Vi som bruker Pergo/Letrozol/Femar

Var det en spesiell grunn for at du ikke hadde mensen? Og måtte du ha flere runder med provera eller holdt det med en runde?[emoji848]

Vet ikke helt årsaken til at jeg «mistet» mensen, men jeg har endometriose og ble operert rundt den tiden jeg mistet menstruasjon. Hadde kun en runde med Provera [emoji4]
 
Vet ikke helt årsaken til at jeg «mistet» mensen, men jeg har endometriose og ble operert rundt den tiden jeg mistet menstruasjon. Hadde kun en runde med Provera [emoji4]

Ok. Har ikke fått tilbake menstruasjon etter prevensjonsslutt, så kan man ta provera for å kickstarte systemet? Jeg har tidligere hatt normale menstruasjoner og el. Men ikke denne gang.
 
Siste letrozol pille tatt for denne perioden! Såå spent på resten! Begynner testing på onsdag
 
Dobbel dose Letrozol gir meg EL denne runden også! Kan se ut som det kommer en dag tidligere denne gangen. Monitoren sa høy i dag, men fikk nå disse. Og det etter at jeg har hev innpå ei hel Imsdal flaske :eek:
IMG_6068.JPG
IMG_6070.jpg
IMG_6071.JPG

Så vil tro monitoren sier max allerede i morgen! CD 11 i dag. Bruker ha to dager med høy, men kan se ut til at det bare blir en dag denne gangen. :)
 
Hei! Pcos her, og etter 6mnd med prøving for å få lillebror/lillesøster er jeg igang med første runde med Letrozol. Veldig spent på om jeg har hatt EL denne måneden. Eneste feelingen jeg har hatt på at jeg har hatt EL var på dag 22, dvs ganske sent som jeg har forstått? Men det kan jo være at jeg ikke har hatt EL i det heletatt. På hvilken dag i syklusen har dere hatt eggløsning?
Jeg fikk eggløsning på dag 15 med Letrozol forrige måned :) håper på det samme nå, er kommet til dag 9 nå.
 
Positive tester på CD 12 denne runden. Så vil tro EL er i morgen :D dobbeldose med Letrozol gjør susen :) bare å begynne å telle ned til testing med g-tester :D
 
Dag 30 her nå, men negativ graviditetstest. Kjenner en del kroppslige symptomer (murringer og ekstremt såre brystvorter), så rart om jeg hverken er gravid eller får menstruasjon synes jeg.
 
Ingen eggløsning med enkel kur her, så setter snart igang med dobbel.
 
Hei! Pcos her, og etter 6mnd med prøving for å få lillebror/lillesøster er jeg igang med første runde med Letrozol. Veldig spent på om jeg har hatt EL denne måneden. Eneste feelingen jeg har hatt på at jeg har hatt EL var på dag 22, dvs ganske sent som jeg har forstått? Men det kan jo være at jeg ikke har hatt EL i det heletatt. På hvilken dag i syklusen har dere hatt eggløsning?

El cd24 når jeg ble gravid med kommende storebror, og cd 20, cd 18, cd 18 i forsøket på nr.2. Cd 17 når jeg ble gravid igjen[emoji4]
 
Er på CD13. Regner med EL innen torsdag :)
 
Back
Topp