Vet ikke om jeg har sagt det...

Lindajo

Elsker forumet
For en liten stund tilbake laget jeg en tråd om at jeg hadde mistet jobben pga eierne solgte butikken. Alle ansatte kunne søke videre, og sannsynligvis få jobb der. Jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre, men forstod etter 1 dag at nå fikk jeg et spark i ræva for og prøve å komme meg videre i en bedre jobb med bedre lønn. Var lei av å tenke på å jobbe kvelder og helgermed lite lønn, så jeg ville prøve å få en dagjobb[:)]
 
Jeg tok kontakt med onkelen min som har en del bekjente. Han ringte til søskenbarnet til han og far min. Jeg fikk time til intervju der[:D] Jeg møtte opp og fikk jobben på stedet[:D]
Jeg begynner 20. august i 80% stilling som en slags lærling. Må ta studiekompetansen utenom arbeidstid, og begynner på skole etter nyttår og pendler 1 uke i mnd (husmorferie[8D]) til Oslo og noen ganger Haugesund. Når jeg er ferdig utdannet blir jeg noe så fint som Verneingeniør[:)] Det blir innenfor HMS. Gleder meg sinnsykt til å begynne[:D] Litt trist at Aksel begynner i barnehagen 17. august, men skal utnytte den dagen jeg har fri (sannsynligvis fredag) i uken til å være hjemme med han[:)]
 
Lønnen spør du om?[8D] Jo i begynnelsen som "lærling" får jeg 150 kr i timen[:D] Jeg holdt på å dette i bakken da han sa det[;)] Jobber også fra 8 til 4 hver dag, noe som passer meg perfekt[:D]
 
Jeg er så glad for at dette ordnet seg og er klar for å ta utdannelse og få en god jobb. Spare penger til våre små og ikke minst ha råd til å pusse opp huset når vi kjøper det[:D]
 
Gratulerer! Så deilig at det ordna seg så bra da[:D]
 
Herregud så herlig for deg!! Gratulerer så mye med en ny start!! Noen ganger er det en mening når dumme ting skjer [:)]

Aksel får det nok helt fint i barnehagen skal du se [;)]
 
WOW!
150 kr i timen som lærling???
Så utrolig flott!
Det blir kjempebra for deg og dine dette her.
Gratulerer så mye!
 
Gratulerer med ny jobb...[:)]
Skulle ønske jeg å fikk det...
 
Takk alle sammen[:)]