Vi prøver å få vårt 3 mirakel

Gravid følelse i dag. Vondt under samleie vonde pupper og små Murringer. Men dette har jeg opplevd før uten å være gravid [emoji23][emoji23]
 
Dpo land er en tålmodighetsprøve! Krysser fingrene for en liten spire :happy:
 
Krysser fingrene :) Her er det vannkopper og øyebetennelse som stjeler alt fokus :rolleyes: like greit å ta "alt" på en gang, hehe! Hvor mange dpo er du nå?
 
8 dpo i dag, negativ test. Og selvfølgelig fortidlig å teste vil ikke ha tanta bli 2 streker nå

Trykk ved navvel området
Murringer i mage og korsryggen
(Vonde pupper, vanlig at jeg har det før mens).
Vannete utflod.
Følsom og lett irritabel


[emoji85][emoji86][emoji87]
 
Det å jo bare være en spire inn i der[emoji7] Blir spennende å se oppdateringene dine de neste dagene![emoji2]
 
Enten begynner jeg å bli syk ellers er jeg gravid, håper på det siste [emoji16] vond smak i fra halsen og 38 i temp, ikke at jeg vanligvis temper, men er jeg på vei til å bli syk

Vondt å komme borti brystene, ubehagelig med bh,stikking i brystene og brystene klør. Øm under navvelen. Sliten.. Og glad på en gang.. Merkelig følelse. Vannete og kremete utflod.

Tøff dag på jobb med barn som ville hoppe opp og jeg skal ta i mot liksom aaaaau i brystene altså...

Skal jeg tørre å teste i morgen
 
Dpo 10. Tokk test i dag den var helt blenda. Føler meg så sikker at jeg tokk en til som også ble helt blenda.
Pån igjen med testing...

Enten så lurer kroppen min meg denne mnd eller så er jeg syk føles ut som influensa symptomer også 38 i temp fortsatt med øretempen.
Pleier å ligge på ca 37,5 med den.

Hetetokter
Vonde bryster
Øm i magen
Vannete/kremete utflod.

4 dager til IKM.
Ny test om 2 dager
Om ikke tanta plutselig dukker opp.
 
Leste litt bakover[emoji16] yes har hatt litt feber i pp1 også ømme pupper murring i magen Vannete/kremete utflod samme som nå.

Mangler kvisene ( de trenger ikke komme) og hetetokter. Spennende [emoji16]
 
Dpo 11 Bilde sier vel alt [emoji30]
Svake symptomer nå.. Snart borte... Da kommer vel tanta snart og de VONDE mens smertene.
photocollage_20179217378112.png
 
Last edited:
Ute av dpo land. Spotting har startet og jeg er klar for PP 3. Alle gode ting er 3 er det ikke [emoji23][emoji23] PP 3 og vårt 3 barn, da skjer det vut [emoji173]
Bare vente på at tanta skal sette ordentlig i gang nå den har frem til søndag [emoji23] ut i fra hva jeg har lært i fra PP 1 [emoji16]

Jeg er ikke så lei meg som i pp1 da jeg vi hadde sikret oss en del i EL tiden som vi ikke har gjort i denne EL tiden, men det kunne klaffet da vi hadde samleie dagen før EL. Ut i fra kalkulatoren.

Har hatt mindre symptomer i denne PP ut i fra hva jeg lærte i PP 1.

Denne gangen har jeg hatt et sikkert symptom som:

"harde" stikkende ømme bryster som man ikke kunne komme borti uten at det var kjempe vondt. Vonde brystvorter.
Sist PP hadde jeg ømme, mørkere og større brystvorter og det kom knopper på de. Som skjedde også denne dpo tiden.

Andre symptomer:

Vet ikke om jeg har hatt vannete med litt kremete utflod før. Mener at den har vært kremete før i dpo tiden.

Murringer,stikkinger,strålinger i magen, øm i eggstokker fra dpo en og ikke mens smerter lignende kjentes ut som i mine tidligere svangerskap.

Svimmelhet og kvalme.

Humør svingninger.

Følsom og økt sex lyst.

Kjeden har vært øm.
 
Last edited:
Back
Topp