Vi med IVF/ICSI/AIH osv spirer!

12 fullgåtte uker og alt så bra ut på ultralyd :Heartred Nå skal jeg senke skuldrene og nyte :D

Gratulerer med 12 uker[emoji173]️ Deilig følelse. Har du tenkt å gå på en til ul for å vite kjønn?[emoji5]
 
Gratulerer med 12 uker[emoji173]️ Deilig følelse. Har du tenkt å gå på en til ul for å vite kjønn?[emoji5]
Tusen takk :D Ja, det er virkelig en god følelse!
Jeg tenker å vente med å vite kjønn til ordinær ultralyd :) Men hvem vet.. plutselig har jeg booket en ekstra. Haha! :shy:
Skal du på noe mer før oul? :D
 
Tusen takk :D Ja, det er virkelig en god følelse!
Jeg tenker å vente med å vite kjønn til ordinær ultralyd :) Men hvem vet.. plutselig har jeg booket en ekstra. Haha! :shy:
Skal du på noe mer før oul? :D

Haha ja det er fort gjort[emoji23]
Ja, jeg drar på en i slutten av uke 14. Håper å få vite kjønn da[emoji5] Har lovt mannen at dette blir siste før ordinær. Blir min 6 ul da[emoji23][emoji85]
 
Såpass! Har vært på to, og er veldig glad jeg har funnet roen i de to :)


Har enda ikke fått innkalling til OUL, og jeg reiser bort nå i fire uker.. Får bare håpe det ikke blir i de ukene ;-) Er hjemom om tre uker, så får vel se da.
 
Fått innkallelse midt i ferien (litt over en uke til!!).

Er vel for dumt å avbryte ferien for en legetime... Får bytte den på mandag. jeg skjønner ikke helt hvorfor jeg er kalt inn, er kalt inn når jeg er 15 uker på vei.
 
Vis vedlegget 266083
En av hver[emoji173]️ så utrolig takknemlig og heldige vi føler oss. Alt så helt perfekt ut, alle målinger og organer kunne ikke vært bedre ifølge legen[emoji1374]

Fantastisk![emoji173]️ For en herlig følelse det må være. Var det vanskelig å se kjønn?[emoji5]
 
Fantastisk![emoji173]️ For en herlig følelse det må være. Var det vanskelig å se kjønn?[emoji5]

Nå er jo han vi gikk til spesialist, så han synes ikke det var vanskelig å se hvor forskjellige de var. Han forklarte hva som var kjønnslepper på jenta. Og på gutten så vi tydelig alle en snopp som sto rett opp[emoji5]
 
Nå er jo han vi gikk til spesialist, så han synes ikke det var vanskelig å se hvor forskjellige de var. Han forklarte hva som var kjønnslepper på jenta. Og på gutten så vi tydelig alle en snopp som sto rett opp[emoji5]

Ok :) Jeg skal om en uke, veldig spent på om vi klarer å se noe da[emoji5]
 
Lenge siden det har vært aktivitet her! Hvordan går det med alle?[emoji173]️
Hadde ikke trodd jeg skulle si dette men føler ukene begynner å gå litt fort[emoji23] Snart 18 uker og halvveis jo[emoji5] Noen som har vært på oul allerede?
 
Snart 18 uker selv :)

Hatt mange ultralyder, men oul først til uka :)
Ja, den siste tiden har gått kjempe fort, med ferie og gode opplevelser :)
 
Last edited:
Synes også de siste ukene har flydd forbi! Og magen har poppet for fullt! Nå tar og kommenterer fremmede til og med[emoji85]
OUL den 21.august, spent på å se hvordan de har det[emoji173]️ har også begynt å se på en del utstyr, så begynner nok innkjøp om ikke så alt for lenge[emoji5]
 
Snart 18 uker selv :)

Hatt mange ultralyder, men oul først til uka :)
Ja, den siste tiden har gått kjempe fort, med ferie og gode opplevelser :)

Begynner å bli vanskelig å skjule magen, og siden jeg er alene, må jeg nok dessverre innrømme at det ikke alltid er like lett å fortelle at jeg venter.
Mange meninger og tanker rundt det å bruke donor. ..

Jeg synes det er tøft og kult du velger å bruke donor, har venner som tenker på det fordi mr right ikke rir på en hvit hest inn i livet deres;)
 
Var på ordinær ultralyd i dag, og det var bare så koselig. Graviditeten til nå har jo stort sett vært fint, men dagens undersøkelse var bare helt nydelig. Jeg kjenner at jeg innser at nå skjer det! Alle disse årene med prøving og besøk hos gynekologer er over!

Nå er jeg og mannen bare et standardpar som venter to babyer :) Og sykehuset mitt forholder seg veldig greit i forhold til IVF, det er ikke noe medlidenhet eller noe, det er bare et kryss på et skjema.

Så nå er bare å begynne å handle inn utstyr, og rydde ut gjesterommet til et barnerom.. :)

Og så venter vi en gutt og ei jente :D Tenk å få lov til å være så heldig. Alt så veldig fint ut på ultralyden sa jordmora.
 
Var på ordinær ultralyd i dag, og det var bare så koselig. Graviditeten til nå har jo stort sett vært fint, men dagens undersøkelse var bare helt nydelig. Jeg kjenner at jeg innser at nå skjer det! Alle disse årene med prøving og besøk hos gynekologer er over!

Nå er jeg og mannen bare et standardpar som venter to babyer :) Og sykehuset mitt forholder seg veldig greit i forhold til IVF, det er ikke noe medlidenhet eller noe, det er bare et kryss på et skjema.

Så nå er bare å begynne å handle inn utstyr, og rydde ut gjesterommet til et barnerom.. :)

Og så venter vi en gutt og ei jente :D Tenk å få lov til å være så heldig. Alt så veldig fint ut på ultralyden sa jordmora.

Gratulerer med en av hvert på vei, solidarisk[emoji173]️ for en fin oppdatering! Kjenner jeg gleder meg enda mer til vår OUL[emoji7]
 
Var på ordinær ultralyd i dag, og det var bare så koselig. Graviditeten til nå har jo stort sett vært fint, men dagens undersøkelse var bare helt nydelig. Jeg kjenner at jeg innser at nå skjer det! Alle disse årene med prøving og besøk hos gynekologer er over!

Nå er jeg og mannen bare et standardpar som venter to babyer :) Og sykehuset mitt forholder seg veldig greit i forhold til IVF, det er ikke noe medlidenhet eller noe, det er bare et kryss på et skjema.

Så nå er bare å begynne å handle inn utstyr, og rydde ut gjesterommet til et barnerom.. :)

Og så venter vi en gutt og ei jente :D Tenk å få lov til å være så heldig. Alt så veldig fint ut på ultralyden sa jordmora.

Så utrolig herlig [emoji173]️ Hvis man ikke har slitt med å få barn, så er det veldig vanskelig å sette seg inn i hvordan man har det.

Nyt graviditeten og kos dere med alle forberedelsene. [emoji4]
 
Lenge siden det har vært aktivitet her! Hvordan går det med alle?[emoji173]️
Hadde ikke trodd jeg skulle si dette men føler ukene begynner å gå litt fort[emoji23] Snart 18 uker og halvveis jo[emoji5] Noen som har vært på oul allerede?
Jeg har ikke vært på oul enda(har ikke time før 29.08), men ble så nysgjerrig at jeg var på tidlig ultralyd forrige uke [emoji39] venter ei lita jente [emoji177]
 
Snart 18 uker selv :)

Hatt mange ultralyder, men oul først til uka :)
Ja, den siste tiden har gått kjempe fort, med ferie og gode opplevelser :)

Begynner å bli vanskelig å skjule magen, og siden jeg er alene, må jeg nok dessverre innrømme at det ikke alltid er like lett å fortelle at jeg venter.
Mange meninger og tanker rundt det å bruke donor. ..
Må bare få si, at jeg synes du er utrolig tøff som gjør det! Ikke la noen ta det i fra deg ❤️
 
Back
Topp