Vi som bruker Pergo/Letrozol/Femar

Jeg er på cd 17, vet ikke om jeg venter på EL eller mensen nå. Begynte å teste fra cd 11 og har fortsatt ikke fått utslag på positiv EL. Forrige måned hadde jeg positivt dag 13+14.
Dere som har tatt dobbel Letrozol, tar dere morgen + kveld eller samtidig? Vurderer teste dobbel neste forsøk.
 
Jeg er på cd 17, vet ikke om jeg venter på EL eller mensen nå. Begynte å teste fra cd 11 og har fortsatt ikke fått utslag på positiv EL. Forrige måned hadde jeg positivt dag 13+14.
Dere som har tatt dobbel Letrozol, tar dere morgen + kveld eller samtidig? Vurderer teste dobbel neste forsøk.

Jeg tar dobbel og jeg tar begge to samtidig på morgenen fra CD 3 og i fem dager :)
 
Skjønner ikke, har hatt sånn utslag på alle testene nå i 7 dager. Har testet 2-3 ganger hver dag siden cl 11 og er nå på cd 18. Frustrende å aldri vite med syklusen.
 

Vedlegg

  • 97751EEC-AD80-4B27-AE9D-86767FA6DAB1.jpeg
    97751EEC-AD80-4B27-AE9D-86767FA6DAB1.jpeg
    850,2 KB · Visninger: 64
Kjære spire sitt fast!
10 dpo etter dobbelkur med Letrozol [emoji173]️
IMG_6234.jpg
IMG_6230.jpg
IMG_6216.jpg

Alle er tatt nå i ettermiddag [emoji173]️
 
Noen som har mistet med Femar? Ble gravid på første kur, men mistet i uke 7. Tok det i såfall lang tid før dere fikk el igjen?
 
Hva tror dere blir best i mitt tilfelle? Har ikke menstruasjon etter endt prevensjon. Burde jeg starte med provera først eller noe for å fremprovosere eggløsning først? Skal inn om 2 uker til gynekolog og vil gjerne ha litt informasjon først [emoji4]
 
Hva tror dere blir best i mitt tilfelle? Har ikke menstruasjon etter endt prevensjon. Burde jeg starte med provera først eller noe for å fremprovosere eggløsning først? Skal inn om 2 uker til gynekolog og vil gjerne ha litt informasjon først [emoji4]

Burde vel starte med provera først, så du får startet opp mensen :) også noe for å fremprovosere eggløsning:)
 
Først må jeg bare si gratulerer til dere som endelig har fått positiv test, håper dere har fått terminspirer :love017

Er selv ny her inne.
Startet med Provera og Letrozol i februar/mars, og går i neste uke inn i PP3 med Letrozol.
Dere som har brukt/bruker Letrozol, hvor mange PP gikk dere på enkel dose, før dere ble økt til dobbel dose?
 
Først må jeg bare si gratulerer til dere som endelig har fått positiv test, håper dere har fått terminspirer :love017

Er selv ny her inne.
Startet med Provera og Letrozol i februar/mars, og går i neste uke inn i PP3 med Letrozol.
Dere som har brukt/bruker Letrozol, hvor mange PP gikk dere på enkel dose, før dere ble økt til dobbel dose?

En runde med enkel dobbel Letrozol før dobbel dose [emoji4]
 
Først må jeg bare si gratulerer til dere som endelig har fått positiv test, håper dere har fått terminspirer :love017

Er selv ny her inne.
Startet med Provera og Letrozol i februar/mars, og går i neste uke inn i PP3 med Letrozol.
Dere som har brukt/bruker Letrozol, hvor mange PP gikk dere på enkel dose, før dere ble økt til dobbel dose?
Kommer sikkert an på om det er behov for det. Jeg fikk beskjed at så lenge jeg hadde effekt av enkel dose så var det ikke grunn til å øke til dobbel. :happy:
 
Jeg går på Letrozol nå. Jeg hadde positiv El test og vi la om aksjer. Jeg er 8 Dpo i dag. Har dere fått bivirkninger av det?
Det murrer og stikker noe voldsomt i magen om dagen.
 
Back
Topp