Vet du hva du skulle hett om du ble gutt? (evt jente?)

Hmmm, må nesten høre med foreldrene mine. Har hørt mye om andre jentenavn de vurderte, men ikke hva de ville brukt om jeg hadde vært gutt [emoji848]

Vet faren min likte Laure, men at det ble droppet pga uttale
 
Skulle hett Kristian/Christian, slik som 1000-vis av andre gutter fra 92-kullet! Gla jeg ble jente, har et navn ikke alle andre har [emoji1]
Tror jeg også skulle hete det, født på 80 tallet da. Jentenavnet mitt var litt mer uvanlig men ikke sjeldent det heller.
 
Hvis jeg ble gutt så skulle pappa få bestemme navn, og da hadde jeg blitt hetende Preben. Både jeg og mamma er veldif glad for at jeg ikke ble gutt. Lillebroren min har et helt annet navn.
 
Vet ikke om jeg hadde noe alternativt guttenavn, men mamma ville jeg skulle hete noe med Sol. Solveig, Solgunn, Solfrid.
 
Jeg er tvilling, vi er to jenter og hadde vi vært gutter så skulle vi hetet Michael og Tony
 
Aldri hørt noe guttenavn, men jeg skulle egentlig hete Oddhild. Men så ombestemte de seg i siste liten og jeg fikk et mer "normalt" navn (som vi alltid var minst to av i klassen som hadde).
 
Andreas dersom jeg ble gutt. Mamma ville at jeg egentlig skulle hete Ines, men pappa trumfet med sitt forslag.
 
Skulle het Melina egentlig. Guttenavn var ikke diskutert da pappa var sikker på at det ble jente. Men han likte ikke Melina, så da ble det ett enklere kortere navn :) ganske fornøyd med mitt navn så tror om jeg får jente så blir det Melina.
 
Back
Topp