisk sett er det 51%sjanse for jenter og 49% for gutter, så jeg tror det ikke er forskjellig fra normal graviditet egentlig

Red: synes dog det er veldig spennende så jeg henger meg på tråden for min egen del siden vi skal ha icsi :p
 
Jeg sniker litt, har lest at statistisk sett er det 51%sjanse for jenter og 49% for gutter, så jeg tror det ikke er forskjellig fra normal graviditet egentlig

Red: synes dog det er veldig spennende så jeg henger meg på tråden for min egen del siden vi skal ha icsi :p
Er nok ikke det. Men tenkte på de som har veldig dårlige sædceller jeg. Og at jentesædcellene sies å tåle mer. Og da siden vi får to jenter. Men er nok tilfeldig[emoji4]
 
Vi fikk en gutt:)
 
Jente på vei [emoji4][emoji4]
 
Har fått 2 englegutter, 1 jente og venter nå gutt igjen...så flere gutter her;)
 
ICSI, litt nedsatt kvalitet og trolig jente ❤️
 
Icsi-prinsesse:love017
 
Vi fikk ei lita jente❤️
 
Vi venter ei jente i juli. Har ei jente fra før av med samme mann som ble unnfanget på naturlig måte :)
 
Leste en forskningsartikkel som konkluderte med at IVF ga flere gutter, sånn omtrent 54/46%, mens ICSI ga flere jenter, type 51/49%. En annen forskningsrapport konkluderte med flest gutter uansett IVF eller ICSI. Felles for begge var at antallet svangerskap strengt tatt ikke holdt mål. Tror de hadde rundt 600 gravide med. Ikke funnet statistikk med flere 1000 på dette.
 
Back
Topp