Vi skravler videre i august.

Det er så ufattelig lite gjennomtenkt og dumt gjort
Skikkelig også. [emoji17] Hvordan tok niesa di det da? :eek: Uff. Stakkars lita [emoji17]

Mi eldste var i øvre grense, men her ringte de meg når hu var gått fra de for å si i fra. Og da prata vi sammen om ymse. Men det er helt annerledes. Og ikke foran barnet.
 
Heldige oss ja som har fått barn [emoji169][emoji169] Ingen selvfølge [emoji8]
Ingen selvfølge.

Det er mange måter å bli foreldre på. Og de er helt greit. Men jeg er bare så glad jeg er mamma. Samme hvilken vei de kom, det å få være mamma er en berikelse.

Slitsomt ja. Mye mer rot og klesvask og styr å komme seg ut av huset. Men så herlig likevel.
 
Skikkelig også. [emoji17] Hvordan tok niesa di det da? :eek: Uff. Stakkars lita [emoji17]

Mi eldste var i øvre grense, men her ringte de meg når hu var gått fra de for å si i fra. Og da prata vi sammen om ymse. Men det er helt annerledes. Og ikke foran barnet.
Hun ble lei seg, og spurte moren om hun var fet etterpå:( hun har helt klart kg å gå på, men sykelig overvekt var drøyt og ikke tilfelle. Jenten er også veldig aktiv.
 
Hun ble lei seg, og spurte moren om hun var fet etterpå:( hun har helt klart kg å gå på, men sykelig overvekt var drøyt og ikke tilfelle. Jenten er også veldig aktiv.
Stakkars liten [emoji17] Så utrolig vondt [emoji169] Får helt vondt inni meg på hennes vegne.
 
Gjelder mitt tantebarn. Helsesøster hadde sagt så hun hørte det at hun var sykelig overvektig .

Hva?! Det går da ikke an? Jeg forstår ikke at man skal henge seg så vanvittig opp i om barn er overvektige eller ikke... så lenge de er glad, aktive og følger kurvene, så burde det være bra! Jeg blir så lei meg! [emoji31]
 
Hva?! Det går da ikke an? Jeg forstår ikke at man skal henge seg så vanvittig opp i om barn er overvektige eller ikke... så lenge de er glad, aktive og følger kurvene, så burde det være bra! Jeg blir så lei meg! [emoji31]
Ble trist når jeg hørte det. Hun er ei herlig jente:)❤️
 
Hva?! Det går da ikke an? Jeg forstår ikke at man skal henge seg så vanvittig opp i om barn er overvektige eller ikke... så lenge de er glad, aktive og følger kurvene, så burde det være bra! Jeg blir så lei meg! [emoji31]
At de sier fra til foreldre og følger med er fa bare helt super , er jobben deres men ikke greit å si når barnet er der
 
Har ikke fulgt med i det siste her på denne tråden merker jeg [emoji28][emoji85] er det noe som har skjedd siden det føles ut som det gjelder en sak ? [emoji55]
 
Stappmett.

Sliten etter travel uke på jobb. Vel hjemme og taco til midsag. Mest lyst å kollapse på sofaen. Men faktisk skal yngste snart legges. Og huser vaskes. Jeg bør ta badet og mannen kjøkkenet tenker jeg. Så er det kino og handling og stua og baking i morgen og bursdag søndag.

Husk å presse inn lit hvile innimellom[emoji4]
 
De er jo ikke det.

Men poenget er at grunnleggende "rydde opp etter dagen" skal jeg gjøre så jevnt hver dag at det blir en vane. Sånn folk med støv på hjerna gjør uten å tenke over det. Det må jeg lære. Gjøre og gjøre og gjøre til det blir en vane. Noe jeg "bare gjør". Jeg er milevis unna. Derav tracker.

Skjønner[emoji4] her har det blitt en vane og tenker ikke over det[emoji4]
Dit kommer du også![emoji16]
 
Jeg kom hjem kl 1915-30 et sted.
Skrev ukes meny, og var ute av døren kl 20 for å ukeshandle...

Ja, han kunne gjort det, og ville nok også ha gjort det om jeg ba han om det, men han hadde glemt halvparten på handlelisten (etter erfaring) og fått med seg alt mulig rart vi ikke trenger.
Altså, ikke fordi han ikke er villig til å prøve, men det fungerer bare ikke :p

Hehe, da skjønner jeg at du ønsker å ha ansvar for den oppgaven selv[emoji28]
 
Husk å presse inn lit hvile innimellom[emoji4]
Derav kino?

Sliten forøvrig.

Vi skulle på kino kl 13, og litt forsinket for de startet den først i 3d og vi var på 2d

1520 ute derfra og så måtte vi handle. Litt klær. Et penal og ganske mye mat og sånn siden det skal bakes en del.

Hjemme nå. Straks midsag. Etterpå bør jeg trolig bake kake. Minimum koke gele så den blir stiv. Og fikse bordet med bursdagsvoksduk og helst fikse resten av stua så jeg slipper gjøre det i morgen.
 
Skjønner[emoji4] her har det blitt en vane og tenker ikke over det[emoji4]
Dit kommer du også![emoji16]
Jeg har jobbet i den retning i mange år. Men jeg skal virkelig prøve denne gangen. Jeg vil komme dit!
 
Lillemor sover.

På tide å koke gele og andre gode saker på kjøkkenet. Og gjøre stua klar til bursdag
 
Back
Topp