Vet ikke hvor langt jeg er, har blødd i 2 uker, og er sliten.

B4by

Andre møte med forumet
Slettet, takk til de som leste og takk for de støttende svarene!
 
Last edited:
Huff, så fortvilende for deg :/ er jo et bra tegn at det var et bankende hjerte selv om du blødde for noen uker tilbake <3 men dette første trimesteret er ikke for pingler ass! Jeg hadde tre rosa blødninger i uke 6, var på TUL 7+3 og alt var bra. Jeg har vært veldig skeptisk og redd for å glede meg, men denne uka begynte håpet å komme, er 9+5 i dag og er jo bare to uker til det er "trygt". Var akkurat på do, og der var det noen dråper blod i trusa gitt :/ å slimete rosa hver gang jeg tørka meg... får bare ta d med ro å se ann, men det er f*** meg lettere sagt enn gjort. Så du kan si jeg føler med deg <3
 
Tusen takk for svar, spent92❤️ Jeg føler virkelig med deg også, det føles virkelig ut som om man lever med en overhengende dødsdom hele dette 1. trimesteret. Jeg håper de blødningene vi har/har hatt bare er uskyldige. Og gratulerer med snart 10 uker! Om du har sett liv og kommet så langt er jo sjangsen veldig stor for at dette går strålende:)
 
Huff, ikke lett å gå rundt og ha det sånn [emoji53] Føler virkelig med deg.
Jeg har ikke hatt blødninger selv nå, men ville bare si lykke til og sende deg en god klem [emoji173] Krysser fingrene for at alt vil gå bra for deg og at ul om en uke viser at alt fortsatt er som det skal med den lille [emoji173]
 
Føler virkelig med deg❤️ Ikke godt å sitte med tanker og følelser alene på den måten.. jeg krysser alt jeg har for at alt er bra inni magen din ❤️❤️
 
Sniker meg inn her. Har vært igjennom både kjemisk, SA og MA. Med både SA og MA, dro jeg på legevakta da jeg begynte å blø. Er det legevakt i nærheten av deg, du kan dra til så hadde jeg ville gjort det. Håper alt er bra med knøttet i magen :)
 
Jeg har ingen god tilbakemelding, jeg bare håper det går bra med deg. Kjempekjipt at du skal ha det så (emosjonelt) vondt.

Klemmer og gode ønsker til deg [emoji173]
 
Det høres ut som at du er i en vanskelig situasjon. Hadde nok vært bekymret selv hvis jeg hadde blødd i flere uker. Krysser fingrene for at kommende ultralyd viser at alt er bra. Sender en god klem :Heartred
 
Back
Topp