Vi over 38år <3

rosedama

Gift med forumet
Koselig å se at vi er flere som er over 38år å tenkte vi kunna ha en tråd for det siden vi har litt andre kontroller osv.
 
Blir 39 før termin.
Skal til samtale om å ta duotesten men først tidlig UL på sykehuset på torsdag.
Termin ut fra EL er 3.november.
 
Jeg er 38, fyller 39 før termin. Jeg får duotest og UL ca. uke 12 (venter på innkalling), men får ikke annen spesiell oppfølging. Vi vurderer nipt test i Danmark i uke 10- 11. I så fall vil vi ta en privat UL i Norge først.

Det er 10 år siden forrige fødsel, og jeg kjenner jeg er mer nervøs denne gangen for at noe skal gå galt.
 
Blir 19år mellom mine fødsla [emoji13]
Vi har bestemt oss for nipt om det e avvik på duo.
Er å slankeoperert så blir veldig tett oppfølging hær i gården. Men blir ikke lei mæ for masse UL altså [emoji13]
 
Er 38 selv og blir 39 før termin.
Var på tidlig ul 6+3, og fikk da se hjertet banke <3
Skal ta duotest, men ikke fått dato enda.
 
Jeg er 40 og blir 41 før termin, så jeg er kanskje den eldste her? :) Skal ta duotesten, men ellers tror jeg ikke jeg får noen ekstra oppfølging. Skal nok ta glukosebelastningstest etter hvert da.
 
Da har jeg også tatt blodprøver til duotest. Og håper time til ul uken etter påske.
Ble fortalt at NIPT ikke kunne tas i Norge enda, da de ikke har utstyr i orden. Fikk inntrykk at det gjaldt hele Norge.
 
Da har jeg også tatt blodprøver til duotest. Og håper time til ul uken etter påske.
Ble fortalt at NIPT ikke kunne tas i Norge enda, da de ikke har utstyr i orden. Fikk inntrykk at det gjaldt hele Norge.

St.olavs i trondheim e nasjonalt senter for fostermedisin. Å han jeg tok ul hos i uke 8 sa de nok var de første i landet som bynte, å så langt ment han at de kom til å start til høsten.
 
St.olavs i trondheim e nasjonalt senter for fostermedisin. Å han jeg tok ul hos i uke 8 sa de nok var de første i landet som bynte, å så langt ment han at de kom til å start til høsten.
Ja, jeg fikk også informasjon om at Norge forhåpentligvis ville ha utstyr i orden fra høsten av.
 
Jeg er 39 årig tredjegangs fødende. Får visst ingen ekstra oppfølging fikk jeg vite:excited001:signs017
 
Back
Topp