Vi prøver å få vårt 3 mirakel

CD 12

Mye stikking i eggstokker og begynner å få ømme bryster.

Lurer på om EL testen begynner å bli positiv [emoji7][emoji16]
f9d01818cee14a6da9a02942db362e69.jpg

Jippi! Her er jo EL rett rundt hjørnet :D
Sexy undertøy på agendaen?
 
Ble ny test i kveld etter trening pga så utrolig mye stikking i eggstokker [emoji33] da er det bare å hompe på nå [emoji23][emoji23][emoji23]
3293920ee6c20e8412832219d5258dc9.jpg
 
CD 13
Utrolig vondt med samleie i går [emoji29][emoji16]

Hatt stikking i magen i dag også og kjenner nå i ettermiddag /kveld at det er ømt og en litt sviende følelse.

Morsomt å teste etter EL



dc43e6ed74344094c5dbcb9c804d5c69.jpg


Hva tror dere? Var EL i går eller? [emoji16]
 
1 dpo

Da kan det se ut som EL har vært og tror jeg er 1 dpo i dag.

Da blir det en 27 dager syklus denne perioden.

Blir spennende å se.

Er veldig øm i magen i dag og tror det har noe med alle de stikkningene i EL tiden.

Da håper jeg vi har klart det denne mnd. Hvertfall har vi lagt i godt med aksjer.[emoji23]

Får håpe PP 5 er vår mnd. [emoji173]
 
1 dpo

Da kan det se ut som EL har vært og tror jeg er 1 dpo i dag.

Da blir det en 27 dager syklus denne perioden.

Blir spennende å se.

Er veldig øm i magen i dag og tror det har noe med alle de stikkningene i EL tiden.

Da håper jeg vi har klart det denne mnd. Hvertfall har vi lagt i godt med aksjer.[emoji23]

Får håpe PP 5 er vår mnd. [emoji173]
Herlig [emoji173] dette må jo bli deres periode!
 
Ferdig å teste etter EL denne perioden da tenker jeg [emoji16]
b2388200261e0d9011ef9a994a0d1ec3.jpg


Lurte litt nå da når det lignet litt på EL slim nå... Driver jo å leter etter dette nå.. Har ikke sett noe til det denne perioden.
Merkelig.
 
6 dpo

Noen ting jeg har undret meg over denne mnd er veldig liten tapp. Vet man ikke skal stole på den. Men har prøvd å bli litt kjent med den i noen perioder nå. Og den lever jo helt sitt eget liv. Men den pleier å være hard og litt spiss. Ja som nese tippen. Nå er den mere flatet.

Jeg håper sånn det er et tegn [emoji23]
Ellers har jeg blankhvit utflod. Ingen vonde bryster ingen stikkinger...

Tokk test i dag [emoji85][emoji86][emoji87]


7c661be420a7205f65c6de550c93ae84.jpg
 
8 dpo

Blenda test ☹️
Hvit kremete vannete utflod. Vært en del av det i dag. Beklager detaljer [emoji23]
Litt ømme bryster
Tappen er skrått opp og hard og veldig ofte så liten at jeg ikke kjenner den nesten. Den flytter seg opp og ned.
Murringer i magen.

Fikk et håp da jeg våknet til stikk i magen i dag, var så trøtt at det kan hende jeg drømte [emoji23][emoji23]
 
9 DPO

Blenda test.
Men jeg føler meg så gravid ømme bryster og en slags trykkhetsfølelse under navvelen.
Denne følelsen husker jeg fra tidligere graviditet og det er nok desverre slik at jeg kjenner litt ekstra godt etter nå og tror jeg er gravid [emoji22]

Men håååper sånn[emoji173]
 
9 DPO

Blenda test.
Men jeg føler meg så gravid ømme bryster og en slags trykkhetsfølelse under navvelen.
Denne følelsen husker jeg fra tidligere graviditet og det er nok desverre slik at jeg kjenner litt ekstra godt etter nå og tror jeg er gravid [emoji22]

Men håååper sånn[emoji173]
9 dpo er tidlig,husk det [emoji813]️
 
Litt mens Murringer nå...nei Vil ikke ha tanta.... [emoji24][emoji24][emoji24] ikke noe mørkere utflod enda gurselov helt kritt hvitt fortsatt krysser alt jeg har nå... 8 dpo sist ble utfloden litt " gulere" ikke kritt hvit... Krysse krysse krysse [emoji16]
 
12 dpo

Mens Murringer som kommer og går. Noen ganger tror jeg den skal komme så plutselig er det akkurat som om den ikke skal komme på en stund. Tappen er lik som den pleier å være før mens samme med utfloden. Men ingen gul brun aktig farge. Og det gir jo et håp.
Ingen ømme bryster.

Leste litt og her sto det om:
ILNINGER I HOFTEN/LÅRET
Noen få opplever dette som et tidlig graviditetsttegn at de kjenner ilninger/smerter i rumpeballen og låret på den ene siden. Hva det kommer av er litt vanskelig å si, men det kan ha med den generelle hevelsen som oppstår i bekkenet når blodgjennomstrømningen og cellebyggingen øker.

Fikk et lite håp der også. Jaggu meg det eneste symptomet jeg har [emoji23] men det kan også ha kommet etter trening i dag.


Er ganske sikker på at tr kommer snart [emoji22] har ikke giddi å testet siden den blenda testen jeg hadde 10 dpo.... Føler det er bortkastet og blir så lei meg av å se negative tester.. Bare venter på tr nå... ☹️
 
Last edited:
13 dpo

Ble så sikker på at jeg er gravid i dag pga utrolig ilninger i rompa hofter og nedover i bena. Pluss ømhet i underlivet i dag. Føles ut som bekken plager. Men Tokk test nå i ettermiddag og den ble helt blenda [emoji22]

ble ikke tatt på morgen urin da jeg var så sikker på at det ikke har klaffet i går. Blir jo helt surrete av dette. Ingen tegn til tr heller nå.
 
Kveld: litt lyse rosa/gul farge på utfloden [emoji22] og jeg som fikk så store forhåpninger i dag... Håpet testen bare viste negativt pga den ble tatt ettermiddag. Tydeligvis normalt å ha skikkelig ilninger før tr også. Denne kroppen kan virkelig lure en altså....
 
Back
Topp