Vi som bruker fertilitetsmonitor! <3

Hei . Akkurat fått meg fertilitetsmonitor. Men går det ikke å legge inn menstruasjon tilbake i tid? Eller som jeg forstår må jeg vente til neste syklus :(( ??
 
Har du testet med strimler før? Når (på døgnet) fikk du i så fall sterkest test på de?

Takk for svar.
Ja, jeg testet på morgenurin før dette, testene var akkurat som nå. Derfor forsøkte jeg å flytte tiden til 14.30 slik at det blir litt senere på dagen i håp om sterkere tester, men niks :(

Ups, tror jeg misforstod, har ikke testet med andre tester før cb fertilitetstest.
 
Takk for svar.
Ja, jeg testet på morgenurin før dette, testene var akkurat som nå. Derfor forsøkte jeg å flytte tiden til 14.30 slik at det blir litt senere på dagen i håp om sterkere tester, men niks :(

Ups, tror jeg misforstod, har ikke testet med andre tester før cb fertilitetstest.
Kanskje du da får sterkere utslag på kvelden hvis du tester da? Eller du har så kort LH topp at den ikke får det med seg? Frustrerende når den ikke viser maks. Temper du i tillegg eller har symptomer på når EL er? Kanskje gått til innkjøp av noen strimmeltester en pp og funnet ut ved hjelp av de når LH toppen er i løpet av dagen. Jeg personlig syns de grønne fra Helm fra tostreker.no er veldig bra. Bruker de i tillegg til monitoren når jeg vet EL nærmer seg bare for å være sikker.
 
Kanskje du da får sterkere utslag på kvelden hvis du tester da? Eller du har så kort LH topp at den ikke får det med seg? Frustrerende når den ikke viser maks. Temper du i tillegg eller har symptomer på når EL er? Kanskje gått til innkjøp av noen strimmeltester en pp og funnet ut ved hjelp av de når LH toppen er i løpet av dagen. Jeg personlig syns de grønne fra Helm fra tostreker.no er veldig bra. Bruker de i tillegg til monitoren når jeg vet EL nærmer seg bare for å være sikker.

Hittil har jeg bare brukt monitoren ellers blir jeg så opphengt i alt rundt "ikke graviditetene" :p Fulgt med på tappen og blitt "kjent" med den en god stund nå. Vil liksom ikke gjøre så mye rundt det heller da alt blir så vondt etterpå :)

Kanskje jeg prøver med strimmeltestene. Takk for tips.
Vet du noe om når på kvelden det er best tid i forhold til LH-topp og testing (fortsatt med cb)?
 
Hittil har jeg bare brukt monitoren ellers blir jeg så opphengt i alt rundt "ikke graviditetene" :p Fulgt med på tappen og blitt "kjent" med den en god stund nå. Vil liksom ikke gjøre så mye rundt det heller da alt blir så vondt etterpå :)

Kanskje jeg prøver med strimmeltestene. Takk for tips.
Vet du noe om når på kvelden det er best tid i forhold til LH-topp og testing (fortsatt med cb)?
Ikke vits å stresse med for mye heller. Finne en balanse og hva som er best for en selv i prøvetiden :)

Kanskje i 19-tiden? Det må jo være en tid som passer med din timeplan, når du som regel er hjemme. Man får mer LH utover dagen/ettermiddag/kveld.
 
Ikke vits å stresse med for mye heller. Finne en balanse og hva som er best for en selv i prøvetiden :)

Kanskje i 19-tiden? Det må jo være en tid som passer med din timeplan, når du som regel er hjemme. Man får mer LH utover dagen/ettermiddag/kveld.

Tiden på ettermiddagen er ikke noe problem for meg, det meste passer inn. Problemet er tidsperspektivet, altså når det ville ha vært best å ta testen. Jeg får vel forsøke rundt 19-tiden men senere kunne også passet dersom det hadde vært bedre. Men nå vet jeg jo ikke når LH topper normalt er å finne hos kvinner...
 
Tiden på ettermiddagen er ikke noe problem for meg, det meste passer inn. Problemet er tidsperspektivet, altså når det ville ha vært best å ta testen. Jeg får vel forsøke rundt 19-tiden men senere kunne også passet dersom det hadde vært bedre. Men nå vet jeg jo ikke når LH topper normalt er å finne hos kvinner...
Har hatt inntrykk av at de fleste får det på ettermiddag / kveld. Håper du finner ut av når kroppen din har LH toppen.
 
Det har såvidt vært strek. Jeg har alltid fått max om morgenen. Da jeg ble gravid i november var det tredje pp med monitoren.

Kjedelig altså. Hadde nok misset EL selv denne mnd om jeg hadde monitoren. Gikk tom for strimler så kjøpte clear blue digital, fikk positiv først 16:00 på etter middagen (var neg 06:30). Så neg igjen dagen etterpå, det er derfor jeg lurte. Men hadde hele tiden sterkere streker da. Håper det ordner seg snart for deg også at den lyse max:happy:
 
Jeg tror faktisk jeg dropper monitoren neste pp hvis det ikke går denne gangen. Det virker som om den bare gjetter. Denne gangen har jeg hatt "høy" i 8 dager (noe som ga meg falske forhåpninger), og max får jeg jo først etter jeg allerede har fått positiv eggløsningstest.
 
Idag ba monitoren meg å teste med graviditetstest for første gang, og den sa "gravid":D jeg hadde gitt opp håpet denne mnt. da jeg på lørd begynte å blø 5 dager forsent med mens, så trodde det var den. Men den kom liksom aldri i gang og idag ble test positiv etter utallige andre tester før helgen som kun ga "skyggestreker". Første forsøk med monitoren, så den funket!
 
Back
Topp