Vi har bestilt tur i mai

Amahel

Forumet er livet
Juli13-jentene
Da har vi bestilt oss tur til Kypros i mai en uke. Gleder meg vilt.
Vi trodde ikke vi fikk til noe tur i år.
Vi pleier å reise dit en gang i året. Vanligvis i august/september. Det var jo utelukket i år av opplagte grunner [emoji6]
Så i år blir 17.mai feiret på Kypros [emoji122]

Vi skal reise hele familien pluss eldste sin kjæreste og ene jenta mi har med seg ei venninne. Det blir trangt om plassen i bilen til/fra flyplassen så vi må pakke lett. Ta med minst mulig.
Jeg har jo allerede litt mage og vil nok ha enda mer i mai. Så hva er mest behagelig å ha på seg i sydenvarmen når en er gravid?
 
Åhh, så heldig[emoji5] skulle egentlig til Thailand i sommer, men de planene er lakt på is [emoji30]

Sist jeg var gravid brukte jeg mye tynne kjoler, slike man vanligvis har over bikini på vei til stranda og bassenget [emoji5]
 
Åhh, så heldig[emoji5] skulle egentlig til Thailand i sommer, men de planene er lakt på is [emoji30]

Sist jeg var gravid brukte jeg mye tynne kjoler, slike man vanligvis har over bikini på vei til stranda og bassenget [emoji5]
Så kjedelig det ikke blir tur på dere da [emoji20]
Ja jeg ser for meg det blir svalest å ha på noe løst og luftig [emoji4]
 
Så kjekt! Vi skal også feire 17. Mai i syden :) syns kjoler er det beste å gå med i varmen. Gjerne litt løse. Er jo gjerne ikke såå varmt i mai, så da håper jeg det ikkje blir så klamt mellom lårene. Hehe!
 
Følger denne for tips, skal til Egypt så må helst være litt anstendig også [emoji85] typ dekke fra skuldre til knær, samt ikke gjennomsiktig som en del sånne er..... må finne meg noe luftig bukse/håpe langskjørtet fremdeles passer.... [emoji85]
 
Birkenstock sandala! Reiste til Kreta då eg var 6 mnd på vei, hadde med mange fine sandaler med reim rundt ankelen. Hovna opp og fekk bare på Birkenstock etter 1 dag :) Er foresten kjempemusunnelig på alle som skal til Syden, eg og vil!
 
Reiser til Kreta i begynnelsen av juni, gru gleder meg! Var i syden under forrige svangerskapet og, men var da bare 4-5 mnd på veg.. blir nok større denne gangen.. :dead:
skal kjøpe meg støtte strømper for å bruke på flyet denne gangen :wacky:
 
Reiser til Kreta i begynnelsen av juni, gru gleder meg! Var i syden under forrige svangerskapet og, men var da bare 4-5 mnd på veg.. blir nok større denne gangen.. :dead:
skal kjøpe meg støtte strømper for å bruke på flyet denne gangen :wacky:
Ja kanskje jeg skal kjøpe meg støttestrømper jeg også?
 
Hvor kjøper man støttestrømper egentlig?
 
Back
Topp