Vi prøver å få vårt 3 mirakel

4 dpo. Oppblåst [emoji27] kremete hvit utflod og tappen går opp for det meste og er hard [emoji23] tiden går så utrolig sakte. Jeg aner jo absolutt ikke når El har vært denne PP da jeg ikke har merket noe EL slim. Så fikk for meg å teste i stad[emoji23] selvfølgelig alt for tidlig å teste men kan jo ha hatt en kortere syklus vet jo ikke [emoji23] men selvfølgelig blenda.
 
5 dpo.
Fått virkelig forhåpninger idag [emoji16]

-Oppblåst på 3 dagen, ser gravid ut [emoji27]
-Stikking under navvel området.
Spesielt når jeg beveger meg. Blir redd for å strekke meg for mye eller hoste for "hardt" liksom. ( litt forkjølet).
-Brystene har blitt ømme igjen. Ikke harde og faste eller større.
-Tappen er høyt oppe og medium hard.
-Kremete hvit og blank utflod.

Er så spennende, håper ikke kroppen min lurer meg nå.
 
6 dpo
De symptomene føles ikke som graviditetstegn nå.

-Oppblåst på 4 dagen, men ikke så ille nå...
-mens Murring ( kjenner at mensen kommer snart).
-Brystene er ømme ( men det er vanlig før mens). Ikke harde og faste eller større.
-Tappen er høyt oppe og medium hard.
-Kremete hvit og blank utflod.

Håper jo veeeldig men tviler nå [emoji22] er så kjedelig å bli skuffet over negativ test igjen, for jeg er nesten sikker på det nå.
 
Hei. Krysser fingrene:)

Ganske sikker på..when you know you know :)

Hvor gamle er guttene:)?
Har de lyst på baby:)?
Alltid kjekt å høre ka de tenke om mer søsken:)
 
Hei. Krysser fingrene:)

Ganske sikker på..when you know you know :)

Hvor gamle er guttene:)?
Har de lyst på baby:)?
Alltid kjekt å høre ka de tenke om mer søsken:)
Hei[emoji4] koselig at du tokk turen innom [emoji16]

Vi har snakket om det her hjemme. Tenk om hvis om atte.

Synes det er koselig og litt skummelt, han på ti år. Hva hvis babyen gråter masse.

Han på 7 år, vil veldig gjerne ha en leke kamerat til er så kjedelig å bare leke med han på 10 [emoji23]

Gode de barna altså.

Så har jeg vært så oppblåst i det siste og de har lurt på om det er en baby i magen. [emoji7]
Men jeg sier som så at det ikke er det og vi vet jo ikke om vi får en baby til men at vi ønsker oss det en dag.

Hva skal man si?!
 
Merkelig.
Kvelden i går var rar plutselig gravid symptomer igjen.

-Sviende følelse i brystene.
-Murringer i magen.

Klarte nesten ikke å konsentrere meg om filmen vi så på.
 
7 dpo

Våknet uten noen symptomer.
Men så kom symptomer på mens?!?!

- Ømme bryster.
- Murringer.
- Kviser.
-Hvit blank kremete utflod
- Tappen er litt hardere og bitte litt lenger ned men gjemmer seg litt [emoji23]
 
Last edited:
7 dpo

Våknet uten noen symptomer.
Men så kom symptomer på mens?!?!

- Ømme bryster.
- Murringer.
- Kviser.
-Hvit blank kremete utflod
- Tappen er litt hardere og bitte litt lenger ned men gjemmer seg litt [emoji23]

Høres lovende ut spør du meg:)!
Jeg hadde hvit blank nesten litt rennende utflod når jeg var gravid for et par mnd siden. Så heia heia!
 
Hei[emoji4] koselig at du tokk turen innom [emoji16]

Vi har snakket om det her hjemme. Tenk om hvis om atte.

Synes det er koselig og litt skummelt, han på ti år. Hva hvis babyen gråter masse.

Han på 7 år, vil veldig gjerne ha en leke kamerat til er så kjedelig å bare leke med han på 10 [emoji23]

Gode de barna altså.

Så har jeg vært så oppblåst i det siste og de har lurt på om det er en baby i magen. [emoji7]
Men jeg sier som så at det ikke er det og vi vet jo ikke om vi får en baby til men at vi ønsker oss det en dag.

Hva skal man si?!
I herlig. Ja min sønn på snart 7 er veldig opptatt av det å få en baby til samtidig som han er redd for at jeg skal glemme han. Hu på snart 5 har siste ukene og begynt å mase litt. Hehe
Men så herlig at de snakker om det da. Godt når de kan uttrykke seg:):)!
 
8 dpo

Drømte i natt at jeg hadde store harde pupper og man kunne se blod årene. De var veldig vonde og jeg var gravid. [emoji23][emoji23]

Litt lei meg i dag fikk den følelsen at jeg får negativ test da jeg skal teste. Har jo sett så mange av de.
Så er nok litt negativ i dag. Men er nok ikke gravid denne PP heller.

Symptomene er like som forje mnd med unntak melkehvit utflod og Livmortappen er ikke like hard.
Unntaka er jo grunnen til at jeg får et lite håp.

- Ømme bryster
- Murringer i magen
- Melkehvit utflod
- Livmortappen "medium" hard. ( myk utenpå og hard inni).

PP kjenner jeg at sliter på meg psykisk altså [emoji22] fler som har det veldig veldig vondt når det ikke klaffer? Verden raser liksom sammen.

Føler nå at det ikke er noe vits å ta en test, kommer jo til å gjøre det men....
 
Last edited:
I herlig. Ja min sønn på snart 7 er veldig opptatt av det å få en baby til samtidig som han er redd for at jeg skal glemme han. Hu på snart 5 har siste ukene og begynt å mase litt. Hehe
Men så herlig at de snakker om det da. Godt når de kan uttrykke seg:):)!
Ja de er herlige [emoji7] vi får håpe det klaffer snart [emoji173]
 
9 dpo

Og veldig lyst til å ta en test, det kan jo hende [emoji4]

Men egentlig ikke så mye symptomer på graviditet så vet ikke om det er noe vits egentlig.
 
Back
Topp