Vi prøver å få vårt 3 mirakel

Det er ikke noe uvanlig men samtidig vanlig, sometimes [emoji16]Den følelsen når man blir kvalm av å se bilder av mat [emoji85] skulle ønske det skjedde oftere [emoji87] får håpe det er et tegn denne gangen [emoji173]
 
10 hbo

-Mens Murringer i Korsryggen og magen.
-Mer utflod helt lik som før mens. Så her kommer nok tanta snart.
- Livmortappen er smal, spiss, hard, avlang og inn i siden.

Lite forhåpninger nå
 
Det er ikke noe uvanlig men samtidig vanlig, sometimes [emoji16]Den følelsen når man blir kvalm av å se bilder av mat [emoji85] skulle ønske det skjedde oftere [emoji87] får håpe det er et tegn denne gangen [emoji173]
Er litt sånn selv men samtidig ikke. Ting jeg elsker og spise klarer jeg ikke spise nå. Skikkelig rart
 
Guri å denne dagen ble lang.
Har erfart de siste PP at jeg spotter 3 dager før mens så har bestemt meg for å ikke teste før i morgen [emoji85][emoji87]

Så i morgen er det 3 dager til mens [emoji16] tester da og håååper på positiv test selv om jeg har mine tvil for å si det sånn... Garantert spotter jeg vel ikke denne mnd, sånn som denne kroppen driver å lurer meg.
 
Guri å denne dagen ble lang.
Har erfart de siste PP at jeg spotter 3 dager før mens så har bestemt meg for å ikke teste før i morgen [emoji85][emoji87]

Så i morgen er det 3 dager til mens [emoji16] tester da og håååper på positiv test selv om jeg har mine tvil for å si det sånn... Garantert spotter jeg vel ikke denne mnd, sånn som denne kroppen driver å lurer meg.
Håper på positiv!!
 
11 dpo

Tokk ikke noe test i dag.
Hadde blødning etter samleie så da regner jeg med at den kommer snart.

Ikke gravid det er jeg helt sikker på trenger ikke noen test for å bevise det.

Prøving ut[emoji107]
Periode 4 inn [emoji45]

Takk for meg så lenge!!!!!!! [emoji22]
 
11 dpo

Tokk ikke noe test i dag.
Hadde blødning etter samleie så da regner jeg med at den kommer snart.

Ikke gravid det er jeg helt sikker på trenger ikke noen test for å bevise det.

Prøving ut[emoji107]
Periode 4 inn [emoji45]

Takk for meg så lenge!!!!!!! [emoji22]
Åneiii!![emoji31] [emoji31] [emoji29] [emoji29]
 
Prøveperiode 4
1 Dpo her i dag tror jeg.
Ikke godt å vite.

Kjempe Ømme brystet/ vorter torsdag og fredag.
El slim tirsdag, fredag og i dag lørdag. Imellomtiden har jeg hatt hvit kremete utflod.

Bedre sent enn aldri men,
Fikk El tester i posten i dag og den er svakt positiv.
Kan det bety at El har vært eller at den er på vei?

Ellers prøver jeg å ikke stresse så mye denne mnd her. :banghead::wtf:xsmile9
 
Last edited:
Regner jo med at EL har vært. Vet ikke sikkert når men da har jeg hvertfall fått testet de. Neste måned finner jeg det vel ut [emoji85][emoji87][emoji16]
_20171105_145535.JPG
_20171105_145440.JPG
 
3 dpo
Ømme bryster igjen, Murringer i magen, gravid følelse osv osv.bla bla bla..likt som PP 1,2 og 3.[emoji22][emoji22][emoji22]

PP 4 har vært en bedre PP, har prøvd å legge "prøvingen" litt på si. Fokusert på andre ting og da har det kommet litt av seg selv[emoji16] håper det hjalp [emoji16]

Vært små kvalm og uggen, men tror ikke det har noe med graviditet å gjøre. Det går omgangssyke på jobb så tror jeg blir litt påvirket av det.

Testet EL test i dag igjen for morro skyld
_20171106_130333.JPG
synes den var sterkere i dag men det har nok ikke noe å si nå. [emoji23]
 
Last edited:
4 dpo

Kan være symptom, håååper...

- Fortsatt kvalm av og på.
- Slimete og tykk blank /hvit utflod.

Men.... For å ikke skape for mye forhåpninger er det ikke sånn hele tiden og tappen er ikke slik den skal være om man er gravid ( selv om man ikke skal stole på den [emoji23]).

Egentlig så må jeg slutte å lete etter symptomer igjen [emoji23]
 
5 dpo

Huf kjenner jeg håper for mye nå.
Det kommer et tegn og jeg tenker yes nå har det klaffet... Har tilogmed bedt til Gud [emoji16]

Men så kommer det" du er ikke gravid du vet du...." Æsj altså...

Får håpe at jeg får positiv test neste fredag hihi at det blir sånn: jammen jeg er jo gravid [emoji23][emoji23][emoji23]

Men prøver å se litt positivt på det om ikke jeg er en av de heldige denne mnd . Har jeg hvertfall en haug med EL tester som jeg skal teste i PP 5...[emoji16]
 
Last edited:
6 dpo

Kan man kjenne symptomer så tidlig?

pga følelse jeg har under navvel området en slags trykkhetsfølelse.

Håååper[emoji173][emoji173][emoji173]
 
7 dpo

Æsj altså den følelsen jeg hadde i magen i går forsvant over natten [emoji20]
Skjedde nok ikke noe denne mnd heller [emoji22]

Også negativ test i dag. Hvorfor gidde å teste[emoji87]
 
Back
Topp