Vi som hører til Haugesund <3

Takk for svar :) Da må jeg nok belage meg på at det ikke blir før september for oss heller. Håper tiden går fort. Heldigvis sommer nå. Den skal nytes :) Masse lykke til i september! Krysser fingrene for dere :)
Kan jo tenkes at de allerede har reservert tid til dere tidligere. Vet ikke om de gjør det, men det får dere uansett snart vite.
Takk for lykkeønskninger, trenger det;)
 
Dere som har kjøpt medisiner til lang protokoll med synarela nesespray.
Hvor mye ble prisen for et forsøk? :)
 
Dere som har kjøpt medisiner til lang protokoll med synarela nesespray.
Hvor mye ble prisen for et forsøk? :)

Det varierer i forhold til hvilke medisiner du skal gå på. Synarela koster rett over 900kr for en flaske med 60doser. Får jo tilbakebetalt alt over 17.000kr eller no (egenandel) i medisiner fra HELFO. Forsøk på sykehus koster 1500kr.
 
Hvordan går det med dere damer?
 
Jeg ble plutselig oppringt med spørsmål om vi var interessert i å begynne stimuleringen en uke tidligere. Jippi! Så da begynner jeg med sprøyter allerede nå i slutten av måneden. Denne gangen skal vi lykkes igjenxsmile6

Awesome [emoji4] er så kjekt å få slike telefoner [emoji4]Krysser fingrene for at dere lykkes denne gangen [emoji4][emoji173]
 
Awesome [emoji4] er så kjekt å få slike telefoner [emoji4]Krysser fingrene for at dere lykkes denne gangen [emoji4][emoji173]
Ja, du fikk jo også en slik telefon:gen014 Gleder meg til å komme i gang nå. Jenta vår kommer til å fylle 3 før vi eventuelt får et nytt barn, så nå er det jammen på tide å lykkes på ny. Meeen jeg skal ikke klage, er jo velsignet med et velskapt barn, som ble til ved hjelp av Haugesund.
 
Jeg ble plutselig oppringt med spørsmål om vi var interessert i å begynne stimuleringen en uke tidligere. Jippi! Så da begynner jeg med sprøyter allerede nå i slutten av måneden. Denne gangen skal vi lykkes igjenxsmile6
Vi fikk også denne tlf, veeeldig kjekt! Masse lykke til ;)
 
Så kjekt å lese at flere har fått startet opp tidligere enn planlagt! En av de beste beskjedene en kan få [emoji4]
Ønsker alle sammen lykke til, håper dette blir gangen det lykkes for alle [emoji5]
 
Så kjekt å lese at flere har fått startet opp tidligere enn planlagt! En av de beste beskjedene en kan få [emoji4]
Ønsker alle sammen lykke til, håper dette blir gangen det lykkes for alle [emoji5]

Håper virkelig det :) Hvordan går det med deg? [emoji173]
 
Håper virkelig det :) Hvordan går det med deg? [emoji173]
Går foreløpig veldig fint, er 12 uker på vei. Skuldrene har senket seg en del og håper inderlig lille holder seg på plass hele veien til februar.
IVF ble virkelig redningen for oss og jeg er så utrolig takknemlig for all hjelpen vi har fått av Haugesund.
Nå håper jeg inderlig resten her inne også lykkes [emoji177]
 
Back
Topp