Vi skravler videre i august.

Håper det gikk bra på skolen[emoji173]️

Det gikk veldig bra, og dagen etter var hun alene hele dagen. Tøffe jenta mi. Helt ny på skolen og kjenner jo ingen siden det er en annen skole enn den vennene fra barnehagen har begynt på <3
 
Midt i flyttekaos, og da passer det jo bra med omgangssyke. Lillejenta kastet opp i senga i morrest, en bleie diaré nå i kveld, og så kastet hun opp i senga igjen. Jeg synes det er skummelt å skulle gå fra henne nå, men babycallen er på. Mannen har jobbet natt, så han legger seg nok tidlig. Jeg har vasket madrassen, og lagt håndduker på og så laken. Deretter nok en håndduk, men i søvne har hun rullet seg av den. Jeg har et par håndduker liggende ved senga da.
 
Oi, jeg vant visst rett over kr 3.000,- i Lotto :)
 
Midt i flyttekaos, og da passer det jo bra med omgangssyke. Lillejenta kastet opp i senga i morrest, en bleie diaré nå i kveld, og så kastet hun opp i senga igjen. Jeg synes det er skummelt å skulle gå fra henne nå, men babycallen er på. Mannen har jobbet natt, så han legger seg nok tidlig. Jeg har vasket madrassen, og lagt håndduker på og så laken. Deretter nok en håndduk, men i søvne har hun rullet seg av den. Jeg har et par håndduker liggende ved senga da.
Ohh. Dårlig timing ja.

Hos oss sover en av oss på rom med den syke når noe pågår.
 
Gele kokt. En står i kjøleskapet og en i romtemp siden sistnevnte skal slås oppå den andre når den første er blitt stiv. Det er slikt jeg burde begynt med i morges, men om et par timer går det vel greit.

Jaja er i ovnen, ikke utenkelig at den pyntes i morgen. Å begynne å kjevle marsipan i kveld. Når den er blitt kald nok. Etter en time i ovnen. Det er sent.
Så, prioriterer å gjøre om spisebordet til bursdagsbord aller først og deretter får vi se hva mer jeg tar fatt på
 
Leverte minstejenta i selskap til klassevenninne kl 14.
Kjørte deretter hjem og sa til eldste at vi to kunne jo male soverommet imens. Er jo midt i oppussinga av det ene. Pappaen skulle egentlig gjøre det. Men han får ikke tid før om gjerne en mnd. [emoji849]

Imens må minste dele rom med eldste på 12 år som desperat vil ha rommet tilbake selvsagt !

Så hu ble med å malte hu da. Tok alarm på så vi skulle huske å hente minste igjen da. Så begynte jeg på hemsen og med taket. Og hu ved gulvet med grunninga av alt panelet.

Alarmen kom altfor tidlig. Og ungen ble henta. Fortsatte å male.

Vel... 6.5 timer brukte vi totalt. Ungene tok matpauser og litt ymse innimellom. Jeg glemte visst både mat og drikke helst for meg selv ut [emoji849]

Spiste middag til kvelds nå da og nå er det sovetid for oss alle helst. Vi kommer tilå sove godt tror jeg [emoji39]

Må tørke 12 timer før neste omgang uansett [emoji23]
 
Uten mat og drikke duger helten ikke
Leverte minstejenta i selskap til klassevenninne kl 14.
Kjørte deretter hjem og sa til eldste at vi to kunne jo male soverommet imens. Er jo midt i oppussinga av det ene. Pappaen skulle egentlig gjøre det. Men han får ikke tid før om gjerne en mnd. [emoji849]

Imens må minste dele rom med eldste på 12 år som desperat vil ha rommet tilbake selvsagt !

Så hu ble med å malte hu da. Tok alarm på så vi skulle huske å hente minste igjen da. Så begynte jeg på hemsen og med taket. Og hu ved gulvet med grunninga av alt panelet.

Alarmen kom altfor tidlig. Og ungen ble henta. Fortsatte å male.

Vel... 6.5 timer brukte vi totalt. Ungene tok matpauser og litt ymse innimellom. Jeg glemte visst både mat og drikke helst for meg selv ut [emoji849]

Spiste middag til kvelds nå da og nå er det sovetid for oss alle helst. Vi kommer tilå sove godt tror jeg [emoji39]

Må tørke 12 timer før neste omgang uansett [emoji23]
 
Back
Topp