Vi skravler videre i august.

Ohh. Dårlig timing ja.

Hos oss sover en av oss på rom med den syke når noe pågår.

Ja vi skal sove der begge to, men vi hadde ikke spist middag eller noe vi voksne så det måtte vi. Så tar vi bare turer innom og sjekker. Og. Babycallen er veldig sensitiv. Og så ligger hun alltid på magen :)
 
Leverte minstejenta i selskap til klassevenninne kl 14.
Kjørte deretter hjem og sa til eldste at vi to kunne jo male soverommet imens. Er jo midt i oppussinga av det ene. Pappaen skulle egentlig gjøre det. Men han får ikke tid før om gjerne en mnd. [emoji849]

Imens må minste dele rom med eldste på 12 år som desperat vil ha rommet tilbake selvsagt !

Så hu ble med å malte hu da. Tok alarm på så vi skulle huske å hente minste igjen da. Så begynte jeg på hemsen og med taket. Og hu ved gulvet med grunninga av alt panelet.

Alarmen kom altfor tidlig. Og ungen ble henta. Fortsatte å male.

Vel... 6.5 timer brukte vi totalt. Ungene tok matpauser og litt ymse innimellom. Jeg glemte visst både mat og drikke helst for meg selv ut [emoji849]

Spiste middag til kvelds nå da og nå er det sovetid for oss alle helst. Vi kommer tilå sove godt tror jeg [emoji39]

Må tørke 12 timer før neste omgang uansett [emoji23]
Hehe ^^ Tenker det blir så bra :D
 
Hehe ^^ Tenker det blir så bra :D
Det blir det [emoji4] Gleder meg egentlig mer til malinga skal på. For nå er det jo den grunninga med kvistlakk. Så vises jo enda gjennom. Litt tettere når malinga går på [emoji4] Også gleder jeg meg stort til å kjøpe maling for tapeten. Når endelig alt panelet er helt ferdig. Har jo bare 3 omganger igjen liksom [emoji849][emoji23]
 
Ja vi skal sove der begge to, men vi hadde ikke spist middag eller noe vi voksne så det måtte vi. Så tar vi bare turer innom og sjekker. Og. Babycallen er veldig sensitiv. Og så ligger hun alltid på magen :)
Sensitiv babycall så hører dere om noe skjer.
 
Det blir det [emoji4] Gleder meg egentlig mer til malinga skal på. For nå er det jo den grunninga med kvistlakk. Så vises jo enda gjennom. Litt tettere når malinga går på [emoji4] Også gleder jeg meg stort til å kjøpe maling for tapeten. Når endelig alt panelet er helt ferdig. Har jo bare 3 omganger igjen liksom [emoji849][emoji23]

NOK jobb det ja, men det virker som at du har kontroll da :)
 
NOK jobb det ja, men det virker som at du har kontroll da :)
Forsåvidt har jeg for det meste kontroll [emoji39] Er bare kroppen som ikke er enig i all jobben som følger med det derimot [emoji849][emoji23] Men den krangler jeg med. Kan gjøre det innimellom.
 
Setter tonen for bursdag i huset å rulle ut den her.
eaf55880ef66cec1c937171cb55e9011.jpg
 
Hurra for en dag! Først tok vi ikke med oss bleier når vi dro hjemmefra i dag, for vi skulle jo stoppe på butikken, så da kunne vi bare kjøpe der, det glemte vi og butikken her er ikke oppe i morgen, så vi har bare en igjen. Så fikk frøkna i seg noe hun ikke tålte(hun har mpa), så da fikk vi sprutgulp i senga, attpåtil hadde hunden til han vi er på besøk hos tisset halvveis under sengen vår [emoji32]
 
Hurra for en dag! Først tok vi ikke med oss bleier når vi dro hjemmefra i dag, for vi skulle jo stoppe på butikken, så da kunne vi bare kjøpe der, det glemte vi og butikken her er ikke oppe i morgen, så vi har bare en igjen. Så fikk frøkna i seg noe hun ikke tålte(hun har mpa), så da fikk vi sprutgulp i senga, attpåtil hadde hunden til han vi er på besøk hos tisset halvveis under sengen vår [emoji32]

Haha! :p Typisk at et uhell avløser et annet! Huff! Fikk dere tak i mer bleier?
 
Koste meg med Netflix i stua, litt småkvalm etter brus og sjokolade, ignorerte trangen til å hente meg noe annen mat som kunne kompensere for blodsukkerstigningen (nei, har ikke diabetes, men følsom lell)... Så ropte babyen på meg og jeg sitter her og tenker på gulrøtter, tomater og nøtter :p
 
Ja. Jeg liker den

Gjør jo sitt at bordet er tre meter langt når i legger den på.

Seks unger i ene enden og kakebord i andre enden, tre barn har melt avbud nemlig.

Det er nok litt av et syn:) Hvordan oppbevarer du duken så den holder seg fin?

Synd alle ikke kunne komme. Så heldige barn:)
 
Det er nok litt av et syn:) Hvordan oppbevarer du duken så den holder seg fin?

Synd alle ikke kunne komme. Så heldige barn:)
Ruller den og legger den på gjestesenga.

Det er familieselskap og kommer jo en god andel voksne også da. Tre av ungene her i morgen er våre. Men helt greit.
 
Ruller den og legger den på gjestesenga.

Det er familieselskap og kommer jo en god andel voksne også da. Tre av ungene her i morgen er våre. Men helt greit.

Så greit:)

Det er koselig med familieselskap:)
 
Back
Topp