Vi kom for seint å hentet i barnehagen!!!

Hos oss får det ingen konsekvenser ved for sen henting én gang, men en må fylle ut skjema og mener å huske det blir bot hvis det skjer flere ganger. Tviler på at det alene er en sak for bv :)

Vår stenger forresten 17:15, så åpningstidene varierer litt overalt :)
 
Tusen takk som spør! :)
Det gikk over all forventning, og jeg forklarte hvor dum jeg følte meg og alt. :(
De sa det gikk helt fint og det gjorde ingenting.
Ingen bot, ingen skjema ingen barnevern!
Så no kan jeg endelig slappe av.....
Det var godt å høre:)
 
Tusen takk som spør! :)
Det gikk over all forventning, og jeg forklarte hvor dum jeg følte meg og alt. :(
De sa det gikk helt fint og det gjorde ingenting.
Ingen bot, ingen skjema ingen barnevern!
Så no kan jeg endelig slappe av.....
Gott att høra :)
 
Åpningstider har vel som regel med hva som er behovet i de forskjellige barnehagene. Vi hadde åpent til 16:45 en stund fordi noen hadde etterspurt det, men få hadde behovet så gikk tilbake til 16:30 da utvidet åpningstid ikke ble utnyttet.
 
500kr i bot er vanlig. Vi måtte ringe de en gang fordi vi stod fast ved en trafikkulykke og ingen mulighet før de hadde ryddet det ene kjørefeltet. Vi rakk det akkurat, men de sa at de satte pris på at vi sa fra. :)
 
Tusen takk som spør! :)
Det gikk over all forventning, og jeg forklarte hvor dum jeg følte meg og alt. :(
De sa det gikk helt fint og det gjorde ingenting.
Ingen bot, ingen skjema ingen barnevern!
Så no kan jeg endelig slappe av.....
Så Bra!
 
Å herregud takk for svar!!!!!!!
Vi har aldri hatt behov for å hente seint så vi reknet med at bhg var åpen.. :(
Trodde det var til 17, men det var 16:30.
Har aldri hentet han etter kl 16 før så håper dette går bra.
Eg får så vondt av han og alt. Dette er det verste jeg har vært borte i! :(
Drit i at andre svarer bv muligens får beskjed. Det får de IKKE med mindre de har andre bekymringer vedrørende dere som foreldre. En bot får dere nok, og en beklagelse kommer dere langt med. Det er menneskelig å feile :)
 
Så bra at det gikk greit :)
 
Drit i at andre svarer bv muligens får beskjed. Det får de IKKE med mindre de har andre bekymringer vedrørende dere som foreldre. En bot får dere nok, og en beklagelse kommer dere langt med. Det er menneskelig å feile :)
Hun har jo skrevet at de ikke får bot og heller ingen andre konsekvenser.
 
Aldri fått noen bot og har signert x antall slike skjemaer pga forsentkomming - har alltid ringt. Vår bhg stenger 16.45.

Min erfaring er at skjema i hovedsak er til for at den ansatte får overtidsbetalt.
 
Aldri fått noen bot og har signert x antall slike skjemaer pga forsentkomming - har alltid ringt. Vår bhg stenger 16.45.

Min erfaring er at skjema i hovedsak er til for at den ansatte får overtidsbetalt.

Har du for vane å komme forsent? :eek:
 
Back
Topp