Vi med IVF/ICSI/AIH osv spirer!

Appelsin12

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Januarlykke 2019
Marshmallows 2022
Da jeg var medlem i august 2018 før jeg mistet så var det en slik gruppe.
Veldig kjekt med en egen tråd for assistert jentene :)
 
Last edited:
Jeg ble gravid på #2ICSI#2FER. Fikk 4 egg på frys på siste forsøk nå. 2 egg ble satt inn 23 april. Så er veldig spent på tul for å se om begge har festet seg[emoji5][emoji5]
 
Jeg er også her :-D

På oss var det 1. IVF, og tredje innsett. Har også satt inn to så er spent på om det er 1 eller to der inne :)

HCG i går var på over 3000 (19 dpo).

Jeg har første ultralyd 29.mai. :)
 
  • Liker
Reactions: CS
Jeg har en ICSI gutt på snart to år! Hadde bestilt time til søskenforsøk og skulle ringe inn mens, men måtte gi beskjed om positiv test i stedet. Så her har vi jaggu klart en hjemmelaget skatt, etter snart 15 år sammen[emoji172]
 
Jeg har en ICSI gutt på snart to år! Hadde bestilt time til søskenforsøk og skulle ringe inn mens, men måtte gi beskjed om positiv test i stedet. Så her har vi jaggu klart en hjemmelaget skatt, etter snart 15 år sammen[emoji172]

Samme her! Avbrutt ICSI forsøk, fikk positiv test isteden! Overlykkelig [emoji173]️ Gratulerer så masse! Det er gledelig å ta den telefonen altså [emoji16]
 
Samme her! Avbrutt ICSI forsøk, fikk positiv test isteden! Overlykkelig [emoji173]️ Gratulerer så masse! Det er gledelig å ta den telefonen altså [emoji16]

Helt amazing[emoji106][emoji122]
Gratulerer så mye til dere også! Hvor langt er du på vei?[emoji4]
 
Helt amazing[emoji106][emoji122]
Gratulerer så mye til dere også! Hvor langt er du på vei?[emoji4]

Takk [emoji16] 4+5 i dag! [emoji322] Hva med deg?
 
Jeg var også i august 2018. Syntes jeg husket deg! Vi skulle ha prøverør men blir gravid selv hele tiden nå så får ikke sjans[emoji23]
 
Vi er på naturlig prøving med hormoner. Hvordan ville dere ha regnet dpo? Fra dagen etter jeg satte Ovitrelle? Skal sies at jeg hadde et sprekkeferdig egg på ul samme dag [emoji23] Har ikke så mye å si i den store sammenhengen, men akkurat nå betyr det jo litt mer!
 
Så gøy vi er så mange som har klart det denne måneden[emoji173]️ Jeg har vært litt lite inne på bv de siste dagene. Er redd jeg har/holder på å miste. Har blødninger å får ikke svar på hcg før mandag. De dagene går sakte, men prøver holde motet oppe[emoji173]️
 
Jeg var også i august 2018. Syntes jeg husket deg! Vi skulle ha prøverør men blir gravid selv hele tiden nå så får ikke sjans[emoji23]

Ja stemmer! Jeg husker deg også[emoji5][emoji5] Håper januar er måneden for oss denne gang[emoji173]️
 
Vi er på naturlig prøving med hormoner. Hvordan ville dere ha regnet dpo? Fra dagen etter jeg satte Ovitrelle? Skal sies at jeg hadde et sprekkeferdig egg på ul samme dag [emoji23] Har ikke så mye å si i den store sammenhengen, men akkurat nå betyr det jo litt mer!

Jeg fikk beskjed om at når jeg satte Ovitrelle tirsdag så ble 1 dpo torsdag :)
 
Så gøy vi er så mange som har klart det denne måneden[emoji173]️ Jeg har vært litt lite inne på bv de siste dagene. Er redd jeg har/holder på å miste. Har blødninger å får ikke svar på hcg før mandag. De dagene går sakte, men prøver holde motet oppe[emoji173]️

Huff, så kjedelig. Håper du får positive svar på mandag!!
 
Hei :) trivelig å se fler ivf/icsi damer her [emoji3]
1.forsøk og 2. Fer her :) har også to avbrutt fra før.
Er 6+0 idag, og skal på tul den 22 mai :)
 
Har to ivf jenter og nå er det jamen meg en hjemmelaget spire i magen. Legen sa jo vi aldri ville få det til på egenhånd så brukte ikke prevensjon Har alltid ønsket oss tre men tenkte at vi må spare opp eller finne andre løsninger. ❤️

Så gøy at det har klaffet for dere prøverør jenter ❤️❤️
 
Har to ivf jenter og nå er det jamen meg en hjemmelaget spire i magen. Legen sa jo vi aldri ville få det til på egenhånd så brukte ikke prevensjon Har alltid ønsket oss tre men tenkte at vi må spare opp eller finne andre løsninger. [emoji173]️

Så gøy at det har klaffet for dere prøverør jenter [emoji173]️[emoji173]️

Åh så herlig [emoji7][emoji7] en viljesterk liten spire [emoji16][emoji173]️ gratulerer!!
 
Så gøy vi er så mange som har klart det denne måneden[emoji173]️ Jeg har vært litt lite inne på bv de siste dagene. Er redd jeg har/holder på å miste. Har blødninger å får ikke svar på hcg før mandag. De dagene går sakte, men prøver holde motet oppe[emoji173]️
Hvordan går det? Blør du mye? Blødninger trenger ikke være negativt! Har blødd to ganger selv denne gangen så forstår du er redd!
 
Kan mensenmurringer være livmora som utvider seg? Har gått å kjent på dette fra eller til siden igår, redd for at mensen plutselig skal komme [emoji54]
 
Back
Topp